Whats App (واتساپ)

Whats App (واتساپ) و امکان ارسال و دریافت بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق توییت Zulu Republic که در تاریخ 19 می منتشر شد، کاربران پیام رسان Whats App (واتساپ) می توانند با کمک ربات Lite.Im بیت کوین و لایت کوین را ارسال و دریافت کنند. این اقدام می تواند فرآیند تراکنش رمزارزها را ساده کند.

Whats App (واتساپ)
Whats App (واتساپ)

این سرویس گزینه ای دارد که به کاربران امکان می دهد تا برنامه را بر روی کوین، زبان و رمز عبور پیش فرض خود تنظیم کنند. این سرویس هم چنین از ارسال و دریافت اتریوم و کوین اصلی پلتفرم زولو ریپابلیک (ZTX) پشتیبانی می کند. در حال حاضر دو زبان پیش فرض برنامه انگلیسی و اسپانیایی می باشد.

کاربران برای انجام این کار باید ربات Lite.Im را به Whats App (واتساپ) اضافه کند و تنها کاری که کاربران لازم است انجام دهند پیشروی بر اساس پیام های نمایش داده شده می باشد.

Whats App (واتساپ)
Whats App (واتساپ)

این شرکت اذعان داشت که پیام رسان های اجتماعی، جزمهمی در پذیرش گسترده رمزارزها می باشند. برنامه واتساپ به تنهایی بیش از 1.5 میلیلرد کاربر در سراسر جهان دارد.

انجام تراکنش ها با استفاده از تلفن همراه در جنوب شرقی آسیا و آفریقا آسان تر شده است و کسانی که به خدمات مالی و بانک ها دسترسی ندارند، دسترسی بهتری به کانال های پرداختی خواهند داشت.

در سال 2019، خبرهای بسیاری درباره پذیرش بیت کوین توسط موسسات مختلف شنیده ایم. بیشتر افراد فعال در ای حوزه اظهار دارند، بیت کوین در حال تبدیل به کلاس دارایی بالغ تر است.

منبع:bitcoinist

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT