سایت Teamwork چیست

معرفی سایت Teamwork | یکی از بهترین وب سایت‌های مدیریت پروژه

زمان مطالعه 4 دقیقه

Teamwork یک شرکت نرم افزاری تحت وب و خصوصی ایرلندی است که مقر اصلی آن در کورک، ایرلند است. سایت Teamwork یک نرم افزار ایجاد مدیریت وظایف و مشارکت تیمی است و سه محصول اصلی آن مربوط به مدیریت پروژه، پشتیبانی مشتری و ارتباطات داخلی است. این شرکت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و از سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که نرم افزار آن توسط بیش از ۳۷۰،۰۰۰ سازمان در سراسر جهان (از جمله دیزنی، اسپاتیفای و HP) مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش از ۲/۴ میلیون کاربر دارد.

تاریخچه سایت Teamwork

2 معرفی سایت Teamwork یکی از بهترین وب سایت‌های مدیریت پروژه

پیتر کاپینجر (Peter Coppinger) و دن مکی (Dan Mackey) در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام Digital Crew تاسیس کردند. این شرکت وب سایت‌ها، اینترانت‌ها و راه حل‌های مبتنی بر وب را برای مشتریان در کورک، ایرلند ارائه داده است. کوپینگر که از وایت برد و ابزارهای مدیریت پروژه ناامید شده بود، خواهان یک سیستم نرم افزاری بود که پروژه‌های مشتری را مدیریت کند و استفاده از آن آسان و عمومی باشد تا بتواند توسط شرکت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. در اصل کاپینجر و مکی از کاربران Basecamp بودند و از مجموعه ویژگی‌های محدود و ناکارآمد Basecamp و عدم توجه به بازخوردها ناراضی بودند. در اکتبر ۲۰۰۷، کاپینجر و مکی “Teamwork Project Manager” را با نام مستعار TeamworkPM راه اندازی کردند و در مارس ۲۰۱۵ “Teamwork Projects” تغییر نام یافت.

در سال ۲۰۱۴ پس از دو سال مذاکره، TeamworkPM نام دامنه ‘Teamwork.com‘ را به قیمت ۶۷۵،۰۰۰ دلار آمریکا (۵۰۰،۰۰۰ یورو) خریداری کرد. در آن زمان این دامنه یکی از گران‌ترین دامنه خریداری شده توسط یک شرکت ایرلندی بود و شامل انتقال نام دامنه‌ای بود که از زمانی که اولین بار توسط مالک اصلی در سال ۱۹۹۹ خریداری شده بود، غیرفعال بود.

در سال ۲۰۱۵ سایت Teamwork توسط Gartner به نام بهترین ارائه دهنده برنامه‌های مدیریت پروژه و وظایف معرفی شد. بعد از راه اندازی Teamwork به عنوان برنامه مدیریت پروژه، یک سرویس جدید پیام رسان فوری به نام Teamwork Chat در ژانویه ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. در ژوئن ۲۰۱۵ این شرکت برنامه‌ای را برای استخدام ۴۰ موقعیت شغلی را تا پایان سال اعلام کرد . به دنبال این خبر اعلام شد كه این شركت بیش از یك میلیون یورو در یك شعبه جدید سرمایه گذاری كرده و فضای اداری آن را در پارك هاوس (Park House) بلكپول اجاره كرده است. در ژوئن ۲۰۱۶ Teamwork برای جذب توسعه دهندگان به کورک، اقدام به استخدام بیشتر کارمندان کرد.

ویژگی‌ها، مزایا، نقاط قوت محصول

 

1 معرفی سایت Teamwork یکی از بهترین وب سایت‌های مدیریت پروژه

قیمت گذاری سایت Teamwork

پروژه‌ها، وظایف و رویدادهای کلیدی : Teamwork Projects شامل یک نمودار گانت برای برنامه ریزی آسان پروژه است. این برنامه دید کاملی بر وظایف را فراهم کرده و هر رویداد کلیدی را در خط تاریخ پروژه مشخص می‌کند. مدیریت وظایف امکان سریع ایجاد وظایف اصلی و فرعی را فراهم می‌کند تا به تقسیم حجم کار کمک کند. وظایف را می‌توان به یک یا چند عضو تیم اختصاص داد. رویدادهای کلیدی به تعیین اهداف کمک می‌کنند. کاربران می‌توانند لیست وظایف را پیگیری کنند تا پیشرفت کار را کنترل کرده و به تیم نمای کاملی از وضعیت بدهند. سایر ویژگی‌ها شامل الگوهای لیست کاری که می‌توانند ویژه و ذخیره شوند، تعیین وظایف مالک پروژه به منظور پاسخگویی و وضوح کار و نمای تقویم برای رویدادها و وظایف است.

پیام‌ها، فایل‌ها و دفترچه یادداشت : نرم افزار مدیریت پروژه ابزاری با قابلیت پیام رسانی داخلی است، بنابراین کاربران می‌توانند در حین انجام کار مستقیماً با تیم ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانند پیام‌ها را در دسته‌های مناسب گروه بندی کنند، همه فایل‌های مهم را در یک مکان نگه دارند و نسخه‌های به روز شده را با سابقه تغییرات اعمال شده را ثبت و اضافه کنند. دفترچه یادداشت به کاربران امکان می‌دهند محتوای مربوط به پروژه را بنویسند و به اشتراک بگذارند. به روزرسانی‌ها و تغییرات نیز در نسخه‌های نوت بوک یا دفترچه یادداشت ثبت می‌شوند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به مجوزهای اعلان‌ها از نظر زمان و نحوه ارسال آن‌ها، تنظیمات حریم خصوصی که مشخص می‌کند کدام کاربر در طول پروژه حضور دارد و در دسترس است، امکان اطلاع از روند پیشرفت کار به طور خودکار، اشاره کرد.

نمای بورد، نمونه کارها، حجم کار، ردیابی زمان و موارد دیگر

Teamwork Project دارای نمای بورد (Board View) است که به کاربران امکان می‌دهد روند کار و فعالیت‌ها را مشاهده کنند، بنابراین می‌توانند نمای کاملی از پروژه را بدست آورند. همه افرادی که از اسکرام (Scrum) و کانبان (Kanban) یا روش‌شناسی دیگر استفاده می‌کنند، از قابلیت مشاهده کامل تدارکات و پیشرفت کار در لحظه برخوردار هستند. کاربران می‌توانند برای هر فرآیند ستون تعریف کنند، از تریگرها (trigger)، دسته بندی گروه‌ها با برچسب و ترکیب برچسب‌ها با فیلترها استفاده کنند. پورتفولیوی یا نمونه کار پروژه یک بررسی کلی پیشرفته در مورد گروه‌ها بدون نیاز به رفتن به هر پروژه مجزا برای دریافت اطلاعات فراهم می‌کند. حجم کاری زمانی را که هر یک از اعضای تیم برای انجام وظایف خود در نظر گرفته و همچنین ظرفیت موجود در تیم را نشان می‌دهد. ردیابی زمان، زمان صرف شده برای کارها و پروژه ها را ردیابی می‌کند. ابزارهای دیگر شامل صورتحساب و فاکتور، لیست ریسک‌ها، به روزرسانی پروژه، تاریخچه فعالیت‌ها، داشبورد شخصی، فیلترها، برنامه‌های دسک تاپ، برنامه‌های iOS و Android و یک برنامه تایمر است. راه حل سرویس‌های حرفه‌ای نیز در دسترس است.

حال که با سایت Teamwork آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT