بهترین کیف پول ریپل 2020

معرفی بهترین کیف پول ریپل در سال 2020

زمان مطالعه 8 دقیقه

توکن XRP به طور معمول جزو ۵ ارز برتر در Coinmarketcap قرار دارد، به همین دلیل مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال بایستی با بهترین کیف پول ریپل در سال 2020 آشنایی داشته باشند.

ریپل چیست؟

قبل از رفتن به مبحث کیف پول، ابتدا باید تفاوت بین ریپل و XPR را بدانیم. Ripple Labs کمپانی است که XPR (توکنی که یک ارز دیجیتال توزیع شده و شبکه پرداخت متن باز دارد) را ایجاد کرده است که در سال ۲۰۱۲ توسط مدیر عامل آن کریس لارسن وجک مک کالب بن تاسیس شد.

هدف ریپل این است که یک شبکه تسویه حساب جهانی باشد، که به هر کسی این امکان را می‌دهد در چند ثانیه مبادلات ارز به ارز را انجام دهد. این یک هدف بلند پروازانه برای از بین بردن استفاده از سیستم‌های قدیمی مانند Western Union یا SWIFT است.

ریپل سومین و گاهی اوقات چهارمین رمزارز یا رمز پایه از نظر ارزش بازار است. شبکه انتقال سریع پول، آن را به یکی از محبوب‌ترین ارزهای رمزپایه تبدیل کرده است. اکنون که دانستید ریپل چیست، عاقلانه است که مطمئن ترین کیف پول ریپل را انتخاب کنید، که می‌تواند پول شما را با خیال راحت ذخیره کند.

ممکن است بسیاری از کیف پول‌های ریپل (XRP) برای فعال کردن آدرس ریپل شما به XRP‌های خاص (مانند 20 XRP) نیاز داشته باشند.

لیست بهترین کیف پول ریپل در سال 2020

بهترین کیف پول ریپل 2020 لیست

۱۱ کیف پول برتر ریپل در سال جاری عبارتند از:

  • Ledger Nano S
  • Toast Wallet
  • Guarda
  • Coinomi
  • Cryptonator
  • Edge Wallet
  • CoinPayments
  • Exarpy
  • Ripple Paper Wallet

۱) ledger Nano s

بهترین کیف پول ریپل لجر نانو

لجر نانو اس (ledger nano s) یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کیف پول‌های سخت افزاری ریپل است که مانند یک دستگاه USB عمل می‌کند و می‌تواند از طریق پورت USB به هر دستگاهی متصل شود و از طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزپایه مانند ریپل (Rippl)، اتریوم (Ethereum)، بیتکوین (Bitcoin)، لایت کوین (Litecoin)، اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) پشتیبانی کند.

امنیت همان چیزی است که باعث می‌شود این کیف پول در رده بالای کیف پول ریپل قرار بگیرد. شامل احراز هویت دو مزحله‌ای، کد PIN امن و قابلیت دسترسی به بازیابی است.

لجر نانو اس دارای یک صفحه نمایش داخلی OLED است که در آن می‌توانید جزئیات تراکنش را با دوبار کلیک کردن بررسی کنید. این کیف پول به جای ذخیره واقعی ارز شما، دارایی‌های XRP شما را در بلاک چین ردیابی می‌کند.

۲) Toast Wallet

بهترین کیف پول ریپل توست

Toast یک کیف پول مخصوص متن باز XRP ، که بسیار ساده و در عین حال بسیار امن است، این ویژگی این کیف پول را به یکی از برترین کیف پول‌های ریپل برای iOS در سال ۲۰۲۰ تبدیل کرده است.

این برنامه برای چندین سیستم عامل مانند iOS، اندروید، ویندوز، مک و لینوکس با یک رابط ساده در دسترس است و به شما امکان نگهداری XRP را در همه دستگاه‌های خود می‌دهد. ویژگی پشتیبان گیری و بازیابی آن به همراه پین امن، آن را به یکی از بهترین برنامه‌های کیف پول ریپل تبدیل کرده است.

۳) Uphold

بهترین کیف پول ریپل uohold

کیف پول Uphold یکی از بهترین کیف پول‌ها برای توکن‌های XRP است که در آن می‌توانید چندین ارز رمزپایه را به راحتی ارسال، دریافت و ذخیره کنید. شما می‌توانید از طریق مرورگر وب خود به Uphold دسترسی پیدا کنید و از ۹ ارز رمزپایه ، ۲۳ ارز فیات و ۴ فلزی پشتیبانی می‌کند.

Uphold دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و سرراست و فرایند تنظیم است که در آن احراز هویت دو عاملی برای امنیت بیشتر به آن اضافه می‌شود. شما می‌توانید از طریق مرورگر وب، برنامه‌های تلفن همراه اندروید و iOS به Uphold دسترسی پیدا کنید.

۴) GateHub

بهترین کیف پول ریپل gatehub

GateHub بر اساس بررسی کیف پول ریپل یکی از برترین کیف پول‌ها است که به صورت آنلاین در دسترس است و استفاده از آن بسیار آسان می‌باشد. GateHub نه تنها از XRP پشتیبانی می‌کند، بلکه سایر ارزهای رمزپایه نیز به شما امکان دریافت و ارسال و ذخیره ارزهایی مانند XRP ،ETH ،ETC ، REP، DASH ،QAU ، XAU و غیره را می‌دهد. همچنین به شما امکان معامله‌ی ارزهای فیات مانند USD، EURO ،INR و غیره و حتی فلزات گرانبها مانند طلا و نقره را فراهم می‌کند.

در رابطه با امنیت، هنگام راه اندازی حساب GateHub، باید اطلاعات شخصی خود را پر کنید. احراز هویت دو عاملی را برای افزایش امنیت ایجاد می‌کند.

۵) GuardaWallet

بهترین کیف پول ریپل gurallowallet

کیف پول Guarda یک کیف پول غیر نظارتی (custody-free) و چند ارزی با بیش از ۴۵ بلاکچین و هزاران توکن است. این کیف پول در نسخه های وب، دسک تاپ، موبایل (iOS ، Android) و Chrome Extension موجود هستند.

کوین‌هایی که Guarda پشتیبانی می‌کند شامل بیتکوین BTC ، اتریوم ETH ، بیتکوین SV ، مونرو XMR ، زد کش (تراکنش‌های Shielded نیز پشتیبانی می‌شوند)، دش، اتریوم کلاسیک و سایر موارد هستند. عملکرد گسترده کیف پول همچنین امکان مبادله داخلی، خرید، فروش ارز رمزپایه برای فیات و کار با کیف پول سخت افزاری Ledger را فراهم می‌کند. ویژگی‌های استکینگ (Staking، نمایندگی (delegation) و بیشتر ارزهای خاص بلاکچین‌های پشتیبانی شده نیز برای آزمایش کاربران Guarda وجود دارد.

Guarda امن است، زیرا هیچ گونه اطلاعات شخصی مشتریان را ذخیره نمی‌کند – همه کیف پول‌ها غیرنظارتی  (non-custodial) هستند، پشتیبان‌های آنها رمزگذاری شده و در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند. Guarda از نظر امنیت، پشتیبانی از کوین و ویژگی‌ها و همچنین قابلیت انعطاف پذیری، یکی از بهترین کیف پول‌های ارز رمزپایه در بازار فعلی است.

۶) Coinomi

بهترین کیف پول ریپل coinomi

Coinomi یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های چند پلتفرمی و ارز رمزپایه multi-chain است که بیش از ۲/۵ میلیون کاربر به آن اعتماد دارند. این یک کیف پول سلسله مراتب قطعی (Hierarchical Deterministic) است که پشتیبانی محلی از بیش از ۱۲۵ بلاکچین و ۱۷۷۰ توکن را ارائه می‌دهد و قوی ترین استانداردهای امنیت و حریم خصوصی را پیاده سازی می‌کند.

Coinomi از تنظیمات multi seed پشتیبانی می‌کند و هر عبارت seed می‌تواند با توجه به مورد استفاده آن‌، تنظیمات رمزگذاری مخصوص به خود را داشته باشد. هیچ گاه اطلاعات کاربری توسط Coinomi جمع آوری نمی شود، در حالی که آدرس‌های IP کاربران برای حفظ حریم خصوصی کامل مبهم است. Coinomi یکی از اولین کیف پول‌هایی بود که سگویت بومی (native segwit) را برای BTC و ۱۴ بلاکچین دیگر ارائه داد و کاربران می‌توانند با کلیک یک دکمه فرمت‌های آدرس را بین segwitt native، compatibility یا legacy تغییر دهند.

کاربران از کنترل کامل هزینه‌های تراکنش و UXTO‌های خود در Coinomi لذت می‌برند در حالی که رابط کاربری آن به عنوان یکی از بصری‌ترین موارد موجود در فضا شناخته می‌شود که هم برای کاربران تازه کار و هم برای کاربران حرفه‌ای مناسب است. Coinomi به بیش از ۲۵ زبان ترجمه شده و همچنین دارای ۱۷۵ نمایندگی فیات است.

۷) Cryptonator

بهترین کیف پول ریپل Cryptonator

هنگامی که ما در مورد کیف پول‌های برتر ریپل صحبت می‌کنیم، اگر از Cryptonator، یک کیف پول تحت وب که می‌توانید ۲۴ ساعته آن را مدیریت کنید و برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است، نامی برده نشود این لیست کامل نخواهد بود. cryptonator از ۱۹ ارز رمزپایه مانند ریپل، بیتکوین، اتریوم، دش، لایت کوین، زد کش و طیف وسیعی از کوین های دیگر را پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربر پسند Cryptonator و ویژگی تبادل فوری و رایگان آن را به یکی از بهترین کیف پول ریپل در سال 2020 تبدیل کرده است.

Cryptonator با داشتن اتصال SSL رمزگذاری شده از طریق HTTPS، احراز هویت دو عاملی و IP های معتبر، امنیتی مشابه بانک را ارائه می‌دهد.

۸) Edge Wallet

بهترین کیف پول ریپل edge wallet

Edge یک کیف پول موبایل متن باز است که برای هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است، کیف پول Edge امکان تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال، معاوضه جفت رمزپایه ها و دسترسی مستقیم به شبکه ریپل را از طریق گوشی همراه به کاربر می‌دهد.

کاربران Edge برای ایجاد و رمزگذاری حساب‌ها قبل از ورود هرگونه اطلاعات به دیسک تلفن‌، باید با نام کاربری و رمز عبور به سیستم ثبت نام کنند.

Edge یک کیف پول ریپل رایگان است که به شما امکان می دهد امنیت حساب کاربری خود را با بازیابی رمز عبور و تنظیم احراز هویت 2 عاملی  با زدن یک دکمه افزایش دهید.

۹) CoinPayments

بهترین کیف پول ریپل coinpayment

سیستم Coinpayments فقط یک کیف پول نیست بلکه به عنوان یک پلتفرم مبادله است که کاملاً شبیه به بانکی است که در آن می‌توانید یک حساب کاربری باز کرده و ارز را ذخیره کنید.

این کیف پول بیش از ۱۰۰ آلت کوین را با هزینه تراکنش پایین می‌پذیرد و پشتیبانی می‌کند و بزرگترین کیف پول XRP است زیرا بزرگترین و سریعترین شبکه پرداخت را دارد. وب سایت آنها به راحتی برای استفاده آسان است و نمای بصری آن نیز بسیار کاربر پسند است. این کیف پول با فروشگاه Magento 2 ادغام شده و از کیف پول‌های ارز دیجیتال Magento 2 برای ذخیره کوین های شما استفاده می‌کند.

همچنین برای کابران iOS و اندروید اپلیکیشن دارد، بنابراین شما می‌توانید در هر کجا که بروید از آن استفاده کنید.

۱۰) Exarpy

بهترین کیف پول ریپل exarpy

Exarpy (بازی هوشمندانه با کلمات و به صورت XRP قابل تلفظ است) کیف پول محبوب دیگری است که لیست برترین کیف پول های ریپل در سال ۲۰۲۰ را در خود جای داده است.

Exarpy امنیت خود را به خطر نمی اندازد، اما از هر مرورگری قابل دسترسی است. این کیف پول پلتفرمی است که ریپل را به راحتی ذخیره و آن را بدون دخالت شخص ثالث منتقل می‌کند.

جدا از این که این کیف پول امن است، بسیار کاربرپسند می‌باشد و خدمات مفیدی را به مشتری ارایه می‌دهد.

۱۱) Ripple Paper Wallet

بهترین کیف پول ریپل کاغذی

افرادی که علاقه‌مند هستند ارزها و سایر اطلاعات را در یک کاغذ ذخیره کنند می‌توانند این مورد را انتخاب کنند. اگرچه این کار خیلی امن توصیه نمی‌شود، اما افرادی در استفاده از کیف پول‌های وب یا دسک تاپ راحت نیستند می‌توانند این مورد را امتحان کنند. این کیف پول بهترین کیف پول آفلاین XRP است.

توصیه می‌شود قطعه کاغذ را با دقت زیاد ذخیره کنید و یا حتی از آن کپی تهیه کنید زیرا کاغذ به راحتی آسیب می‌بیند یا از بین می‌رود. از آنجا که کاغذ حاوی تمام اطلاعات از جمله کلیدهای خصوصی شما است، شما باید در مورد اطلاعات بسیار محرمانه باشید، جایی که فقط خود شما می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

حالا که با بهترین کیف پول ریپل در سال 2020 آشنا شدید، جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT