آزمون تلک telc

آزمون تلک telc و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون توسط اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

علاقه مندان به ادامه تحصیل در خارج از کشور و افرادی که قصد دارند برای اشتغال در کشورهای دیگر، مهاجرت کنند، با توجه به کشوری که برای مهاجرت انتخاب کرده اند و شرایط کار و تحصیل در آن کشور، لازم است که در برخی از آزمون های بین المللی نظیر PMP ،  تافل ، GRE و … شرکت کنند. آزمون تلک telc یکی دیگر از این نوع آزمون های بین المللی است و برای ادامه تحصیل و کار در دانشگاه ها و شرکت های آلمانی زبان ، در دست داشتن آزمون تلک telc الزامی است. در این مقاله با اول پرداخت همراه شوید، در این مقاله شما را با جزئیات ثبت نام و پرداخت هزینه این آزمون آشنا کرده ایم.

آشنایی با آزمون تلک telc

قبل از بیان توضیحات مربوط به  با آزمون تلک telc ، لازم است با مقدماتی در این خصوص آشنا شوید؛ که در این بخش از مقاله ابتدا به آن مطالب پرداخته ایم.

دوره های PSP

دوره های PSP شامل 65 درصد مطالب مربوط به زبان تخصصی آلمانی و 35 درصد اطلاعات فرهنگی در محیط کاری کشور آلمان می شود و دوره های پیش نیاز برای افراد خاص می باشد که این افراد در گروه های زیر دسته بندی شده اند:

  • افرادی که در کشور ایران دیپلم گرفته اند و قصد دارند  در یکی از دانشگاه های آلمانی زبان ادامه تحصیل بدهند و مدرک دیپلم ایرانی خود را به آن دانشگاه ارائه دهند.
  • افرادی که مدرک کارشناسی دارند و قصد دارند در همان رشته در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه های آلمانی زبان ادامه تحصیل بدهند.
  • افرادی که کارشناسی ارشد دارند و برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا یکی از دانشگاه های آلمانی زبان را انتخاب کرده اند.
  • افرادی که از مهارت های خاصی برخوردار هستند و قصد دارند در شرکت های آلمانی زبان مشغول به کار شوند.

این دسته افراد لازم است که دوره های PSP را بگذرانند، سپس برای دریافت آزمون آزمون تلک telc اقدام نمایند.

آزمون تلک telc

آزمون تلک telc

آزمون تلک telc چیست؟

حال که با اطلاعات مقدماتی در مورد آزمون تلک آشنا شدید، می توانیم بگوئیم آزمون تلک telc یکی از ملزومات کار یا ادامه تحصیل در شرکت ها و دانشگاه های آلمانی زبان است، که لازم است برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنید و مدرک آن را دریافت نمائید. این آزمون در سراسر دنیا برگزار می شود.

آزمون آزمون تلک telc در سطوح مختلف برگزار می شود که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم. همچنان با ما همراه باشید.

سطوح مختلف آزمون تلک

آزمون تلک نیز مانند سایر آزمون های مربوط به سنجش مهارت زبان، در بر گیرنده ی چهار مهارت : لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ است.

  • سطح A1 : ساده ترین سطح آزمون است و در حدی که فرد بتواند نیازهای اساسی خود را به زبان آلمانی مطرح کند. مثلا خود را معرفی کند و … .
  • سطح A2 : شرکت در این سطح از آزمون تلک به منظور ارتقا دانش زبان آلمانی می باشد و این که فرد بتواند در مورد یک موضوع خاص به زبان آلمانی صحبت کند و در محیط های مختلف قادر به برقراری ارتباط با دیگران باشد.
  • سطح B1 : این سطح از آزمون تلک برای افرادی مناسب است که از اطلاعات پایه زبان آلمانی برخوردار هستند و برای امور مهاجرتی و اقامتی قصد سفر به کشور آلمان را دارند.
  • سطح B2 : در آزمون سطح B2 ،  میزان دانش و مهارت زبان آلمانی شرکت کنندگان در سطح پیشرفته مورد سنجش قرار می گیرد.
  • سطح C1 : این سطح از آزمون تلک ، سطح فوق پیشرفته می باشد و سنجش سطح درک و تسلط افراد به زبا آلمانی برای اخذ ویزا  اقامت دائم در آلمان از طریق شرکت در این سطح از آزمون  تلک می باشد.
  • سطح C2 : افرادی که زبان آلمانی، زبان مادری آن هاست، برای دریافت مدرک آزمون تلک telc ، باید در این سطح از آزمون شرکت کنند.

لازم به ذکر است که افراد بالای 12 سال می توانند در این آزمون شرکت کنند و هیچ محدودیت خاصی برای این ازمون وجود ندارد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تلک توسط اول پرداخت 

دوست عزیز! اگر شما از علاقه مندان به شرکت در آزمون تلک telc هستید و برای پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه شده اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما اعلام نمائید تا پرداخت هزینه را برای شما انجام دهیم.

[maxbutton id=”2″ ]

امتیاز 3.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT