شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی وارزهای دیجیتال برتر از دیدگاه کاربران

زمان مطالعه 3 دقیقه

با پیشرفت تکنولوژی راه های ارتباطی نیز با تغییرات چشم گیری مواجه شده اند و بسیاری ازکاربران اینترنت، با اسفاده ازفضای مجازی و شبکه های اجتماعی سعی دراشتراک گذاری استعداد ها و دانش های خود کرده اند.

این شبکه های اجتماعی در زمینه ارزهای دیجیتال نیز بی نصیب نمانده اند. در این مقاله به بررسی شبکه های اجتماعی وارزهای دیجیتال برتر از دیدگاه کاربران می پردازیم.

سایت کوین مارکت سوشیال(CoinMarketSocial)

سایت CoinMarketSocial با بررسی دقیق حساب های کاربری نظیر توییتر، فیسبوک، ردیت و تلگرام، ارزهای دیجیتال برتر که در سال 2018 بیشترین دنبال کننده را جذب کرده اند، رده بندی کرده است.

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

پروژه سایبر مایلز (CyberMiles) در زمینه شبکه های اجتماعی

در یک سال گذشته، دنبال کننده های این پروزه (فالوور) 5,362 درصد افزایش یافت. از نظر بیشترین دنبال کننده در سال 2018 در رده پنجم قرار دارد. سایبر مالز که راه کار بلاک چین، برای صنعت تجارت الکترونیک ارایه می دهد، در تاریخ یکم ژانویه 2018، فقط 5,381 دنبال کننده داشت اما تا تاریخ 31 دسامبر این تعداد به 293 هزار دنبال کننده افزایش یافت.

ترون (Tron)

ترون در خصوص بیشترین افزایش دنبال کننده با 308 هزار دنبال کننده جدید در رتبه چهارم قرار دارد. این پلتفرم شبکه اصلی خود را در سال 2018 عرضه کرد و سهام بیت تورنت را خرید.

ترون
ترون

بیت کوین (Bitcoin)

تعداد دنبال کننده بیت کوین طی سال گذشته 51 درصد افزایش یافت و به 926 هزار نفر رسید. بیت کوین رتبه سوم بیشترین افزایش تعداد دنبال کننده با افزایش 316 هزار فالوور را در اختیار گرفت. بیت کوین علی رغم سقوط 80 درصدی قیمت خود با افزایش محبوبیت مواجه شده است.

بیت کوین
بیت کوین

ریپل (Ripple)

ریپل با افزایش 458 هزار دنبال کننده و رشد 101 درصدی رتبه دوم را در اختیار دارد. ریپل اخیرا با چندبن بانک همکاری هایی را شکل داده است.

ریپل
ریپل

بایننس (Binance)

بایننس که یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است، باعث شد بیشترین دنبال کننده را در اختیار داشته باشد. در سال گذشته بیش از 682 هزار دنبال کننده جدید به دست آورد. دنبال کننده های بایننس در سال گذشته از 216 هزار به به بالای 900 هزار دنبال کننده رسید که رشد 315 درصدی را نشان می دهد.

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود.

امتیاز 5/5 - از 34 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT