عبور بیت کوین از ۲۳ هزار دلار

اخبار: قیمت بیت کوین از ۲۳ هزار دلار عبور کرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارزش بیت‌کوین برای نخستین بار از زمان معرفی این ارز دیجیتال (۱۰ سال قبل) از میزان ۲۰ هزار دلار عبور کرد و پس از ساعاتی قیمت بیت کوین در مرز ۲۳ هزار دلار قرار گرفت.

اکنون ارزش بیت‌کوین از رکورد قبلی‌ در سال ۲۰۱۷ بیشتر شده؛ اما ارزش سایر رمزارز‌ها به غیر از اتریوم به رکورد قبلی‌ نرسیده است.

به گفته برخی کارشناسان چهار سال پیش هم شرایط مشابهی را داشتیم که طی آن بیت کوین رکورد جدیدی را بر جای گذاشت اما طی دو هفته ارزش آن بیش از یک سوم سقوط کرد. هر چند تضمینی برای تکرار تاریخ نیست اما باید از آن درس گرفت.

آیا پیش بینی‌ها در مورد عبور بیت کوین از ۲۳ هزار دلار درست بوده است؟

حدود یک سال پیش در سایت اول پرداخت مقاله‌ای منتشر کردیم تحت عنوان Bitcoin Halving که تاثیرات آن بررسی شد. طبق نموداری که درآن مقاله قیمت بیت کوین پیش بینی شده بود (نمودار زیر) بعد از Bitcoin Halving، تغییرات قیمتی شدید نخواهد بود اما بعد از چند سال به شدت افزایش می‌یابد.

آینده قیمت بیت کوین از ۲۳ هزار

نمودار فوق به خوبی نشان می‌دهد که اگرچه نوسانات قیمتی برای بیت کوین وجود دارد، در نهایت بعد از آخرین هالوینگ بیت کوین (اردیبهشت ۱۳۹۹ رخ داد) احتمال دارد قیمت حتی به ۱۰۰ هزار دلار هم برسد.

آقای الکس ماشینسکی مدیرعامل Celsius Network هم بر این باور است که قیمت بیت‌کوین می‌تواند سال آینده به ۳۰ هزار هم دلار برسد اما پیش از آن چندین بار بین ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار نوسان خواهد کرد.

با این حال عبور قیمت بیت کوین از ۲۳ هزار دلار برای بسیاری شوکه کننده و بسیار هیجان انگیز می‌باشد. اگر قصد ورود به این حوزه را دارید، پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT