انتقال پول در وب مانی از یک حساب ویژه شیراز

انتقال پول در وب مانی از یک حساب به حساب دیگر

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب مانی (Webmoney) یکی از سیستم های پرداخت آنلاین و دیجیتال محسوب می‌شود که بر حسب واحدهای ارزی بین المللی همچون دلار یا یورو کار می‌کند. استفاده از این سیستم پرداخت روسی، سبب می‌شود تا بتوان به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین خرید اینترنتی نمود و مبلغ مورد توافق را از طریق سیستم پرداخت وب مانی، انتقال داد. آنچه که در این مطلب قصد پرداختن به آن را داریم، نحوه انتقال پول در وب مانی بوده و می‌خواهیم روش انتقال ارزی بین دو حساب وب مانی را توضیح دهیم.

انتقال پول در وبمانی

همانطور که گفتیم منظور ما از انتقال پول در وب مانی ، چگونگی انتقال وجه از یک حساب وبمانی به یک حساب وبمانی دیگر است. این عمل بدون نیاز به واسطه و از طریق کیف پول وبمانی شما قابل انجام است. پس برای انتقال پول در وب مانی تنها پیش نیاز شما یادگیری روش انجام این عمل از طریق WM Keeper Standard است که در ادامه به بررسی آن پرداخته شده است.

آموزش انتقال پول در وبمانی

۱) قبل از هر چیز ابتدا از طریق لینک WM Keeper Standard به والت وبمانی خود لاگین شوید.

۲) در نوار منوی بالایی، تب Home را انتخاب کرده و از منوی سمت چپ، گزینه To a wallet را انتخاب کنید.

انتقال پول در وب مانی از یک حساب خارجی

۴) در مرحله بعدی پنجره‌ای نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات مربوط به انتقال را در آن وارد کنید.

وارد کردن کیف پول گیرنده در وب مانی

۱) در بخش To باید آدرس کیف پول گیرنده را وارد کنید. (دقت داشته باشید که هر کیف پول وب مانی، بسته به نوع ارزی که در آن نگهداری می‌شود با عبارت مخصوص به خود شروع خواهد شد. به عنوان مثال کیف پول دلاری وبمانی با عبارت Z آغاز می‌شود. دقت داشته باشید که از کیف پول یورو نمی توان به کیف پول دلار، پول انتقال داد).
۲) در بخش Amount مقدار مورد نظر برای انتقال و واحد انتقال را انتخاب کنید. (WMZ برای دلار، WME برای یورو، WMR برای روبل و…)

۳) در بخش Note باید توضیحات مربوط به انتقال را وارد کنید که منظور همان دلیل انتقال پول در وب مانی است.

۴) در بخش Transfer Type شما باید نوع انتقال را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر گزینه Using a transaction protection code را انتخاب نمایید. عملیات انتقال تنها در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که فرد گیرنده، پسورد صحیح انتقال را بداند. در غیر این صورت پس از گذشت مدت Protection Period مبلغ مورد انتقال به حساب شما بازگشت داده می‌شود.

انتقال پول در وب مانی از یک حساب

۶) پس از انتخاب گزینه Continue در مرحله قبل، صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که در آن اطلاعات انتقال شرح داده شده است. اگر تراکنش رمز دار را انتخاب کرده باشید، در این صفحه باید نحوه ارسال کد برای احراز هویت را هم انتخاب کنید.

کاربرد E-NUM در انتقال پول از طریق وبمانی

۱) با انتخاب گزینه E-NUM confirmation کد تایید انتقال وجه، از طریق اپلیکیشن E-NUM به گیرنده ارسال می‌شود که شما می‌توانید اپلیکیشن E-NUM را مستقیما از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

۲) این اپلیکیشن یک اپلیکیشن ساخت رمز یکبار مصرف برای تراکنش‌های وب مانی بوده و کاربرد آن در افزایش امنیت تراکنش‌های وب مانی می‌باشد.

انتقال پول در وب مانی از یک حساب شرایط

انتقال پول در وب مانی

۴) پس از انجام فرایند انتقال، پیغام موفقیت آمیز بودن انتقال نمایش داده می‌شود.

حالا که با انتقال پول در وب مانی از یک حساب به حساب دیگر آشنا شدید، سایت اول پرداخت با سابقه سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت‌های آنلاین در خدمت شما عزیزان در زمینه افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی ، خرید وب مانی نقد درامد شما از طریق وب مانی می‌باشد. 

امتیاز 5/5 - از 63 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. اااااا گفت:

    سلام
    این تم سایت وبمانی دیگه تموم شده
    کلا عوض شده
    یا اپدیتش کنین یا مطلبو پاک کنین

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT