لرنینگ کوین (Learning Coin)

لرنینگ کوین (Learning Coin) ، ارز دیجیتال جدید صندوق بین المللی پول

زمان مطالعه 2 دقیقه

با پیشرفت ارزهای دیجیتال و تاثیر آن برجهان، بسیاری از سایت ها و مراکز بزرگ نظرات مثبت و منفی خود را در مورد این انقلاب یزرگ در زمینه مالی، ارایه داده اند. در مقاله تاثیرات ارزهای دیجیتال بر روی ارزهای سنتی
گزارشات مربوط به صندوق بین المللی پول را دراین زمینه بررسی کردیم. دراین مقاله با لرنینگ کوین (Learning Coin)، ارز دیجیتال جدید صندوق بین المللی پول آشنا خواهیم شد.

با توجه به گزارش اخیر از فایننشال تایمز

صندوق بین المللی پول (IMF) با همکاری بانک جهانی (World Bank)، قصد دارد محصول شبه ارز دیجیتال را با هدف کسب دانش بیشتر از فناوری های بلاک چین و استفاده ار آن در دنیای واقعی راه اندازی نمایند.

ماحصل این همکاری لرنینگ کوین (Learning Coin) نام دارد. لازم به ذکر است کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول، به تازگی ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین را مورد انتقاد قرار داده است.

فایننشال تایمز
فایننشال تایمز

همکاری صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در زمینه لرنینگ کوین (Learning Coin)

این دو سازمان آمریکایی قصد دارند تا با ایجاد موارد کاربردی برای لرنینگ کوین (Learning Coin)، کار این ّپروژه را به اتمام برسانند.

پیشنهاد های مطرح شده برای این بخش شامل ارایه پاداش به کارکنان در قالب ارز رمز نگاری شده می باشد.

لرنینگ کوین (Learning Coin)

در حال حاضر لرنینگ کوین فقط برای خود افراد صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در دسترس است.

این ارزردیجیتال به کارکنان این صندوق بین المللی امکان درک و فهم بهتری از جنبه های خوب این فناوری مانند قرار داد های هوشمند و شفافیت و جنبه های بد آن مانند پول شویی می دهد. این خبر زمانی منتشر شد که لاگارد به تازگی روی کرد منفی خود را نسبت به ارزهای دیجیتال بیان کرده است.

بانک جهانی
بانک جهانی

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود.

امتیاز 5/5 - از 40 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT