استریم گیم با GeForce Now و مزیت های آن

استریم گیم با GeForce Now و مزیت های آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

سرویس GeForce Now در سال ۲۰۱۵ توسط Nvidia راه اندازی شد، سرویس‌های استریم گیم با هدف قرار دادن جامعه‌ی بزرگ‌تر از افرادی که دسترسی به کنسول‌های بازی یا سخت افزار‌های قدرتمند pc را ندارند به بازار آمدند، به صورتی که هر فرد با تنها داشتن گوشی موبایل یا یک کامپیوتر معمولی می‌تواند از این سرویس‌ها استفاده کند، تنها کافی است که به اینترنت پرسرعت متصل باشد. در ادامه شما را با مزیت های استریم گیم با GeForce Now آشنا می‌کنیم.

مزیت های استریم گیم با GeForce Now

۱. کیفیت بالای استریم

استریم گیم با GeForce Now و مزیت های

همه چیز به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. اگر سرعت اینترنت بالایی دارید با GeForce Now می‌توانید تجربه‌ی بازی کردن با یک سیستم گران قیمت را داشته باشید. GeForce Now با پشتیبانی از ۱۲۰ FPS، رزلوشن 2K و قابلیت‌هایی مانند Ray tracing دست کمی از یک کامپیوتر چند هزار دلاری ندارد!

با سرعت اینترنت 4G در ایران نیز شما توانایی تجربه‌ی بازی‌ها با کیفیت قابل قبولی را دارید.

۲. Steam Link در GeForce Now

استریم گیم با GeForce Now

آیا شما بازی‌های خود را بر روی Steam خریداری می‌کنید؟ نگران نباشید با قابلیت Steam Link می‌توانید تمام تمام بازی‌های خود را بدون هیچ هزینه‌ی اضافی به GeForce Now منتقل کنید و از این سرویس لذت ببرید.

۳. بازی در همه جا

استریم گیم با GeForce Now آن

خیلی اوقات افراد به سیستم خانگی خود یا کنسول بازی دستری ندارند، با GeForce Now در همه جا می‌توانید به آسانی شروع به بازی کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن همراه هوشمند همراه با اینترنت پرسرعت است، GeForce Now به صورت کامل از Android پشتیبانی می‌کند و نسخه‌ی Ios که به صورت وب محور است در حالت Beta است، همچنین این سرویس از NVIDIA SHIELD و CHROMEBOOK نیز پشتیبانی می‌کند.

۴. هزینه‌ی کم

استریم گیم با GeForce Now مزیت های آن

اگر شما توانایی خرید یک سیستم قدرتمند یا یک کنسول خانگی را ندارید، GeForce Now مکان مناسبی برای شما است. این سرویس دارای دو نسخه‌ی مجانی و پولی است، نسخه‌ی مجانی به شما اجازه‌ی ۱ ساعت بازی در روز را می‌دهد، نسخه‌ی پولی ۲۴/۹۵ دلار برای ۶ ماه قیت دارد و قابلیت‌هایی مانند Ray tracing در انحصار نسخه‌ی پولی است.

در نظر داشته باشید شما برای بازی کردن بازی‌هایی که پولی هستند باید آن‌ها را از فروشگاه‌هایی که GeForce Now پشتیبانی می‌کند خریداری کنید، ولی این سرویس دارای ۷۰ بازی مجانی است.

شما همین حالا می‌توانید با ساخت اکانت و دانلود اپلیکیشن GeForce Now شروع به بازی کردن کنید، حال که با مزیت‌های استریم گیم با GeForce Now اشنا شدید اگر قصد خرید دارید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT