هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP

معرفی خدمات هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه سایت‌های وردپرسی به دلیل کاربری ساده و قابلیت‌های متنوعی که دارد به شدت در دنیا محبوب شده است، در همین راستا سایت‌هایی که خدمات تخصصی هاستینگ وردپرس را ارایه می‌دهند بسیار زیاد شده است که می‌توانید در مقاله لیست برترین ارایه دهندهای هاست وردپرس مشاهد نمایید. طی سال گذشته سایت EasyWP در زمینه هاست خارجی ارزان وردپرس شروع به کار کرده است که قیمتی بسیار پایینتر از رقبا و البته با همان کیفیت ارایه می‌دهد. در این مقاله به معرفی دقیق‌تر سایت EasyWP می‌پردازیم.

سایت EasyWP چیست؟

کمپانی Namecheap (نیم چیپ) یکی از بهترین ارایه دهندگان خدمات دامین در دنیا است و از شهرت و اعتبار بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و طی سالیان گذشته بارها به عنوان سایت برتر خدمات دامین جوایز متعددی را برده است. این شرکت اخیرا سایت EasyWP را در زمینه هاست خارجی ارزان وردپرس ارایه کرده است که نه تنها قیمت‌ها‌ی بسیار مناسبی دارد، بلکه از مزایایی برخوردار است که در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد.

قیمت خدمات هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP

خدمات هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP 

تجربه طولانی Namecheap در ارایه خدمات اینترنتی و همچنین با بررسی کلیه سایت‌های ارایه دهنده هاستینگ، باعث شده است که قابلیت‌‌های بسیار جذابی را به خدمات خود اضافه نماید:

۱) قیمت بسیار پایین: هاست EasyWP در مقایسه با دیگر هاست های تخصصی وردپرس دنیا قیمت بسیار پایینتری را ارایه می‌دهد بدون آنکه از کیفیت خدمات آنها کاسته شود. به عنوان مثال هزینه ماهیانه Starter آن ۳/۸۸ دلار است در حالی که بقیه هاست‌ها هزینه Starter آنها بین ۱۰ تا ۳۰ دلار در ماه می‌باشد.

۲) سرعت لود سایت: بسیاری از سایت‌های وردپرسی بر انواع مختلف پلاگین تکیه دارند. این پلاگین‌ها سرعت سایت را کاهش می‌دهند و از طرفی غیر قابل چشم پوشی هستند. در نتیجه انتخاب هاستی که سرعت مورد نیاز سایت وردپرسی را تامین کند ضروری است. سرعت لود کامل EasyWP  حدود ۰/۷ ثانیه است و قویترین رقبا تنها سرعتی با لود ۰/۸ ثانیه به بالا را دارند.

۳) پشتیبانی عالی: با توجه به اینکه این سایت سالهاست به مشتریان خدمات مختلف می‌دهد، پشتیبانی‌های ۲۴ ساعته با کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده سایت را نمی‌توان نادیده گرفت.

۴) امکان اتصال سریع دامین خود Namecheap: اگر شما دامین خود را از Namecheap خریداری کرده باشید، خیلی سریع و راحت (کسری از ثانیه) اتصال nameserver ها امکان پذیر است.

۵) عدم فیلتر بودن برای ایرانی‌ها: خوشبختانه این سایت بر خلاف بسیاری از سایت‌های خارجی، خدمات خود را روی ایرانی‌ها فیلتر نکرده است و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است.

۶) خدمات پایه‌ای عالی: ارایه ۱۰ گیگ هارد SSD و قابلیت ۵۰ هزار نفر در لحظه برای حالت Starter و همچنین، برای حالت Turbo علاوه بر حجم بسیار زیادتر، خدمات CDN هم ارایه می‌شود.

معرفی هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP

۷) سیستم بکاب گیری: در پنل کاربری، گزینه بکاپ گیری و بازگردانی به بکاپ بسیار ساده طراحی شده و با یک کلیک به راحتی قابل اجرا است.

۸) کاربری ساده داشتبورد: بر خلاف دیگر سایت‌های هاستینگ، این شرکت سعی کرده است که داشتبورد خود را تا حد امکان ساده و در عین حال از User Onboarding حرفه‌ای بهره ببرد.

۹) تنوع درگاه پرداخت: این سایت گزینه‌های متنوعی به عنوان درگاه پرداخت در نظر گرفته است جالب است بدانید که علاوه بر ویزا و مستر کارت، می‌توانید با پی پال و بیت کوین هم پرداخت انجام دهید.

۱۰) بخش راهنمای تصویری: علاوه بر اینکه شما از پشتیبانی تیمی حرفه‌ای برخوردار هستید، صفحات مربوط به راهنمایی (Help) به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش داده شده است. حتی برای سایت‌های دیگری که ممکن است نیاز به استفاده داشته باشید هم بخش آموزش تصویری قرار داده است. مثلا شما دامینتان را از Name.com خریداری کرده‌اید و از هاستینگ EasyWP استفاده می‌کنید، برای تنضیمات DNS در Name.com به شما به صورت تصویری کاملا آموزش داده است.

۱۱) ایمیل امن و شخصی Private Email: این سایت انواع مختلفی از ایمیل‌های شخصی و پرایوت را به کرابران خود رایه می‌کند. البته برای دسترسی به ایمیل هزینه ناچیزی دریافت می‌شود.

۱۲) امنیت بالا: سرورهای این سایت با کمک بهترین شرکت‌های خدماتی امنیت سایبری آمریکا محافظت می‌شود و امنیت بالایی برخوردار است.

۱۳) خدمات SSL ارزان: این سایت به کاربران خود SSL رایگان یا ارزان ارایه می‌دهد؛ البته برای پلن Starter در مورد SSL رایگان صحبتی نکرده است، اما دیگر پلن‌ها پس از فعال سازی به SSL رایگان دسترسی خواهید داشت.

خدمات رایگان جابجایی هاستینگ Namecheap چیست؟

انتقال هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP

اگر شما هم اکنون یک سایت وردپرسی در یک هاست دیگر دارید و تصمیم دارید که سایت خود را هاست EasyWP انتقال دهید می‌توانید از پلاگین های انتقال سایت وردپرس استفاده نماید. اما خود سایت Namecheap گزینه بهتری را تحت عنوان Migrate to Namecheap Hosting  ارایه می‌دهد که شما می‌توانید اطلاعات پسورد و یوزرنیم هاست قبلی خود را وارد نمایید و کارشناسان EasyWP آن را برای شما به طور صحیح و سالمی جا به جا می‌کنند.

نکته جالب توجه این است که شما امکان استفاده از تیک موقت برای ارایه یوزرنیم و پسورد خود دارید، یعنی هنگامی که تیکت می‌زنید، می‌توانید تعیین کنید تیکت تا چه زمانی اعتبار داشته باشد و پس از آن تیکت برای همیشه از بین می‌رود و کسی به آن دسترسی نخواهد داشت.

در نتیجه با خدمات Migrate to Namecheap Hosting شما این استرس را برای جابجایی به هاست جدید نخواهید داشت و به راحتی و اطمینان بالا اینکار توسط خود متخصصان سایت EasyWP انجام می‌گیرد.

پس از استفاده از خدمات هاست خارجی ارزان وردپرس EasyWP یا خرید دامین از Namecheap (نیم چیپ)، شما می‌توانید با مراجعه سایت اول پرداخت و ثبت سفارش خود در بخش خدمات دامین و هاستینگ، به راحتی پرداخت هزینه ارزی را انجام دهید.

پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT