انواع پاسپورت وب مانی (WM Passport)

انواع پاسپورت وب مانی (WM Passport) و آشنایی با هر کدام

زمان مطالعه 4 دقیقه

سیستم پرداخت وب مانی یکی از روش های انتقال پول و پرداخت محبوب به ویژه در میان ایرانیان است که حساب‌های متنوع خود را تحت عنوان انواع پاسپورت وب مانی ارائه می‌دهد. به این معنا که محدودیت‌های حساب شما وابسته به نوع پاسپورت شما در سیستم وب مانی است. در این مقاله به معرفی انواع پاسپورت وب مانی می‌پردازیم تا اگر نیاز به افتتاح حساب وب مانی دارید؛ با اطلاع بیشتری بدانید کدام حساب مناسب شماست. با اول پرداخت همراه باشید.

معرفی سیستم وب مانی

وب مانی یکی از سیستم‌های انتقال پول بین المللی است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند در سطح جهانی پول جا به جا کنند و یا از وب سایت‌های مختلف خرید کنند و به صورت آنلاین پرداخت‌های خود را انجام دهند.

از آنجایی که بسیاری از سیستم های پرداخت جهانی مانند پی پال، محدودیت های بسیار شدیدی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته اند، وب مانی به علت در دسترس بودن برای ایرانیان، برگ برنده‌ای در این زمینه دارد. این شرکت خدمات خود را در رده‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد که بر اساس هرسطح میزان دسترسی به امکانات شرکت نیز متفاوت است. به عنوان مثال حساب های الیاس وبمانی محدودیت بیشتری در انجام تراکنش نسبت به حساب های فرمال دارند. در ساز و کار وب مانی هر کدام از این انواع حساب ها ، تحت نام “پاسپورت” شناخته می شود.

پاسپورت وب مانی (WM passport) نشان دهنده اعتبار حساب شماست. هر چه پاسپورت شما بالاتر باشد، اعتبار اکانت شما بیشتر است. علاوه بر آنکه با بررسی اعتبار پاسپورت وب مانی که قصد دریافت یا واریز پول از ایشان را دارید، می توانید با اطمینان بیشتری تراکنش خود را انجام دهید.

انواع پاسپوت وب مانی

در این بخش انواع پاسپورت‌های وب مانی را به ترتیب پایین ترین سطح به بالاترین بیان می کنیم:

پاسپورت الیاس (Alias passport)

انواع پاسپورت وب مانی

زمانی که شما یک حساب ساده در وبمانی باز می‌کنید و هیج مدارکی برای احراز هویت ارسال نمی کنید، حساب وب مانی شما از نوع الیاس Alias است. این نوع از پاسپورت برای کاربرانی که تازه کار کردن با وب مانی را آغاز کرده اند، مناسب است. با پاسپورت الیاس حداقل میزان تراکنش و خرید اینترنتی را می توان انجام داد. سطح اعتماد به کاربران دارای حساب الیاس حداقل است. علاوه بر آن Alias WM Passport رایگان است و به طور خودکار برای کاربران صادر می شود.

کاربرد پاسپورت الیاس به پرداخت قبض های خدماتی و خرید های اینترنتی، نقل وانتقالات حداقلی میان کاربران وب مانی محدود می‌شود. همانطور که بیان کردیم هر کدام از انواع پاسپورت‌‌های وب مانی، محدودیت‌هایی در تراکنش دارند. محدودیت‌های حساب الیاس وب مانی به شرح زیر است:

  • حداکثر سقف تراکنش روزانه : ۱۰۰ دلار
  • حاکثر سقف تراکنش ماهانه : ۶۰۰ دلار
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در حساب الیاس وبمانی : ۳۰۰ دلار

پاسپورت فرمال (Formal Passport)

انواع پاسپورت وب مانی لیست شرایط

پاسپورت فرمال وب مانی برای کاربران فعال سیستم های پرداخت و فریلنسر ها مناسب است. از جمله خدمات پاسپورت فرمال می‌توان به پرداخت های منظم خدمات دولتی برداشت‌ها در زمانی خاص اشاره کرد. با پاسپورت فرمال می‌توانید از این نوع خدمات استفاده کنید:

  • افزایش موجودی کیف پول با حساب بانکی، پول نقد و …
  • برداشت از حساب با حساب بانکی و سیستم های انتقال پول بین المللی
  • استفاده از سیستم پرداخت ماهیانه برای پرداخت مالیات یا جریمه (بیشتر مورد استفاده کسانیست که در روسیه زندگی میکنند.)
  • امکان ساخت کیف پول برای واریز و برداشت ارز دیجیتال بیت کوین
  • قابلیت ارائه کارت‌های فیزیکی برای برداشت وجه نقد از دستگاه های ATM
  • قابلیت اتصال به حساب های بانکی روسیه
  • حداکثر سقف تراکنش روزانه : ۳۰۰۰ دلار
  • حاکثر سقف تراکنش ماهانه : ۱۵۰۰۰ دلار
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در حساب الیاس وبمانی : ۱۰۰۰۰دلار

اگر شما حساب الیاس وب مانی دارید می‌توانید از طریق راهنمای زیر حساب خود را به فرمال تبدیل کنید:

پاسپورت اینیشیال وب مانی (Initial Passport)

انواع پاسپورت وب مانی اینیشیال

یکی دیگر از انواع پاسپورت‌های وب مانی، پاسپورت اینیشیال است. که بیشتر مناسب شرکت‌های کوچک اینترنتی و تجاری است. پاسپورت اینیشیال حساب شما را از یک حالت ناشناخته به یک حالت از یک کاربر قابل اعتماد تبدیل می کند اما هنوز شما برای سیستم به عنوان یک کاربر پیشرفته محسوب نمی‌شوید. برای داشتن این نوع از پاسپورت علاوه بر آنکه نیاز است مدارک هویتی خود را ارسال کنید، بایستی هزینه‌ای پرداخت نمایید.

با استفاده از پاسپورت اینیشیال وب مانی شما می‌توانید تا سقف بسیار بالاتری از حساب فرمال تراکنش انجام دهید و محدودیت‌های مالی شما به مراتب کمتر است. علاوه بر آن خدماتی مبنی بر برنامه ریزی و بودجه نیز برای کسب و کارها ارائه می کند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

  • حداکثر سقف تراکنش روزانه : ۱۲۰۰۰ دلار
  • حاکثر سقف تراکنش ماهانه : ۶۰۰۰۰ دلار
  • حداکثر موجودی قابل نگهداری در حساب الیاس وبمانی : ۳۰۰۰۰ دلار

پاسپورت پرسونال وب مانی (Personal Passport)

انواع پاسپورت وب مانی شرایط

پاسپورت پرسونال وبمانی یکی از بهترین انواع پاسپورت است که بالاترین سطح خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد. این نوع پاسپورت هیچ محدودیتی برای کاربران در نظر نگرفته است اما برای داشتن این نوع WM Passport بایستی ۵۰ دلار هزینه پرداخت کنید و به صورت حضوری بایستی احراز هویت شوید. اگر شما یک کسب و کار بزرگ دارید که نیازمند انجام تراکنش با مبالغ بالاست، این نوع پاسپورت وب مانی مناسب شماست.

صدور پاسپورت پرسونال برای اکثر کاربران آخرین مرحله این سیستم است زیرا اعتماد به کاربران پرسونال بسیار بالاست و تمامی ویژگی‌های ضروری برای تراکنش را در اختیار آنها قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌شود برای افتتاح حساب وب مانی از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT