دانلود پی پال برای موبایل

دانلود پی پال برای موبایل های اندروید و آیفون | معرفی اپلیکیشن های آن

زمان مطالعه 5 دقیقه

دانلود پی پال برای موبایل های اندروید و آیفون و نصب آن برای تمامی کسانی که در زمینه نقل و انتقالات بین المللی پول فعال هستند، ضروری است. خدمات و امکاناتی که سیستم پی پال در اختیار کاربران قرار می‌دهد به قدری گسترده و کاربردی است که استفاده از اپلیکیشن پی پال به مراتب می‌تواند نقش مهمی در استفاده بهتر از این خدمات داشته باشد.

دانلود پی پال برای موبایل های اندروید و آیفون

انواع اپلیکیشن دانلود پی پال برای موبایل

PayPal یک کمپانی انتقال و پرداخت است که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. بسته به اینکه شما برای استفاده شخصی از پی پال استفاده می‌کنید یا برای بیزینس خود به کار می‌برید، این شرکت اپلیکیشن متفاوتی را ارائه کرده است. لذا در زمان دانلود پی پال باید به این موضوع دقت کنید که چه نسخه‌ای از این برنامه را دانلود و نصب می‌کنید.

طبق آنچه در سایت رسمی پی پال ذکر شده است برای دانلود پی پال سه نسخه متفاوت وجود دارد:

  • اپلیکیشن ارسال و دریافت پول
  • اپلیکیشن مدیریت حساب بیزینس
  • اپلیکیشن Here برای پذیرش تمامی روشهای پرداخت

در ادامه هر کدام از این برنامه‌های پی پال که تمامی برای موبایل طراحی شده‌اند را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید برنامه مناسب خود را انتخاب کرده و با لینک مستقیم آن را دانلود و نصب کنید.

۱) اپلیکیشن ارسال و دریافت پول پی پال

اپلیکیشن دانلود پی پال بیزینس

با این برنامه پی پال شما می‌توانید به راحتی پول بفرستید یا در فروشگاه ها به صورت touch free پرداخت کنید. در قابلیت touch free شما می‌توانید بدون در دست داشتن کارت و یا پول نقد از طریق اسکن QR code با اپلیکیشن پی پال، پرداخت را انجام دهید. این نسخه از برنامه پی پال این امکان را به کاربران می‌دهد که تمامی تراکنش‌ها را پیگیری کنید.

با استفاده از این نسخه برنامه پی پال شما می توانیم وضعیت تمامی پرداخت های خود را بر روی موبایل خود به راحتی مشاهده کنید. با فعال کردن push notification هر زمانی که شما از این برنامه برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید، بلافاصله به شما پیام ارسال می‌شود. علاوه بر آن هر روش پرداختی که با پی پال استفاده می کنید، همگی در یک اپ امن با رابط کاربری آسان نشان داده می شود.

با استفاده از برنامه Paypal ارسال پول به تمام دنیا اکنون آسان است. به لطف خدمات Xoom شما می‌توانید مستقیما به حساب‌های بانکی و یا مراکزی که مربوط به برداشت پول نقد (cash) هستند، واریز انجام دهید. Xoom در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا فعال است.

در پرداخت با برنامه پی پال شما دیگر مجبور نیستید کارت های اعتباری خود را همیشه همراه داشته باشید یا اینکه پول نقد حمل کنید. فقط کافیست برنامه پی پال را باز کنید و گزینه “Scan/Pay” را بزنید، سپس QR code مربوط به پی پال فروشنده را اسکن کنید، مبلغ را بزنید و سپس بر روی “send” ضربه بزنید. با QR code شما می‌توانید به راحتی چیزی بفروشید و یا پرداخت انجام دهید.

همانطور که مشاهده می‌کنید این برنامه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به بخش بزرگی از نیازهای کابران پاسخ می‌دهد. نکته مثبت دیگری که در خصوص اپلیکیشن ارسال و دریافت پول پی پال وجود دارد، قابلیت نصب آن بر روی موبایل های اندروید و iOS است. پس بدون هیچ نگرانی فقط کافیست از پلتفرم های معتبری مانند گوگل پلی و اپ استور، این برنامه را دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه برای اندروید

دانلود برنامه برای iOS

۲) اپلیکیشن مدیریت حساب بیزینس پی پال

دانلود پی پال پرسونال

این نسخه از برنامه پی پال تقریبا جدید است و به کسانی که دارای حساب بیزینس پی پال هستند، این امکان را می‌دهد که فعالیت اکانت خود را رصد کنند، فاکتور ارسال کنند، اطلاعات مشتریان را ببینند و به طور کلی تسلط کاملی به فعالیت های مالی بیزینس خود داشته باشند.

برخی از قابلیت های این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  • ایجاد و ارسال فاکتور به صورت بسیار سریع
  • پیگیری فاکتورهای پرداخت نشده و ارسال یادآوری برای آنها
  • مشاهده جزییات تراکنش‌ها
  • بررسی موجودی اکانت
  • مشاهده اطلاعات مشتریان
  • تاریخچه تراکنش‌های مشتریان

دانلود اپلیکیشن پی پال بیزینس اندروید

دانلود اپلیکیشن پی پال بیزینس iOS

۳) اپلیکیشن Here برای پذیرش تمامی متد پرداخت

دانلود پی پال Here

با استفاده از برنامه Here پی پال، شما می‌توانید به موبایل خود قابلیت پذیرش کارت و پرداخت بدون تماس (contactless paymnets) را بیفزایید. این برنامه اکثر کارت‌ها از نوع کردیت و دبیت می‌پذیرد. علاوه بر شما می‌توانید با استفاده از قابلیت touch free و با نزدیک کردن کارت بانکی پرداخت را انجام دهید. این اپلیکیشن رابطی برای این نوع پرداخت‌ها است و در نتیجه مناسب فروشگاه‌ها وارائه دهندگان خدمات فیزیکی است. مشابه این ویژگی پیشتر در اپلی پی ، گوگل پی و … دیده شده است.

این اپلیکیشن در گوگل پلی با نام “PayPal Here – POS, Credit Card Reader” برای موبایل اندروید در دسترس است. همچنین کاربران گوشی iOS می توانند آن را از اپ استور با نام “PayPal Here – Point of Sale” دانلود کنند.

دانلود اپلیکیشن برای اندروید

دانلود اپلیکیشن برای iOS

راهنمای نصب و کار با برنامه پی پل

اگرچه دانلود پی پال در نسخه‌های مختلف فراهم است اما از آنجایی که عمده کاربران ایرانی حساب‌هایی از نوع غیر بیزینسی دارند، در این بخش به راهنمای نصب اپلیکیشن ارسال و دریافت پول پی پال می‌پردازیم. این برنامه در گوگل پلی با نام PayPal Mobile Cash: Send and Request Money Fast در دسترس است.

? توجه داشته باشید که کاربران ایرانی به خاطر محدودیت هایی که این شرکت در نظر گرفته است باید از IP غیر ایرانی استفاده کنند. بهتر است IP که از آن برای ورود به برنامه پی پال استفاده می‌کنید، تغییر نکند و با کشور اکانت شما هم یکی باشد.

برای انتقال پول در سیستم پی پال، کافیسیت ایمیل فرد مورد نظر خود را که با آن ایمیل حساب پی پال خود را ایجاد کرده است، در اختیار داشته باشید. به اپلیکیشن پی پال وارد شوید و گزینه “Send” را در صفحه اصلی بزنید. سپس نام یا ایمیل دریافت کننده را تایپ کنید.

در مرحله بعد شما باید مشخص کنید که این پرداخت برای اعضای خانواده شماست یا در ازای خدمات و کالاها می خواهید مبلغی را واریز کنید.

از میان دو گزینه “Friends & Family” و “Goods & Services” یکی را انتخاب کنید. مبلغی که تمایل دارید واریز شود را وارد کنید و سپس “Next” را بزنید. شما می‌توانید یک توضیح برای پرداخت خود درج کنید. امکان پرداخت وجه از طریق کارت بانکی، حساب پی پال، دبیت کارت، کردیت کارت و … ممکن است. لذا شما می توانید با انتخاب هر کدام از حساب‌های متصل به پی پال خود‌، انتقال را به راحتی انجام دهید.

ویدیو یوتیوب زیر به شما مراحل انتقال پول را به صورت تصویری و دقیق نشان می‌دهد :

حالا که با دانلود پی پال برای موبایل های اندروید و آیفون آشنا شدید، لازم به ذکر است اگر قصد استفاده از پی پال را دارید، پیشنهاد می‌شود از انواع خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید که شامل افتتاح حساب پی پال، نقد کردن دلار پی پال و شارژ حساب پی پال می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. عسل گفت:

    سلام یکی از دوستان من یه حساب پیپال برای من ساختن ایشون ایتالیا هستن .من از بازی ۹۰۰دلار بدست آوردم و اونو ب ایمیلی ک برا پیپالم بود فرستادم پیپال من ب حساب بانکی متصل نیست خاستم بدونم من چجوری میتونم این ۹۰۰دلار رو از پیپال برداشت کنم

    1. فرید امیری گفت:

      سلام لطفا از بخش نقد درآمد ارزی، سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ۹۰۰ دلار به ریال تبدیل شود

  2. پدرام گفت:

    سلام.
    اپ من المانی ه.
    از کجا انگلیسی ش کنم
    پیدا نمی کنم لامصبو

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT