آمار گوگل

آمار گوگل google در مورد خرید بیت کوین توسط کاربران

زمان مطالعه 2 دقیقه

با نوسانات بوجود آمده در بازار ارز و بیت کوین، تمایل کاربران در زمینه خرید ارزهای دیجیتال بویژه بیت کوین افزایش یافته است. در این مقاله به بررسی آمار گوگل google در مورد خرید بیت کوین توسط کاربران می پردازیم.

آمار سامانه گوگل ترندز

اگر به آمار جستجوی های سامانه گوگل ترندز نگاهی بیاندازیم و عبارت buy bitcoin (خرید بیت کوین) را بررسی کنیم، متوجه می شویم افزایش علاقه به خرید این ارز دیجیتال، پس از افزایش قیمت آن صورت می گیرد.

طبق این داده ها، حجم جستجوها برای عبارت <<خرید بیت کوین>> در ماه گذشته و پس از افزایش قیمت آن به شدت افزایش یافته است.

آمار گوگل
آمار گوگل

آمار سامانه گوگل ترندز در سوم آوریل 2019

در سوم آوریل 2019 بیت کوین با قیمتی حدود5300 دلار خریو و فروش می شد که افزایشی 24 درصدی را نسبت به دو روز پیش تجربه می کرد. با توجه به نمودار، جستجو برای عبارت << خرید بیت کوین>> در این تاریخ به اوج رسیده است.

آمار گوگل
آمار گوگل

مقایسه دو نمودار قیمت و جستجو در گوگل

در مقایسه دو نمودار (قیمت و نیز جستجو در گوگل) متوجه می شویم که علاقه برای خرید بیت کوین با کاهش قیمت آن نیز کاهش می یابد.

پنج کشور برتر در جستجو واژه بیت کوین در گوگل

با توجه به اطلاعات سامانه گوگل ترندز، پنج کشور برتر برای جستجوی این عبارت: نیجریه، هلند، آفریقای جنوبی، اتریش و سوئیس بودند که در این بازه افزایش قیمت، بیشترین جستجو را در عبارت << قیمت بیت کوین>> به انجام رساندند.

برخی کارشناسان باور دارند دوره زمستان بیت کوین به اتمام رسیده است. هم چنین بایننس به تازگی اعلام کرد که قیمت بیت کوین به کف خود رسیده و امکان افت قیمت ها دیگر وجود ندارند.

لازم به ذکر است تقریبا تا 400 روز دیگر، پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین نصف می شود و این موضوع می تواند دلیل برای افزایش قیمت ها باشد.

آمار گوگل
آمار گوگل

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود.

امتیاز 4.8/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT