اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه

6 بهترین برنامه برای اخبار مالی و سرمایه گذاری

زمان مطالعه 6 دقیقه

با دانلود یکی (یا همه) از این برنامه ها، از سرمایه گذاری ها و بازارهای خود مطلع باشید. اخبار مالی و سرمایه گذاری را با این برنامه ها دنبال کنید.

به روز نگه داشتن بازارهای مالی برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر در بازار سهام یا رهبر تجاری، کلیدی است. با وجود تعداد زیادی برنامه سرمایه گذاری که از بین آنها انتخاب می کنید، پیدا کردن بهترین برنامه برای شما می تواند دشوار باشد.

در این مقاله، ویژگی‌های شش مورد از بهترین اپلیکیشن‌ها را برای اخبار مالی و سرمایه‌گذاری بررسی می‌کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری برای استفاده از آن کمک کنیم.

6.اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه CNBC

برنامه CNBC آخرین اخبار بازار را از شبکه اخبار مالی آمریکا برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از این برنامه ساده است، با مقالاتی که چندین بار در ساعت در مورد گزارش‌های درآمد، داده‌های اقتصادی، و حرکات بازار منتشر می‌شوند و نوتیفیکیشن های اخبار فوری قابل تنظیم است.

تب بازارها (مارکت ها) بینشی سریع از تقریباً هر بازاری مانند فارکس، کریپتو و اوراق قرضه ارائه می دهد، نه فقط سهام. چند سهام دارید که می‌خواهید مراقب آنها باشید؟ تب فهرست تماشا به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید، با نقل قول ها و اخبار شرکت در نوک انگشتان شما.

اگر از طرفداران نمایش‌های CNBC مانند Mad Money یا Squawk Box هستید، می‌توانید قسمت‌های کامل را دوباره پخش کنید یا آن‌ها را به صورت زنده درون برنامه تماشا کنید. اگر ترجیح می دهید به اخبار مالی خود گوش دهید، برگه Listen دارای بسیاری از پادکست های CNBC است که روزانه به روز می شوند.

برخی از مقالات به اشتراک CNBC Pro نیاز دارند، اما بیشتر مقالات را می توان به صورت رایگان خواند.

5.اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه Bloomberg

در حالی که CNBC برای همگام شدن با آخرین اخبار بازار عالی است، بلومبرگ کمی بیشتر به داستان‌ها می‌پردازد، اخبار تجاری و مالی که توسط روزنامه‌نگاران برنده جایزه نوشته شده‌اند. این برنامه گنجینه ای از مقالات جذاب در طیف گسترده ای از موضوعات را با تب Markets ارائه می دهد که اطلاعاتی را در یک نگاه در مورد قیمت کالا، ارز و سهام ارائه می دهد.

هر گونه هشدار از آخرین اخبار مالی فوری به عنوان نوتیفیکیشن در تلفن شما ظاهر می شود. بخش فهرست پیگیری مانند CNBC عمل می کند، اما با یک پیچ: می توانید سهام خود را برای ردیابی نمونه کارها در زمان واقعی در کنار اخبار پیشگامانه وارد کنید.

محتوای صوتی و تصویری بلومبرگ به دلیل حرفه ای بودن و استانداردهای آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. می‌توانید تلویزیون بلومبرگ و رادیو بلومبرگ را به صورت زنده در برنامه همراه با کلیپ‌های منتخب برای تجزیه و تحلیل بازارها در سطح متخصص پخش کنید.

در حال حاضر، محدودیتی در میزان محتوای بلومبرگ وجود دارد که می‌توانید بدون اشتراک بخوانید، تماشا کنید و گوش دهید.

4.اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه The Wall Street Journal

مانند بلومبرگ، وال استریت ژورنال (WSJ) یک نشریه معتبر جهانی است که دارای مقالاتی عمیق است که روزنامه نگاری با کیفیتی را به رهبران کسب و کار در سراسر جهان ارائه می دهد. ابتدا WSJ به عنوان یک نشریه کاغذی سنتی، محتوای صوتی یا بصری ارائه نمی‌دهد (اگرچه هنوز هم می‌توانید به مقالات گوش دهید)، اما این امر را با گزارش‌های قابل اعتماد جبران می‌کند.

استفاده از این برنامه آسان است، با یک فید قابل پیمایش که بر اساس اخبار برتر و به دنبال آن دسته بندی های مختلف اخبار مرتب شده است. برای اخبار متناسب با شما، یک تب MyWSJ برای گزارش‌های متناسب با شما وجود دارد که مقالاتی را بر اساس مرور شما توصیه می‌کند. در اینجا، می‌توانید به مقالاتی که ذخیره کرده‌اید و بعداً بخوانید نیز دسترسی داشته باشید.

تب بازارها (مارکت ها) به اندازه CNBC یا بلومبرگ فوری نیست، اما برای یک مرور سریع بازار عالی است و دارای فهرست پیگیری برای دارایی های مورد علاقه شما است. همچنین تب Notifications وجود دارد که می توانید به سرعت هشدارهای مختلف را با چند کلیک خاموش و روشن کنید.

به طور کلی، برنامه WSJ به اندازه سایر برنامه های موجود در لیست ما دارای پارت های متحرک نیست، و برای سرمایه گذارانی که فقط به دنبال روزنامه نگاری تجاری پیشرو در صنعت هستند، ایده آل است.

در حالی که می‌توانید بدون اشتراک برنامه داده‌های بازار را مرور کنید، دسترسی به مقالات به عضویت پولی WSJ نیاز دارد.

3. اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه Barron’s

Barron’s متعلق به شرکتی مشابه وال استریت ژورنال است، بنابراین ممکن است انتظار داشته باشید که هر دوی آنها مشابه باشند. در واقع، آنها کاملاً متفاوت هستند. در حالی که برنامه WSJ نمای کلی گسترده و از بالا به پایین بازارها و دنیای تجارت را ارائه می دهد، در حالی که Barron’s برای سرمایه گذاران فعال عالی است. برنامه بارون بر سهام و عوامل مؤثر بر قیمت آنها تأکید می کند و هر ساعت چندین مقاله منتشر می شود.

تب «صفحه اصلی» فوراً اخبار روز را به نمایش می‌گذارد و مقالاتی در مورد نسخه‌های آتی در مرکز توجه قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید به آخرین اخبار بروید، فقط باید روی آخرین کلیک کنید تا جدول زمانی جدیدترین اخبار را ببینید. مجله هفتگی بارون نیز برای مرور سریع در تب مجله در دسترس است و مقالات چاپی برای خواندن آسان به فرمت دیجیتال تبدیل شده است.

شاید یکی از جنبه های قدرتمند برنامه، تب Interests باشد. این در واقع یک تب دسته بندی گسترده است، با بیش از 100 بخش مختلف برای تقریباً هر جنبه از دنیای مالی. وقتی روی یک علاقه، مانند تجارت (ترید) یا شکستن (Disruption) کلیک کنید، برنامه Barron فوراً آخرین اخبار مربوط به این بخش را نشان می‌دهد.

تب جستجو به شما امکان می دهد هر موضوع یا دارایی مالی را جستجو کنید، علامت را در بالا برگردانید و مقالات خبری مرتبط را در زیر نشان دهید.

در حالی که گشتن در برنامه رایگان است، برای دسترسی به مقالات، اشتراک لازم است.

2.اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه MarketWatch

برخلاف برنامه‌های بلومبرگ یا وال استریت ژورنال که اخبار را با هدف افراد حرفه‌ای در مالی و تجاری ارائه می‌کنند، اپلیکیشن MarketWatch برای سرمایه‌گذاران معمولی در خیابان طراحی شده است. این مقاله بیشتر بر مقالات مالی شخصی و بازنشستگی تأکید دارد، با بخشی که به یادگیری نحوه سرمایه گذاری در سهام اختصاص دارد.

با این وجود، MarketWatch بینش پیشرو در مورد بازارهای مالی، به ویژه بازار سهام، با برخی از شایع ترین به روز رسانی های خبری هر یک از برنامه های موجود در لیست ما، هر چند دقیقه یک بار ارائه می دهد. متعلق به همان شرکت WSJ و Barron’s است، حتی برخی از مقالات Barron را بدون نیاز به اشتراک در خود دارد.

این برنامه به خودی خود سبک وزن است و دارای سه تب اصلی است: مقالات، بازارها و فهرست تماشا. تب بازارها(مارکت ها) نمای سریعی از بازارها را ارائه می دهد و کاملاً جامع است و مظنه هایی را در بازارهای ایالات متحده، اروپا و آسیا و همچنین بازارهای فارکس و اوراق قرضه ارائه می دهد.

با کلیک روی دسته در بالا سمت چپ، بخش‌های خبری مختلفی برای حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، سیاست، امور مالی شخصی و موارد دیگر وجود دارد که برنامه MarketWatch را به یک ابزار همه‌جانبه عالی تبدیل می‌کند.

بهترین بخش این است که کاملا رایگان است! برای استفاده کامل از برنامه نیازی به اشتراک نیست.

  1. اخبار مالی و سرمایه گذاری در برنامه SeekingAlpha

SeekingAlpha کمی متفاوت از سایر برنامه های موجود در این لیست است. در حالی که سایر برنامه‌ها توسط شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ تولید می‌شوند، SeekingAlpha بیشتر از یک رویکرد مبتنی بر جمعیت استفاده می‌کند. این تیم گزارش‌ دهی خود را دارد اما «ایده‌هایی» از مشارکت ‌کنندگان را نیز ارائه می‌کند که می‌توانید آنها را دنبال کنید.

این برنامه نسبتاً پیچیده است، بنابراین ممکن است برای سرمایه گذاران جدید مناسب نباشد. اما، اگر مدتی در بازار سهام بوده اید، SeekingAlpha می تواند دستیار قدرتمندی باشد. ارائه گزارش در مورد آخرین محرک های بازار، با طیف گسترده ای از دسته بندی ها برای انتخاب.

اگر پورتفولیویی دارید که می‌خواهید مراقب آن باشید، تب Portfolio به شما امکان می‌دهد سهام خود را اضافه کنید یا یک اکانت کارگزاری را برای همگام‌سازی فوری لینک دهید. داده‌هایی که برای هر سهام ارائه می‌کند، جامع‌تر از سایر سهام در فهرست ما است، با داده‌هایی درباره رتبه‌بندی سهام، رشد و عملکرد در نوک انگشتان شما.

با این حال، تب ایده ها چیزی است که SeekingAlpha را متمایز می کند. مشارکت‌کنندگان منفرد تجزیه تحلیل‌های خود را ارسال می‌کنند و به شما نگاهی عمیق به استدلال و ایده‌هایشان برای نحوه معامله با یک سهام خاص می‌دهند. اگر پست‌های نویسنده‌ای را دوست دارید، می‌توانید آنها را دنبال کنید و پست‌های او را در یک فید ساده ببینید.

سایر برنامه‌های موجود در فهرست ما برای گزارش‌ دهی عینی در دنیای مالی عالی هستند، اما SeekingAlpha ممکن است برنامه‌ای برای شما باشد اگر به دنبال چشم‌اندازی تازه در بازار هستید. با این حال، یک دیدگاه جدید هزینه دارد، زیرا برای ادامه استفاده از برنامه و خواندن مقالات نامحدود به اشتراک SeekingAlpha نیاز دارید.

با این برنامه های اخبار مالی از منحنی جلوتر بمانید

اگر اهل ورزش هستید، می‌دانید که حفظ آخرین اخبار چقدر حیاتی است. از دست دادن یک یا دو روز از اقدام می تواند شما را به عقب براند و پیگیری اتفاقات را سخت کند. دنیای مالی هم فرقی نمی کند.

با برنامه هایی که لیست کرده ایم، اکنون می توانید به راحتی آخرین اخبار کسب و کار و سرمایه گذاری را دنبال کنید. هر برنامه مجموعه ای جامع از ویژگی هایی را ارائه می دهد که هر سرمایه گذار بدون توجه به تجربه ای که در بازارهای مالی دارد، ارزش آن را پیدا می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT