سایت های بازی با وب مانی

انتقال پول در سایت های بازی با وب مانی و دریافت معادل ریالی

زمان مطالعه 3 دقیقه

بستر پرداخت آنلاین وب مانی دارای ویژگی‌ها و خدمات مختلف و با ارزشی است که در هر مکان قابل دسترسی است. به تازگی وب مانی در خدمات پرداخت آنلاین خود از پرداخت وجه برای برخی از سایت‌های بازی نیز پشتیبانی می‌کند که به همین منظور طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این رو در این پست اول پرداخت نیز به استفاده از وب مانی جهت انتقال پول در سایت های بازی پرداخته است.

آشنایی با درگاه پرداخت وب مانی

وب مانی یک بستر پرداخت آنلاین است که بیش از یک دهه پیش تاسیس شده است. این سرویس ویژگی‌های مناسب و متفاوتی را به مشتریان خود و همچنین خدمات با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

به هر کاربر وب مانی یک رابط منحصر به فرد داده می‌شود که وی را قادر می‌سازد تا روی حساب خود کنترل داشته باشد. تمام اطلاعات در به اصطلاح ضمانت‌ها که مکان‌های مختلفی دارند جمع آوری می‌شود. در واقع یک زوج کیف پول وجود دارد که دارای شناسه 12 رقمی و پیشوند است، شما می‌توانید از بین R-Purse WMR, Z-Purse WMZ, E-Purse WME, U-Purse WMU, B-Purse WMB, G-Purse WMG, V-Check WMV, X-Purse WMX یکی را انتخاب کنید. 

مزایای استفاده از وب مانی جهت انتقال پول در سایت های بازی

  • شما می توانید از طریق تلفن همراه خود انتقال پول را انجام دهید.
  • هر بار که وارد سیستم می‌شوید می‌توانید یک رمز عبور تولید شده دریافت کنید.
  • مزیت دیگر این است که در مورد هر معامله‌ای که از حساب کاربری خود دریافت می‌کنید ، اخطار داده می‌شود.

مشخصات فنی

مطابق با منابع فنی که در اختیار دارید ، می توانید از ابزارها و ویژگیهای مختلف سیستم استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزیت‌های وب مانی این است که می توانید یک برنامه کاربردی آسان را در رایانه یا تلفن همراه خود دانلود و در هر زمان کنترل حساب خود را داشته باشید. شما همچنین می‌توانید هر یک موارد  keeper Classic, Keeper Light, Keeper Mini, Keeper Mobile را نیز دانلود کنید. 
در صورتیکه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی قصد دسترسی به حساب وب مانی خود داشته باشید، یک برنامه ویژه توسعه یافته وجود دارد. نکته دیگری که قابل ذکر است این است که پس از انجام معاملات، میزان تراکنش‌ها از طریق وب مانی غیرقابل برگشت هستند. نکته‌ی دیگر این است که شما قادر به انتقال پول با استفاده از وب مانی نمی‌باشید، مگر اینکه کیف پول ارز فردی که برای آن قصد انتقال وجه دارید، همانند شما باشد. 

سایت های بازی با وب مانی
سایت های بازی با وب مانی

ایجاد یک حساب کاربری

وب مانی نیز همانند دیگر پلت فرم‌های آنلاین از شما درخواست می کند تا شماره‌ی صحیح تلفن همراه و مشخصات شخصی خود را به صورت کامل وارد نمایید. اما اصلا نگران اطلاعات خود نباشید، توسعه دهندگان این پلت فرم حداکثر دقت لازم را برای امنیت حساب شما انجام می‌دهند و از شما درخواست می‌كنند كه در صورت تمایل، یك رمزعبور قوی وارد نمایید. با وارد کردن تمام اطلاعات، به شما یک پاسپورت وب مانی داده می‌شود که شامل تمام اطلاعات وارد شده توسط خودتان می‌باشد. 

پرداخت از طریق وب مانی

شما می‌توانید به راحتی سفارشات آنلاین خود را از طریق وب مانی در طول شبانه روز  پرداخت کنید. این پلتفرم در بین کسانی که بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند، بسیار محبوب است؛ چرا که با استفاده از آن می‌توانند سریعا نقل و انتقالات پولی خود را انجام دهند و امکان استفاده از وب مانی جهت انتقال پول در سایت های بازی وجود دارد. برنامه وب مانی  بدون توجه به اپراتور تلفن همراه در همه جا قابل دسترس است. 

برداشت پول با وب مانی

در صورتی نیاز به دریافت مبلغی از وجه خود هستید می توانید این کار را از طریق، دبیت کارت یا انتقالات سیمی انجام دهید. علاوه بر آن می توانید چک را به کیف پول خود ارسال نمایید. 

استفاده از وب مانی در سایت های بازی

همانطور که در بالا ذکر شد شما می‌توانید به راحتی از وب مانی برای تامین اعتبار مالی موجودی بازی‌های مختلف استفاده کنید. پس از باز کردن حساب با وب سایت بازی مورد نظر، به سادگی به صفحه “Cashier” بروید و وب مانی را از گزینه‌های سپرده انتخاب کنید. پس از آن اطلاعات شخصی و مبلغ مورد نظر را وارد کنید تا پول بلافاصله به حساب بازی شما منتقل شود. برای بازگرداندن پول از سایت بازی آنلاین به وب مانی نیز می‌توانید به صفحه Cashier بروید و وب مانی را روش‌های برداشت موجودی انتخاب نمایید. پس از تأیید پرداخت، چندین روز کاری برای ترخیص معامله طول می‌کشد تا پول به حساب شما واریز شود. 

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT