حذف اپلیکیشن کوینکس

حذف اپلیکیشن کوینکس از گوگل پلی

شاید شما هم به عنوان یکی از کاربران فضای رمزنگاری شنیده باشید که پلتفرم معاملاتی کوینکس (Coinex ) اخیراً در بخش به روزرسانی اپلیکیشن موبایلی خود با مشکل مواجه شده و از کاربران خواسته بود تا رفع این مشکل شکیبا باشند. ولی روز هفتم می (17 اردیبهشت) اخباری منتشر شد مبنی بر این که لینک دانلود این اپلیکیشن به طور کلی از گوگل پلی حذف شده است. در این خبر به بررسی حذف اپلیکیشن کوینکس از گوگل پلی می پردازیم.

حذف اپلیکیشن کوینکس از گوگل پلی

صرافی کوینکس هنوز هیچ بیانیه رسمی در این خصوص منتشر نکرده و اصلاً دلیل اصلی این اتفاق مشخص نیست. نکته قابل تامل اینجاست که کاربران آیفون هنوز درباره این مشکلی صحبتی نکرده اند و ظاهراً اپلیکیشن کوینکس هنوز در اپ استور (Appstore) سیستم عامل iOS در دسترس است. علاوه بر این، کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی این صرافی، لینک دانلود مستقیم برنامه را دریافت کنند. البته باید افزود که لینک متصل به گوگل پلی در این سایت نیز شما را به یک صفحه خالی هدایت خواهد کرد.

با توجه به شرایط پیش آمده، تاکید می شود که تا زمان مشخص شدن دلایل احتمالی این اتفاق، هرگونه برنامه موبایلی که تحت عنوان CoinEx در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار بگیرد، جعلی بوده و باید از دانلود کردن آن خودداری کرد.

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد یک صرافی ارز دیجیتال جهانی و حرفه ای است که کاربران می توانند با استفاده از آن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. از امکانات صرافی کوینکس می توان به ارسال و دریافت ارز، بهره وری از قرارداد های آتی و غیره اشاره کرد. همچنین خرید ارزهای دیجیتال با انواع کردیت کارت یا کارت های اعتباری ساکنین خارج از ایران اشاره کرد. صرافی کوینکس یک تامین کننده جهانی خدمات صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد. این شرکت توانسته است با استفاده از سیستم اختصاصی تراز تجاری خود، یک پلتفرم رمزنگاری سریع و بسیار امن، کاربرپسند، کم هزینه و با سرعت بالا ایجاد نماید تا کاربران بتوانند از طریق آن، طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند.

صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس (Binance) یکی از معتبر‌ترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارز‌های دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنش‌ها یکی از برترین صرافی‌ها در حوزه کریپتو محسوب می‌شود. پلتفرم بایننس امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار داده بود و با توجه به امنیت مناسبی که داشت گزینه بسیار خوبی برای ترید کردن بود. در نهایت اعلام کرد که قرار است محدودیت‌هایی را برای اکانت‌های احراز هویت نشده اعمال کند و با انجام این کار، عملا کار با صرافی بایننس برای کاربران ایرانی غیر ممکن شد.

امتیاز 2.1/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. rozbe_nejatii گفت:

    در حال حاضر برای وبسایت کوینکس که مشکلی پیش نمیاد نه؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام
      خیر برای سایت و مجموعه صرافی کوینکس مشکلی پیش نمیاد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT