بهترین ارائه دهنده هاست

مقایسه 10 بهترین ارائه دهنده هاست

زمان مطالعه 39 دقیقه

بهترین شرکت هاستینگ وب به طور کلی هاستینگر است زیرا استفاده از آن آسان است و یک تجربه عالی برای مشتری ارائه می دهد، اما همچنان می تواند با رشد شما مقیاس شود. همین امروز با هاستینگر شروع کنید. بهترین ارائه دهنده هاست را بشناسید.

سه چیز تفاوت واقعی در تصمیم گیری مشتریان ایجاد می کند. اول، سهولت استفاده از پلتفرم بدون توجه به مهارت فنی کاربر (یا فقدان آن). دوم، توانایی افزایش آسان به پلان های بهتر یا منابع سرور بیشتر زمانی که یک سایت محبوب تر می شود.

خرید هاست خارجی

خری با ویزا کارت

شما باید بتوانید برای مدت طولانی با همان ارائه دهنده بمانید. و در آخر، در دسترس بودن و مفید بودن پشتیبانی مشتری. نمایندگان ارائه دهنده هاست باید در زمانی که واقعاً به آنها نیاز دارید در آنجا حضور داشته باشند – مثلاً اگر وب سایت شما خراب می شود یا می خواهید منابع هاستینگ خود را ارتقا دهید.

بهترین خدمات هاستینگ وب

. هاستینگر – بهترین شرکت هاستینگ کلی

. DreamHost – بهترین هاست

وردپرس

. SiteGround – بهترین هاستینگ تجارت الکترونیک

Bluehost – بهترین هاستینگ برای مبتدیان

. ScalaHosting – بهترین خدمات مشتری

. GreenGeeks – بهترین هاستینگ وب سازگار با محیط زیست

. HostGator – بهترین هاستینگ وب سایت برای مقیاس پذیری

. WP Engine – بهترین هاستینگ مدیریت شده وردپرس

. هاستینگ A2 – بهترین هاستینگ اشتراکی برای سرعت سایت

. هاستینگ InMotion – بهترین برای کاربران فنی

بهترین شرکت هاستینگ کلی

هاستینگر در ارائه خدمات هاستینگ وب به توده ها کار قابل تحسینی انجام می دهد. استفاده از این پلتفرم برای افراد با هر سطح از مهارت فنی آسان است، بسته‌های هاستینگ متنوعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما امکان افزایش سریع را بدهد، و همه آن‌ها را با قیمت‌های بسیار پایین ارائه می‌دهد.

مزایا و معایب هاستینگر

نکات مثبت هاستینگر:

. نام دامین رایگان در اکثر برنامه ها – برای سال اول، یک نام دامین رایگان در همه برنامه ها به جز ارزان ترین گزینه دریافت خواهید کرد. همه دامین‌های دارای Hostinger همچنین دارای محافظت رایگان WHOIS Privacy Protection برای خصوصی نگهداشتن اطلاعات شخصی شما هستند—دیگر هاست‌ها سالانه 10 تا 20 دلار اضافی برای این کار دریافت می‌کنند.

. روش‌های پرداخت چندگانه – می‌توانید هر طرح میزبانی را با استفاده از PayPal، Alipay، Google Pay، کارت اعتباری یا Coingate خریداری کنید. اکثر ارائه دهندگان هاستینگ فقط به شما اجازه می دهند از کارت اعتباری یا پی پال استفاده کنید.

. کمک گام به گام – حتی اگر قبلاً وب‌سایتی ایجاد نکرده‌اید، هاستینگر با یک فرآیند راه‌اندازی کاملاً هدایت‌شده که فقط به شما نیاز دارد به چند سؤال پاسخ دهید، کار را آسان می‌کند. همچنین یک گزینه هوش مصنوعی وجود دارد که یک وب سایت کامل را برای شما می سازد. ما آن را امتحان کردیم و از اینکه چقدر خوب عمل کرد شگفت زده شدیم.

. hPanel – هاستینگر کنترل پنل مخصوص به خود را ایجاد کرد که از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر و به طور قابل توجهی ساده تر از cPanel است. گرافیک های مفید، توضیحات دقیق و منوهای ناوبری ساده وجود دارد که یافتن آنچه را که نیاز دارید و درک آنچه که به آن نگاه می کنید آسان می کند. این یک پیشرفت عظیم و یکی از کنترل پنل های مورد علاقه ما است.

. مقیاس پذیری مقرون به صرفه – با هاستینگر، مقیاس بندی طرح شما آسان و مقرون به صرفه است. چندین طرح هاستینگ مشترک وجود دارد که به طور تدریجی فضای ذخیره سازی، گزینه های مرحله بندی، ابزار رایگان و گزینه های مدیریت بهتر را فقط با چند دلار بیشتر در ماه ارائه می دهد. اما شما همچنین می توانید بدون شکستن بانک به هاستینگ ابری یا VPS ارتقا دهید.

. پشتیبانی آگاه – هنگامی که با یک نماینده پشتیبانی ارتباط برقرار می کنید، آنها می دانند که در مورد چه چیزی صحبت می کنند و برای کمک از آن فراتر می روند. به‌جای اینکه مستقیماً شما را به پایگاه دانش بفرستند، معمولاً همه چیز را با جزئیات توضیح می‌دهند – از جمله عکس‌های صفحه یا عکس‌برداری از صفحه برای آسان‌تر کردن کار.

معایب هاستینگر:

. بدون پشتیبانی تلفنی – می توانید 24/7 از طریق ایمیل یا چت زنده با پشتیبانی هاستینگر تماس بگیرید. اما هیچ راهی برای تماس تلفنی با آنها وجود ندارد.

. سرعت پشتیبانی کاهش می یابد یا از دست می رود – پس از برقراری ارتباط از طریق چت زنده در زمان های مختلف در طول روز، از پنج دقیقه تا بیش از 20 دقیقه منتظر ماندیم تا با کسی ارتباط برقرار کنیم. در مقایسه با اکثر میزبان‌های موجود در لیست ما، این نسبتاً سریع است اما آنطور که انتظار داشتیم سریع یا ثابت نیست.

. بدون هاستینگ اختصاصی – اگر تصمیم گرفتید فراتر از VPS یا هاستینگ ابری گسترش پیدا کنید، در صورت تمایل به سرور اختصاصی، باید به یک شرکت هاستینگ دیگر تغییر دهید. برای اکثر مردم، این یک نگرانی عمده نیست.

قیمت گذاری هاستینگر و طرح های هاستینگ

. هاستینگر برنامه های هاستینگ زیادی را ارائه می دهد – همه آنها در مقایسه با سایر ارائه دهندگان مقرون به صرفه هستند. به‌علاوه، نرخ‌های تمدید آن‌ها به طور مداوم کمتر از سایرین است، بنابراین هزینه اولیه کمتر و پس‌انداز طولانی‌مدت نیز دریافت خواهید کرد.

. سه طرح هاستینگ برای انتخاب وجود دارد که قیمت آنها از 1.99 تا 3.99 دلار در ماه متغیر است. همه آنها شامل اکانت های ایمیل رایگان، پشتیبان گیری معمولی، گواهینامه های SSL و فضای ذخیره سازی SSD هستند.

. زمانی که زمان تمدید قراردادتان فرا می رسد، بسته به برنامه، ماهانه بین 3.99 تا 5.99 دلار پرداخت خواهید کرد.

DreamHost بهترین هاستینگ وردپرس

DreamHost به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود. به علاوه، با در نظر گرفتن کاربران جدید یا بی تجربه ساخته شده است، وردپرس از قبل نصب شده است، به طور خودکار افزونه های مناسب را برای شما نصب می کند، و دارای طیف وسیعی از قالب های شروع رایگان است، بنابراین لازم نیست از ابتدا شروع کنید.

مزایا و معایب DreamHost

جوانب مثبت DreamHost:

. نصب آسان وردپرس – DreamHost نصب وردپرس را آسان می کند. در همه وردپرس و برنامه‌های میزبانی مشترک، از قبل نصب شده است، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید – آسان‌تر از این نیست.

. پنل DreamHost – DreamHost از cPanel می گذرد و تمام مدیریت سایت را در یک داشبورد کاربر ساده به نام پنل DreamHost گنجانده است. با منوی پنل کناری تمیز که شامل تمام دسته‌های معمول مدیریت وب‌سایت و هاستینگ مورد استفاده شما می‌شود، ناوبری را آسان می‌کند.

. پلاگین های نصب شده برای شما – DreamHost شما را از طریق یک سری سوالات آسان در مورد سایت جدیدتان راهنمایی می کند و به طور خودکار مجموعه ای سفارشی از افزونه های وردپرس را بر اساس پاسخ های شما نصب می کند.

. قالب های شروع رایگان – اگر وردپرس برای شما جدید است، DreamHost طراحی سایت خود را با قالب های رایگان و حرفه ای که می توانید به عنوان نقطه شروع استفاده کنید، بسیار آسان می کند.

. مقیاس پذیری نامحدود – جدای از هاستینگ اشتراکی، Dreamhost هاستینگ وردپرس مدیریت شده، VPS، ابر و سرور اختصاصی را ارائه می دهد. تغییر برنامه ها آسان است، بنابراین هرگز از ارائه دهنده هاستینگ خود پیشی نخواهید گرفت.

معایب DreamHost:

. بدون نام دامین رایگان – هاست های دیگر برای سال اول یک نام دامین رایگان به شما می دهند، اما DreamHost این کار را نمی کند. در عوض، باید یکی را با قیمت 7.99 دلار بخرید یا از یک ثبت کننده دامین خریداری کنید.

. فقط دو کانال پشتیبانی – برخلاف سایر ارائه دهندگان که پشتیبانی تلفنی و ایمیلی را ارائه می دهند، DreamHost فقط چت زنده و تهیه بلیط را ارائه می دهد.

. دسترسی به یک انسان دشوار است – وقتی جعبه پشتیبانی چت زنده را باز می‌کنید، واقعاً نمی‌توانید به یک شخص واقعی دسترسی پیدا کنید – در عوض، باید از طریق یک حلقه بی‌پایان لینک به مقالات پایگاه دانش پیمایش کنید.

. زمان انتظار طولانی – زمانی که ما واقعا وارد صف پشتیبانی برای صحبت با یک انسان شدیم، به ما گفته شد که زمان انتظار برای صحبت با یک نماینده بسیار طولانی خواهد بود. به ما یک چارچوب زمانی واقعی داده نشد، فقط “بسیار طولانی”. ما هرگز با یک نماینده صحبت نکردیم، حتی اگر بارها تلاش کردیم و هر بار 30 دقیقه بیشتر منتظر ماندیم.

قیمت گذاری دریم هاستینگ و برنامه های میزبانی

. DreamHost دو برنامه هاستینگ مشترک وردپرس برای انتخاب دارد. بهترین مورد برای شما به تعداد وب سایت هایی که می خواهید بسازید و میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما بستگی دارد.

. هر دو امکان ترافیک نامحدود را دارند، با یک سازنده وب سایت وردپرس رایگان، شامل فضای ذخیره سازی SSD، گواهی SSL رایگان و وردپرس از پیش نصب شده هستند. طرح گران تر به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی وب سایت بسازید و همچنین شامل آدرس های ایمیل نامحدود می شود.

. شما می توانید از بین یک قرارداد سه ساله، یک ساله یا ماه به ماه یکی را انتخاب کنید—قرارداد ماهانه DreamHost یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های کوتاه مدت موجود است، بنابراین اگر تازه شروع به کار کرده اید، گزینه بسیار خوبی است.

. ارزان ترین طرح بسته به مدت زمانی که انتخاب می کنید از 2.59 تا 4.59 دلار در ماه متغیر است. پس از اتمام دوره تبلیغاتی، بین 5.99 تا 7.99 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد.

SiteGround بهترین شرکت هاستینگ تجارت الکترونیک

اگر می خواهید محصولات را بفروشید و کنترل کامل بر وب سایت خود داشته باشید، هاستینگ WooCommerce را از طریق SiteGround توصیه می کنیم. مقرون به صرفه است و با همه چیزهایی که برای فروش هر آنچه می خواهید نیاز دارید ارائه می شود، حتی اگر قبلاً وب سایتی راه اندازی نکرده باشید.

مزایا و معایب SiteGround

مزایای SiteGround:

. WordPress + WooCommerce با یک کلیک – هاست های دیگر نصب وردپرس را آسان می کنند، اما SiteGround مایل بیشتری را طی می کند و به طور خودکار WooCommerce را نیز نصب می کند. تنها با یک کلیک، تمام ویژگی‌هایی را که برای فروش نیاز دارید، از جمله سبد خرید، درگاه‌های پرداخت، گزینه‌های ارسال، فهرست محصولات و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

. موضوع فروشگاه WooCommerce – هنگامی که ثبت نام می کنید، SiteGround به طور خودکار تم رسمی WooCommerce را برای شما نصب می کند. توسط توسعه دهندگان WooCommerce نگهداری و به روز رسانی می شود، بنابراین لازم نیست نگران ایجاد مشکل در موضوع خود باشید. به علاوه، شما یک نقطه شروع عالی برای طراحی فروشگاه خود خواهید داشت.

. کنترل پنل Site Tools – به جای cPanel، SiteGround از کنترل پنل خود استفاده می کند. استفاده از آن بسیار ساده تر است، اما همچنین به شما امکان دسترسی سریع به تمام عملکردهای مورد نیاز برای مدیریت فروشگاه خود را می دهد. حتی می‌توانید با پین کردن لینک هایی که اغلب استفاده می‌کنید، آن را بیشتر سفارشی کنید.

. ابزارهای عملکرد رایگان – سایت های تجارت الکترونیک معمولاً کندتر بارگذاری می شوند زیرا به محتوا و کد بیشتری نیاز دارند. SiteGround با گنجاندن طیف وسیعی از ابزارهای عملکردی، مانند CDN رایگان، حافظه پنهان تمام صفحه، درایوهای حالت جامد، و موارد دیگر آماده خروج از جعبه، به کاهش این امر کمک می کند. همه برنامه ها همچنین دارای پشتیبان گیری روزانه، فایروال سفارشی و به روز رسانی خودکار وردپرس برای امنیت هستند.

. پشتیبانی تلفنی – SiteGround یکی از معدود شرکت های هاستینگ است که پشتیبانی تلفنی را برای همه مشتریان خود ارائه می دهد. اکثر آنها به هیچ وجه آن را ارائه نمی دهند، شما را مجبور به پرداخت اضافی می کنند یا آن را برای پردرآمدترین کاربران رزرو می کنند. بنابراین، اگر ترجیح می‌دهید از تلفن استفاده کنید، این یک معامله بزرگ است.

. عوامل سریع و دوستانه – هر نماینده ای که با آنها صحبت کردیم آگاه، سریع و مفید بود. بعلاوه، همه آنها توضیحات مفصلی ارائه کردند و تا زمانی که سوالات بیشتری پرسیدیم صبور بودند.

معایب SiteGround:

. از حلقه‌های ربات پشتیبانی کنید – مانند اکثر هاست هایی که آزمایش کردیم، SiteGround شما را وادار می‌کند تا از چند حلقه عبور کنید تا از طریق چت زنده با یک نماینده در تماس باشید. آنها یک ربات پشتیبانی دارند که سعی می کند به سوالات شما پاسخ دهد، اما شما در نهایت می توانید از آن عبور کنید.

. نرخ‌های تمدید بالا – در حالی که قیمت‌های اولیه SiteGround با سایر شرکت‌های هاستینگ قابل مقایسه است، نرخ‌های تمدید آن‌ها فوق‌العاده بالا است – برای طرح سطح ورودی در یک قرارداد یک ساله، زمانی که زمان تمدید فرا می‌رسد، ۷.۵ برابر قیمت تبلیغاتی را پرداخت خواهید کرد. در سطح میانی، نرخ تجدید 5 برابر بیشتر است. مهم نیست چه برنامه ای را انتخاب می کنید (به غیر از گزینه های ماهانه)، بعداً مبلغ بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

. در مقیاس گران است – اگر از هاستینگ اشتراکی پیشی گرفته اید و می خواهید عملکرد سایت خود را ارتقا دهید، به دنبال یک جهش بزرگ در قیمت هستید. سایر هاست‌ها پله‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌کنند که می‌توانید در طول زمان برای آسان‌تر کردن کیف پول خود استفاده کنید، اما SiteGround در صورت نیاز به قدرت بیشتر، فوراً تا 100 دلار در ماه می‌پرد.

قیمت گذاری SiteGround و برنامه های هاستینگ

. SiteGround سه طرح هاستینگ مشترک را ارائه می دهد که از نظر تعداد وب سایت هایی که می توانید داشته باشید، فضای ذخیره سازی، پهنای باند، عملکرد و ویژگی ها متفاوت است.

. اگر دقت کنید، برنامه های هاستینگ اشتراکی SiteGround، WordPress و WooCommerce همگی یکسان هستند. ممکن است گیج کننده باشد، بنابراین می خواستیم به این نکته اشاره کنیم که می توانید برای هر یک از آنها ثبت نام کنید و همان ویژگی ها را دریافت کنید.

. قیمت این طرح ها از 2.99 دلار تا 7.99 دلار در ماه با قرارداد یک ساله است. زمانی که زمان تمدید فرا می رسد، ماهیانه بین 14.99 تا 39.99 دلار پرداخت خواهید کرد. همچنین می‌توانید یک برنامه ماهانه بدون قرارداد بلندمدت انتخاب کنید، اما هزینه بیشتری خواهید پرداخت.

. آنها همچنین هاستینگ ابری برتر را ارائه می دهند که از 100 دلار در ماه شروع می شود.

Bluehost بهترین هاستینگ برای مبتدیان

در حالی که سایر ارائه دهندگان خوب هستند اگر قبلاً سایتی ایجاد نکرده باشید، Bluehost واقعاً حدس و گمان را حذف می کند و این روند را تا حد امکان آسان می کند. کنترل پنل ساده، نصب خودکار تم، و پشتیبانی اختیاری تنظیم زمان واقعی، آن را برای مبتدیان در رتبه دوم قرار می دهد.

جوانب مثبت و منفی Bluehost

جوانب مثبت Bluehost:

. فرآیند ورود کاملاً هدایت‌شده – به محض اتمام ثبت‌نام، وارد مرحله راه‌اندازی کامل وب‌سایت می‌شوید، بنابراین دیگر مجبور نیستید بفهمید کجا کلیک کنید یا چگونه با Bluehost پیش بروید.

. پشتیبانی اختیاری راه‌اندازی هم‌زمان – در حالی که در حال راه‌اندازی و طراحی سایت خود هستید، می‌توانید از طریق اشتراک‌گذاری صفحه، کمک هم‌زمان 1:1 بیشتری دریافت کنید. شما با متخصصی مطابقت خواهید داشت که در حین ساخت وب سایت شما را راهنمایی می کند. گران است – 119 دلار در ماه – اما در صورت نیاز وجود دارد و می توانید هر زمان که بخواهید سرویس را لغو کنید.

. سی پنل ساده شده – Bluehost یک نسخه سفارشی از سی پنل را ایجاد کرد، مخصوصاً با در نظر گرفتن مبتدیان. همه ویژگی‌های پیشرفته‌ای که احتمالاً نیازی به لمس آن‌ها ندارید، جدا از ابزارهایی هستند که هر روز استفاده می‌کنید. رویکرد ساده‌شده، پیمایش را آسان می‌کند و در صورت نیاز، همچنان کنترل کامل را به شما می‌دهد.

. نصب وردپرس و تم – Bluehost به طور خودکار وردپرس را نصب می کند و مجموعه ای از تم های حرفه ای وردپرس را ارائه می دهد تا راه اندازی را برای مبتدیان آسان تر کند. همانطور که فرآیندهای هدایت شده را طی می کنید، می توانید از بین طیف وسیعی از گزینه ها از جمله طرح های رایگان و ممتاز انتخاب کنید. موردی که انتخاب می کنید به طور خودکار برای شما نصب می شود.

. مقیاس پذیری کامل – صرف نظر از اینکه سایت شما چقدر رشد می کند، می توانید تا زمانی که بخواهید با Bluehost بمانید زیرا طیف کاملی از گزینه های هاستینگ را ارائه می دهد – اشتراک گذاری، وردپرس، تجارت الکترونیک، VPS و سرورهای اختصاصی.

معایب Bluehost:

. افزونه های گران قیمت – در حین پرداخت، چندین افزونه را خواهید دید که سایر ارائه دهندگان بدون هیچ هزینه ای به شما می دهند. برای مثال، پشتیبان گیری روزانه 35.88 دلار اضافی در سال است. حفاظت از حریم خصوصی WHOIS 15 دلار اضافی در سال است. سایر افزودنی‌ها شامل امنیت (این در جاهای دیگر رایگان است) و یک گواهی پیشرفته SSL (که احتمالاً به آن نیاز ندارید).

. قراردادهای بلند مدت – Bluehost برنامه های ماه به ماه ارائه نمی دهد. شما فقط می توانید بین پرداخت 12 ماهه و 36 ماه از قبل یکی را انتخاب کنید.

. چت زنده ناامید کننده – مانند اکثر ارائه دهندگان، Bluehost دارای یک ربات پشتیبانی است که سعی می کند به شما کمک کند—ربات Bluehost نسبت به دیگران ناامید کننده تر بود. مهم نیست که چگونه سوال را بیان کردیم، هرگز متوجه نشد که چه می‌پرسیم. پس از چند تلاش ناموفق، با یک شخص واقعی ارتباط برقرار کردیم. با این حال، فردی که با او صحبت کردیم هرگز به سوالات ما پاسخ نداد. در عوض، به نظر می‌رسید که آنها اطلاعاتی را کپی و جایگذاری می‌کنند که به خواسته ما بی‌ربط بود.

. به پشتیبانی تلفنی ضربه بزنید یا از دست بدهید – ما در نهایت از چت زنده منصرف شدیم و با آنها تماس گرفتیم. ما چندین بار قطع شدیم تا اینکه بالاخره از راه رسیدیم. وقتی این کار را انجام دادیم، نماینده ای که با او صحبت کردیم آگاه و مفید بود. با این حال، دریافت پاسخ به یک سوال به ظاهر ساده، فرآیندی زمان بر بود.

قیمت گذاری و برنامه های هاستینگ Bluehost

. طرح های هاستینگ مشترک و وردپرس Bluehost از نظر قیمت با اکثر ارائه دهندگان قابل مقایسه است. در حالی که پیمایش در همه گزینه‌های میزبانی آن‌ها می‌تواند گیج‌کننده باشد، چه روی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، هاستینگ وردپرس یا هاستینگ اشتراکی کلیک کنید، همان چهار طرح را خواهید دید.

. سه پلن هاستینگ اشتراکی و یکی مخصوص ووکامرس وجود دارد. همه آنها با فضای ذخیره سازی SSD، نصب آسان وردپرس، تم های سفارشی و گواهی SSL رایگان ارائه می شوند.

. قیمت از 2.95 دلار تا 13.95 دلار در ماه با قرارداد یک ساله متغیر است. وقتی قرارداد اولیه شما تمام شد، 10.99 تا 28.99 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد.

. هاستینگ VPS از 29.99 دلار در ماه شروع می شود و سرورهای اختصاصی از 89.98 دلار شروع می شود.

ScalaHosting بهترین خدمات مشتری

از کمک به مشتریان بالقوه برای انتخاب طرح مناسب و مهاجرت انسانی با دستکش سفید گرفته تا پشتیبانی فوری مشتری 24 ساعته از نمایندگان مفید و آگاه، خدمات مشتری ScalaHosting بدون شک یک درجه (یا دو) بالاتر از بقیه است.

مزایا و معایب ScalaHosting

مزایای ScalaHosting:

. رابط ساده – داشبورد اصلی ScalaHosting تمیز، ساده و آسان برای پیمایش است. همه موارد مربوط به صورتحساب، خدمات خریداری شده، درخواست های پشتیبانی و جزئیات اکانت را در یک مکان پیدا خواهید کرد.

. مهاجرت‌های رایگان به کمک انسان – اکثر ارائه‌دهندگان لیست ما از یک سیستم خودکار برای انتقال وب‌سایت‌های موجود استفاده می‌کنند، اما ScalaHosting با انسان‌های واقعی که این کار را برای شما انجام می‌دهند، راه بیشتری را طی می‌کند. اگر مشکلی پیش بیاید، آنها می توانند آن را برطرف کنند. به‌علاوه، آنها قول می‌دهند که در طول فرآیند هیچ خرابی نداشته باشند.

. NVMe در هر برنامه‌ای – مانند کامپیوتر‌ها، درایوهای حالت جامد (SSD) به یک امر عادی تبدیل می‌شوند، زیرا سریع‌تر از هارد دیسک‌ها هستند. با این حال، SSD های NVMe حتی سریعتر هستند. اکثر ارائه دهندگان این راه حل های ذخیره سازی پیشرفته را فقط در سطوح گران قیمت ارائه می دهند، اما ScalaHosting آنها را به همه می دهد.

. پشتیبانی فوری مشتری – هر بار که از طریق چت زنده برای کمک می‌خواستیم، بلافاصله توسط یک انسان واقعی استقبال می‌شدیم.

. نمایندگان فراتر و فراتر می روند – هر نماینده ای که با آنها صحبت می کردیم اطلاعات واضح و عملی را ارائه می داد، حتی جزئیات بیشتری را برای حل سؤالات بیشتر قبل از اینکه حتی بپرسیم ارائه می داد. برای ما واضح بود که آنها واقعاً فراتر از آن هستند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند.

. مقیاس بندی سازگار با بودجه – با تغییر نیازهای شما، تعداد زیادی ارتقاء مقرون به صرفه وجود دارد که می توانید برای افزایش عملکرد سایت خود و دریافت ویژگی های اضافی قبل از رفتن از هاستینگ مشترک انجام دهید. همچنین می‌توانید هر زمان که آماده باشید به VPS خود مدیریتی با 20 دلار در ماه، VPS مدیریت شده با 29.95 دلار در ماه، AWS cloud با 61.95 دلار در ماه یا یک راه‌حل کلاستر کاملاً مدیریت شده سفارشی تغییر دهید.

. هر ضمانت زمانی – اکثر ارائه دهندگان سی روز به شما فرصت می دهند تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر. ScalaHosting به شما این امکان را می دهد که پول خود را برای هر سرویس از پیش پرداخت شده یا استفاده نشده در هر زمان پس بگیرید، بدون سوال.

معایب ScalaHosting:

. برای ثبت نام به یک نام دامین نیاز دارید – برخلاف سایر ارائه دهندگان، ScalaHosting به شما دامین موقتی برای استفاده نمی دهد. بنابراین، شما باید یا از قبل صاحب یک نام دامین باشید یا هنگام ثبت نام، آن را ثبت کنید – در حالی که ممکن است مشکل بزرگی به نظر نرسد، قبل از شروع باید بدانید که قرار است نام سایت خود را چه نام گذاری کنید.

. دامین ها گران هستند – اگر قبلاً یک نام دامین خریداری نکرده اید، خرید یک دامین از ScalaHosting گران است – 16.95 دلار در سال برای یک .com. در مقایسه با تنها 7.99 دلار در سال با DreamHost، یک جهش بزرگ است. به‌علاوه، ارزان‌ترین ردیف ScalaHosting شامل یکی از آن‌ها به صورت رایگان نیست، بنابراین اگر با آن برنامه پیش بروید، باید آن را در هزینه‌های اولیه خود لحاظ کنید.

. هنوز از cPanel استفاده می کند – ScalaHosting یک داشبورد تمیز برای مدیریت اکانت شما دارد، اما برای نصب وردپرس و مدیریت وب سایت خود باید از cPanel استفاده کنید. زمانی که بفهمید چگونه این کار را انجام دهید، آسان است، اما داشتن دو داشبورد مجزا، کار را نسبت به سایر ارائه دهندگان هاستینگ با کنترل پنل های سفارشی پیچیده تر می کند.

. بدون پشتیبانی تلفنی – فقط می توانید از طریق چت زنده، ایمیل یا بلیط با پشتیبانی تماس بگیرید.

ScalaHosting قیمت گذاری و برنامه های هاستینگ

. ScalaHosting سه برنامه هاستینگ مشترک با قراردادهای ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، یک ساله و سه ساله ارائه می دهد. طیف وسیعی از گزینه‌ها ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، اما به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا صورت‌حساب را هر طور که می‌خواهید تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که خدمات مناسب را دریافت می‌کنید.

. اگر مطمئن نیستید که کدام یک برای شما مناسب است، می توانید قبل از خرید هر چیزی با یک شخص واقعی تماس بگیرید و با او چت کنید.

. هر طرح هاستینگ مشترک شامل پهنای باند نامحدود، گواهینامه رایگان SSL، نصب کننده با یک کلیک برای 400 پلتفرم مختلف، ایمیل های نامحدود و پشتیبان گیری روزانه است.

. قیمت هاستینگ اشتراکی از 2.95 دلار در ماه شروع می شود و بسته به برنامه و مدت قراردادی که انتخاب می کنید تا 15.95 دلار در ماه می رسد.

GreenGeeks بهترین هاستینگ وب سازگار با محیط زیست

GreenGeeks یکی از اولین ارائه دهندگان هاستینگ بود که در سال 2008 کاری در مورد تأثیر خود بر روی کره زمین انجام داد. دیگران نیز شروع به پیروی از این روش کردند، اما GreenGeeks با بازگرداندن سه برابر مصرف انرژی خود به شبکه برق پا را فراتر گذاشت. آنها همچنین برای هر ثبت نام جدید یک درخت می کارند – خیلی سبزتر از این نمی شود.

مزایا و معایب GreenGeeks

طرفداران GreenGeeks:

. بدون افزایش فروش – هنگامی که اکانت GreenGeeks خود را ایجاد کردید، از یک رابط بدون فروش، مینیمالیستی و تمیز برای مدیریت سایت جدید خود قدردانی خواهید کرد. سایر ارائه دهندگان همه چیز را با هزاران تبلیغات برای خدمات گران تر خود شلوغ می کنند، بنابراین این یک تغییر خوب بود.

. نام دامین رایگان با هر طرح – برخی از ارائه دهندگان یک نام دامین رایگان برای سال اول در هر طرحی به شما نمی دهند، اما GreenGeeks این کار را می کند – حتی ارزان ترین.

. کارهای رایج با یک کلیک فاصله دارند – GreenGeeks یافتن همه مهم ترین توابع مرتبط با سایت شما از جمله آدرس های ایمیل، باطن وردپرس، امنیت و آمار سایت را بسیار آسان می کند. در حالی که GreekGeeks از cPanel استفاده می کند که مورد علاقه ما برای مبتدیان نیست، احتمالاً مجبور نخواهید بود اغلب از آن استفاده کنید (اگر اصلاً) مگر اینکه کار پیشرفته ای انجام دهید.

. جادوگر راه اندازی سریع – هر زمان که آماده راه اندازی وب سایت خود هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جادوگر راه اندازی سریع را راه اندازی کنید. این به شما کمک می کند یک سایت جدید از ابتدا بسازید، یک سایت موجود را مهاجرت کنید، از یک سایت شروع کننده شروع کنید، یا از آن صرف نظر کنید و اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، به تنهایی به همه چیز رسیدگی کنید. این گزینه های زیادی را برای کاربران در تمام سطوح مهارت فراهم می کند و شامل نصب با یک کلیک 150 پلتفرم مختلف است.

. عملکرد رایگان و ابزارهای امنیتی – همه برنامه ها شامل CDN رایگان، کش داخلی با LiteSpeed، پشتیبان گیری روزانه و محافظت از DDoS است. گران ترین طرح همچنین شامل یک ابزار تعمیر وردپرس، یک گواهینامه پیشرفته رایگان SSL و ذخیره پیشرفته اشیا است.

. پشتیبانی سریع و با کیفیت – می توانید از طریق چت زنده 24/7 یا از طریق تلفن از ساعت 9 صبح تا نیمه شب (EST) با GreenGeeks تماس بگیرید. ما هر دو را انجام دادیم و با هر کانال تجربه خوبی داشتیم. نمایندگانی که با آنها صحبت کردیم بسیار مفید بودند و پاسخ‌های واضح و عملی ارائه کردند.

معایب GreekGeeks:

. عدم شفافیت قرارداد اولیه – در صفحه قیمت گذاری GreenGeeks، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه مدت قرارداد در دسترس است و چگونه قیمت گذاری با هر یک تغییر می کند، وجود ندارد. ما برای دریافت پاسخ با پشتیبانی مشتری تماس گرفتیم—همچنین می توانید این اطلاعات را پس از شروع فرآیند ثبت نام مشاهده کنید. با این حال، فقدان شفافیت می تواند گمراه کننده باشد اگر قبلاً هاستینگ وب را خریداری نکرده باشید.

. برای شروع باید نام دامین داشته باشید – اکثر ارائه دهندگان برای ثبت نام نیازی به نام دامین ندارند. آنها معمولاً یک دامین موقت به شما می دهند که می توانید از آن استفاده کنید تا زمانی که آماده انتشار سایت خود شوید. با این حال، GreenGeeks این کار را انجام نمی دهد. شما باید یا از قبل یک نام دامین داشته باشید یا هنگام ثبت نام، آن را خریداری کنید. اگر تصمیم به خرید یکی از آنها در حین ثبت نام دارید، بسیار گران هستند و باید برای حفاظت از حریم خصوصی WHOIS نیز هزینه بپردازید.

. مقیاس پذیری کمتر از سایرین – GreenGeeks فقط هاستینگ مشترک، VPS و نمایندگی فروش را ارائه می دهد. در مقایسه با سایر ارائه دهندگان که VPS خود مدیریت و سرورهای اختصاصی را نیز ارائه می دهند، انعطاف پذیری زیادی که با یک شرکت هاستینگ متفاوت دارید وجود ندارد.

. ما برای بررسی دستی پرچم‌گذاری شدیم – وقتی برای آزمایش GreenGeeks ثبت‌نام کردیم، اکانت ما برای بررسی دستی پرچم‌گذاری شد. این اتفاق برای هیچ هاست دیگری رخ نداد. این معامله چندان مهمی نبود، اما باید منتظر می ماندیم تا شروع کنیم تا اکانت ما را بررسی کنند.

طرح های قیمت گذاری و هاستینگ GreenGeeks

. GreenGeeks دارای سه برنامه هاستینگ مشترک است که با برنامه های WordPress و WooCommerce آنها یکسان است. صرف نظر از انتخابی که انتخاب می کنید، همان ویژگی ها را دریافت خواهید کرد.

. قیمت از 2.95 دلار تا 8.95 دلار در ماه متغیر است. بزرگترین تفاوت بین برنامه ها فضای ذخیره سازی، تعداد وب سایت ها و ویژگی های اضافی مانند پشتیبان گیری بر اساس درخواست، تعمیر وردپرس و ذخیره اشیاء است.

. شما می توانید قراردادهای ماهانه، یک ساله، دو ساله یا سه ساله را انتخاب کنید. اگر با برنامه ماهانه پیش می روید، انتظار داشته باشید که یک بار هزینه راه اندازی 15 دلار اضافی بپردازید.

. وقتی زمان تمدید فرا می رسد، ماهیانه 11.95 تا 26.95 دلار پرداخت می کنید.

. برنامه های VPS از 39.95 دلار شروع می شود و شامل cPanel، گواهی SSL رایگان، مجوز Softaculous رایگان، پشتیبانی مدیریت شده و سطوح مختلف منابع سرور بسته به برنامه است.

HostGator بهترین هاستینگ وب سایت برای مقیاس پذیری

HostGator طیف کاملی از گزینه‌های هاستینگ را از اشتراک‌گذاری، ابر و وردپرس گرفته تا VPS، نمایندگی‌های فروش، سرورهای ویژه ویندوز و اختصاصی ارائه می‌دهد. این یک گزینه عالی است چه بخواهید از یک ارائه دهنده موجود مهاجرت کنید که آنچه شما نیاز دارید را ارائه نمی دهد یا یک سایت تازه را راه اندازی کنید که امیدوارید به سرعت گسترش یابد.

مزایا و معایب HostGator

نکات مثبت HostGator:

. احراز هویت دو مرحله ای (2FA) – هنگامی که با HostGator ثبت نام می کنید، یک شماره پین ​​برای محافظت از اکانت خود با 2FA تنظیم می کنید تا بدانید اکانت و سایت شما همیشه امن است. به جز Bluehost، ما این محافظت اضافی را با هیچ کس دیگری ندیدیم.

. به همان اندازه (یا به همان اندازه که) به کمک نیاز دارید – وقتی اکانت خود را راه اندازی کردید، صفحه خوش آمدگویی به شما فرصتی می دهد تا به آنها اطلاع دهید که چقدر به کمک نیاز دارید. شما به چند سوال در مورد سطح تجربه خود، نحوه ساخت سایت جدید و پلتفرم مورد نظر خود پاسخ خواهید داد. در غیر این صورت، اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، می توانید آن را نادیده بگیرید.

. ایمیل و نام دامین رایگان – بدون توجه به برنامه، شما یک نام دامین رایگان برای سال اول دریافت خواهید کرد. همه برنامه ها همچنین شامل اکانت های ایمیل بدون هزینه اضافی هستند.

. cPanel ارتقا یافته – تا به حال، احتمالاً می دانید که cPanel بهترین انتخاب ما برای مبتدیان نیست. با این حال، HostGator یک جزئیات مهم را برای کمک به کاربرانی که قبلاً از آن استفاده نکرده‌اند، اضافه کرده است – توضیحات عمیق درباره آنچه همه چیز انجام می‌دهد.

. تقریباً هر نوع هاستینگ – مهم نیست که به چه چیزی نیاز دارید، HostGator احتمالاً آن را ارائه می دهد. برنامه های اشتراکی، ابری و وردپرس مقرون به صرفه ای در سطح مبتدی وجود دارد، اما گزینه های پیشرفته ای نیز برای مقیاس بندی بدون ایجاد ضربه بزرگ در کیف پول شما وجود دارد.

معایب HostGator:

. تعداد بسیار زیاد برنامه ها – اکثر ارائه دهندگان هاستینگ به نظر می رسد که برنامه های زیادی دارند، اما همه آنها یکسان هستند. این مورد در مورد HostGator نیست. در واقع همه آنها کمی متفاوت هستند، که می تواند احساس طاقت فرسا کند.

. فروش بیش از حد زیاد – حتی پس از پرداخت، HostGator همچنان سعی می‌کند شما را به برنامه‌های گران‌تر با ویژگی‌های اضافی که احتمالاً به آن نیاز ندارید، بفروشد. HostGator تنها ارائه دهنده ای نیست که این کار را انجام می دهد، اما ناامید کننده و آزار دهنده است.

. برای شروع به یک نام دامین نیاز دارید – HostGator دامین های موقتی صادر نمی کند، بنابراین برای ثبت نام باید یکی را انتخاب کرده یا از قبل مالک آن باشید.

. پشتیبانی ضعیف از مشتری – هر بار که از طریق چت زنده ارتباط برقرار می‌کردیم، مجبور بودیم برای همیشه منتظر باشیم تا با کسی ارتباط برقرار کنیم. حتی چند بار کاملاً قطع شدیم و مجبور شدیم دوباره وارد صف انتهای خط شویم. بدتر از همه، اکثر نمایندگانی که با آنها صحبت کردیم، کاری جز ارسال لینکی به پایگاه دانش برای ما انجام ندادند. نمایندگی‌های پشتیبانی تلفنی کمک‌کننده‌تر بودند، اما هنوز مدتی طول کشید تا به آنها دسترسی پیدا کنیم.

قیمت گذاری HostGator و برنامه های هاستینگ

. برنامه های هاستینگ مشترک HostGator ارزان ترین آنها هستند. همه آنها شامل فضای ذخیره‌سازی نامحدود و پهنای باند به‌علاوه اکانت‌های ایمیل رایگان و دامین رایگان برای سال اول هستند.

. قیمت آنها از 3.75 دلار در ماه تا 6.25 دلار در ماه برای یک قرارداد یک ساله متغیر است.

. می توانید هر بار یک ماه ثبت نام کنید یا یک قرارداد شش ماهه، 12 ماهه یا 36 ماهه انتخاب کنید. با این حال، برای دریافت قیمت اعلام شده باید برای یک قرارداد 12 ماهه ثبت نام کنید – یا اگر سه سال پیش پرداخت کنید، می توانید آن را حتی ارزان تر دریافت کنید.

. هاستینگ ابری HostGator از 4.95 دلار شروع می شود، هاستینگ وردپرس از 5.95 دلار شروع می شود، برنامه های VPS از 23.95 دلار شروع می شود، و هزینه یک سرور اختصاصی حداقل 89.98 دلار در ماه است.

WP Engine بهترین هاستینگ وردپرس مدیریت شده

اگر یک سایت وردپرسی دارید که ماهانه ده ها هزار بازدیدکننده دریافت می کند و به چیزی نیاز دارید که بتواند حتی بیشتر را مدیریت کند، هاستینگ مدیریت شده WP Engine راهی برای رفتن است. تمرکز انحصاری آن بر بهینه سازی وردپرس باعث می شود که به طور منحصر به فردی قادر به مدیریت حتی پر ترافیک ترین وب سایت ها باشد.

مزایا و معایب موتور WP

مزایای موتور WP:

. مکان سرور خود را انتخاب کنید – هاست های دیگر به شما اجازه نمی دهند محل زندگی داده های خود را انتخاب کنید یا فقط تعداد انگشت شماری از انتخاب ها را در اختیار شما قرار می دهند. WP Engine به شما آزادی کامل می دهد تا از بین ده مکان مرکز داده جهانی خود انتخاب کنید. نزدیک‌تر بودن اطلاعات شما به خوانندگان به این معنی است که آنها تجربه مرور سریع‌تری دارند.

. تماس ورودی رایگان – پس از راه‌اندازی و فعال کردن اکانت خود، می‌توانید یک تماس رایگان با کارشناس WP Engine برقرار کنید تا به هر سؤالی پاسخ دهد و به شما در شروع کار کمک کند. هیچ یک از ارائه دهندگان دیگر در لیست ما این سطح از خدمات را ارائه نمی دهند.

. کنترل پنل کاملاً سفارشی – اگرچه WP Engine برای کاربران با تجربه تر ساخته شده است، پورتال کاربر تمیز و حداقل یکی از بهترین مواردی است که دیده ایم. زیبایی شناسی خوب است و پیدا کردن هر چیزی که نیاز دارید بسیار آسان است، از صورتحساب و فاکتورها گرفته تا تم ها، افزونه ها، پشتیبان گیری، حافظه پنهان و موارد دیگر.

. فرآیند راه‌اندازی آسان – هنگامی که یک سایت جدید را به اکانت خود اضافه کردید، یک چک لیست زنده دریافت خواهید کرد که تمام کارهایی را که باید قبل از راه‌اندازی انجام دهید، نشان می‌دهد.

. بهینه سازی داخلی وردپرس – سایر هاست ها این را به شما واگذار می کنند که سایت وردپرس خود را بهینه کنید زیرا آنها وب سایت ها را بر روی پلتفرم های غیر وردپرس هاست می کنند. از آنجایی که WP Engine فقط هاست سایت‌های وردپرس است، آنها چندین کار را برای بهینه‌سازی همه چیز در سطح سرور انجام می‌دهند. به عنوان یک مشتری، به‌روزرسانی‌های هسته و PHP خودکار به‌علاوه سرعت‌هایی که 40 درصد سریع‌تر از ارائه‌دهندگان هاستینگ جایگزین است، دریافت خواهید کرد.

. مقیاس پذیری بی حد و حصر – طرح سطح ورودی به میزان قابل توجهی بیشتر از آنچه با جایگزین ارزان تر به دست می آورید ارائه می دهد. با این حال، شما اساساً می توانید تا آنجایی که نیاز دارید، بدون اینکه از WP Engine بزرگتر شوید، ارتقا دهید. به علاوه، فقط چند کلیک برای ارتقا یا کاهش در هر زمان لازم است.

معایب موتور WP:

. در نگاه اول ترسناک – اگر اولین چیز را در مورد پیکربندی تنظیمات DNS خود نمی دانید، WP Engine احتمالا هاست مناسبی برای شما نیست. در حالی که آن‌ها برخی از کارها را آسان می‌کنند و مراقبت‌های زیادی را انجام می‌دهند، در نهایت این به شما بستگی دارد که جنبه‌های فنی راه‌اندازی، به‌روزرسانی و نگهداری وب‌سایت خود را انجام دهید.

. بدون پشتیبانی تلفنی در ارزان ترین طرح – کمی ناامید کننده است که می توانید 20 دلار در ماه بپردازید و هنوز نمی توانید با کسی تلفنی صحبت کنید. با این حال، پشتیبانی تلفن WP Engine برای برنامه‌های گران‌تر محفوظ است.

. ربات چت زنده ناامیدکننده – علیرغم قیمت بالای آن، چت زنده WP Engine به طرز چشمگیری شبیه به هاست های دیگر و ارزانتر موجود در لیست ما است—شما همچنان باید با یک ربات مزاحم و مداوم دست و پنجه نرم کنید که سعی می کند مفید باشد اما اینطور نیست.

. زمان‌های انتظار متناقض – ما سال‌ها از WP Engine استفاده کرده‌ایم و زمان‌های انتظار کوتاه و بسیار طولانی را تجربه کرده‌ایم که سعی می‌کنیم با کسی در تماس باشیم تا به ما کمک کند. در طول آزمایش اضافی ما، بیش از 30 دقیقه طول کشید تا پاسخ دریافت شود. علاوه بر این، به ما گفته شد که هیچ کس آنلاین نیست تا در روز شنبه به ما کمک کند، و باعث شد باور کنیم که چت همیشه در دسترس نیست.

. گران قیمت – خارج از دروازه، WP Engine تقریباً 10 برابر هزینه هر هاست دیگری در لیست ما است. گران ترین طرح از 194 دلار در ماه شروع می شود. این پول زیادی است، به همین دلیل است که ما آن را توصیه نمی کنیم مگر اینکه واقعاً ترافیک کافی برای توجیه هزینه داشته باشید.

قیمت گذاری موتور WP و برنامه های هاستینگ

. WP Engine هاستینگ مدیریت شده وردپرس و برنامه های مخصوص WooCommerce را ارائه می دهد. هر دو راه حل دارای چهار سطح مختلف برای انتخاب هستند و یک گزینه کاملاً سفارشی – وردپرس از 20 دلار در ماه و ووکامرس از 24 دلار در ماه شروع می شود.

. هر ردیف دارای ویژگی‌های یکسانی است، بنابراین شما تقریباً تمام آنچه را که WP Engine ارائه می‌کند (منهای افزونه‌های ممتاز) بدون توجه به لایه‌ای که انتخاب می‌کنید، دریافت می‌کنید. همانطور که به برنامه های گران تر ارتقا می دهید، می توانید وب سایت های بیشتری و کمک هزینه های بیشتری برای بازدیدکنندگان ماهانه، فضای ذخیره سازی و پهنای باند دریافت کنید.

. اگر به عملکرد بیشتری نیاز دارید، چندین افزونه برای انتخاب وجود دارد، از جمله به‌روزرسانی خودکار افزونه‌ها با مدیر پلاگین هوشمند، امنیت جهانی لبه، نظارت بر زمان واقعی سایت، GeoTargeting و Genesis Pro. همه اینها صرف نظر از سطحی که در آن هستید، هزینه اضافی دارند.

. همچنین یک رده در سطح سازمانی با امنیت حتی بهتر، یک مدیر موفقیت اختصاصی، نصب دستکش سفید و موارد دیگر وجود دارد. از 600 دلار در ماه شروع می شود.

A2 بهترین هاستینگ اشتراکی برای سرعت سایت

هاستینگ A2 ویژگی های بهینه سازی سرعت عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. در حالی که سرعتی مشابه با VPS، وردپرس مدیریت شده یا میزبانی اختصاصی تجربه نخواهید کرد، تعادل بسیار خوبی از قیمت و عملکرد خواهید داشت.

مزایا و معایب هاستینگ A2

مزایای هاستینگ A2:

. روش های پرداخت متعدد – با هاستینگ A2، شما فقط به کارت های اعتباری یا پی پال محدود نمی شوید. همچنین می توانید با PayU، Skrill، چک کاغذی، حواله سیمی یا حواله پول پرداخت کنید.

. داشبورد به خوبی سازماندهی شده – هنگامی که به اکانت خود وارد می شوید، ناحیه مشتری ساده، ساده و نسبتاً تمیز است. از نظر ظاهری مورد علاقه ما نیست، اما استفاده از آن و یافتن آنچه نیاز دارید آسان است.

. مهاجرت رایگان – اگر می‌خواهید به هاستینگ A2 بروید زیرا می‌خواهید عملکرد سایت بهتری داشته باشید، تیم داخلی آن را برای شما انجام می‌دهد (در بیشتر موارد). ممکن است یک تا دو روز طول بکشد، اما لازم نیست خودتان نگران انجام آن باشید، مگر اینکه بدانید چگونه.

. ویژگی‌های عملکرد – همه پلن‌ها از یک راه‌اندازی کامل SSD، از جمله فایل‌های وب‌سایت، سیستم عامل و پایگاه داده پشت وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. همچنین همه آنها دارای فشرده‌سازی و ذخیره‌سازی خودکار برای کمک به افزایش عملکرد هستند و می‌توانید از میان چهار مرکز داده انتخاب کنید تا داده‌های خود را تا حد امکان نزدیک به خوانندگان خود ذخیره کنید. دو سطح برتر دارای موارد بیشتری هستند، از جمله سرور LiteSpeed، تنظیمات کش پیشرفته از پیش پیکربندی شده و فضای ذخیره سازی NVMe.

. فضای زیادی برای رشد وجود دارد – مقیاس پذیری زیادی در خود برنامه های هاستینگ مشترک وجود دارد که خوب است. اما شما همچنین می توانید بدون نیاز به تعویض هاست به وردپرس مدیریت شده، VPS (هم مدیریت شده و هم بدون مدیریت) یا یک سرور اختصاصی ارتقا دهید.

. خدمات مشتری قوی – می توانید از طریق چت زنده، بلیط آنلاین یا برداشتن تلفن با هاستینگ A2 در تماس باشید. هر بار که تماس می گرفتیم، تجربه بسیار خوبی داشتیم – هر نماینده ای که با آنها صحبت می کردیم سؤالات ما را درک می کردند و هر کاری که می توانستند برای کمک انجام می دادند. به علاوه، ما هرگز مجبور نبودیم بیشتر از چند دقیقه منتظر بمانیم.

معایب هاستینگ A2:

. بدون راهنمایی – مگر اینکه با راه‌اندازی وب‌سایت‌ها احساس راحتی کنید، احتمالاً استفاده از هاستینگ A2 را چالش‌ برانگیزتر از سایر گزینه‌های فهرست ما خواهید یافت. هیچ ویدیوی مفید، چک لیست، آموزش، یا راهنمای راهنما را در هیچ کجا نخواهید دید. در عوض، شما کاملاً خودتان هستید که آن را بفهمید. اگر در زمینه میزبانی وب تازه کار هستید، این می تواند یک تجربه بسیار ناامید کننده باشد.

. داشبوردهای متعدد – برای چالش برانگیزتر کردن آن، هاستینگ A2 همچنان از cPanel استفاده می کند، بنابراین شما دو داشبورد مجزا دارید که موارد مختلف را کنترل می کنند. منطقه مشتری برای مدیریت اطلاعات صورتحساب و اکانت شما است. cPanel جایی است که برای مدیریت وب سایت واقعی خود از جمله اکانت های ایمیل، نام دامین و گواهی SSL خود می روید.

. نصب وردپرس سخت است – در حالی که نصب وردپرس یک کلیک طول می کشد، ممکن است چندین کلیک و کاوش زیادی طول بکشد تا بفهمید که حتی از کجا شروع کنید. سایر ارائه دهندگان یک میانبر به شما می دهند، A2 Hosting نمی دهد – برای نصب آن (یا هر پلتفرم دیگری که می خواهید استفاده کنید) باید داخل سی پنل را جستجو کنید.

قیمت گذاری A2 و برنامه های هاستینگ

. هاستینگ A2 طیف گسترده ای از خدمات هاستینگ را از اشتراکی گرفته تا فروشنده، VPS و سرورهای اختصاصی ارائه می دهد. برای هاستینگ اشتراکی، چهار طرح مختلف برای انتخاب وجود دارد.

. همه آنها دارای فضای ذخیره سازی SSD، آدرس ایمیل نامحدود، انتخاب مکان مرکز داده، و گواهی SSL رایگان هستند.

. قیمت از 2.99 دلار در ماه شروع می شود و تا 14.99 دلار در ماه (برای یک قرارداد یک ساله) می رسد. همچنین اگر نمی‌خواهید امروز هزینه زیادی بپردازید یا سه سال پیش ثبت‌نام کنید، می‌توانید انتخاب کنید که ماهانه بروید.

. وقتی زمان تمدید فرا می رسد، ماهیانه 11.99 تا 28.99 دلار پرداخت می کنید.

. اگر به چیزی غیر از هاستینگ اشتراکی نیاز دارید، برنامه های مدیریت شده وردپرس از 11.99 دلار در ماه شروع می شود، VPS مدیریت شده از 39.99 دلار در ماه شروع می شود و سرورهای اختصاصی از 105.99 دلار در ماه شروع می شود.

InMotion بهترین برای کاربران فنی

اگر در راه‌اندازی وب‌سایت‌ها تسلط دارید یا یک توسعه‌دهنده کامل هستید که می‌خواهید بر تنظیمات هاستینگ خود کنترل کامل داشته باشید، InMotion Hosting ارائه‌دهنده‌ای بدون کرک برای شما است. در حالی که مبتدیان با مشکل مواجه خواهند شد، کاربران با تجربه از داشبورد ساده و گزینه های پیشرفته موجود قدردانی خواهند کرد.

مزایا و معایب InMotion

مزایای InMotion:

. ممکن است 10٪ تخفیف اضافی دریافت کنید – ما شروع به ثبت نام در هاستینگ InMotion کردیم اما در نهایت برای انجام کار دیگری مدتی را ترک کردیم. وقتی برگشتیم، 10 درصد تخفیف اضافی به ما پیشنهاد شد. ما آن را تصادفی کشف کردیم، اما می تواند برای شما نیز کارساز باشد.

. مرکز داده خود را انتخاب کنید – اگرچه تنها سه مورد برای انتخاب وجود دارد، اما باید تصمیم بگیرید که هاستینگ InMotion اطلاعات شما را در کجا ذخیره می کند – ساحل شرقی، ساحل غربی یا هلند.

. داشبورد Bloat-free – اگر کاربر پیشرفته ای هستید، از داشبورد بدون درهم و بریده شده ای که هر چیزی را که نیاز دارید و هیچ چیزی را که ندارید به شما نشان می دهد قدردانی خواهید کرد. هیچ زواید، زنگ یا سوتی وجود ندارد که در مسیر شما قرار بگیرد. تا زمانی که بدانید چه کاری انجام می دهید، از سادگی آن قدردانی خواهید کرد.

. اعتبار تبلیغات رایگان – InMotion Hosting تنها ارائه‌دهنده‌ای نیست که به شما اعتبار مارکتینگ می‌دهد، اما یک لمس خوب است که آن را برای کاربران پیشرفته‌ای که می‌خواهند بلافاصله ترافیک سایت‌های جدید خود را شروع کنند، مناسب‌تر می‌کند. 100 دلار برای تبلیغات مایکروسافت و 50 دلار برای تبلیغات محصولات آمازون دریافت خواهید کرد.

. پشتیبانی به موقع و مفید – ما چت زنده و پشتیبانی تلفنی را آزمایش کردیم. در هر دو مورد، ما از اینکه عوامل چقدر کمک کننده و آگاه بودند، شگفت زده شدیم. ما هیچ مشکلی در تماس نداشتیم و از پاسخ های سریع قدردانی کردیم.

. دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته – همه برنامه‌ها شامل دسترسی کامل به SSH، امکان استفاده از PostgreSQL یا MySQL، به‌علاوه کنترل نسخه Python، Node.JS، Ruby و GIT است تا شما (یا توسعه‌دهنده‌تان) بتوانید هر طور که می‌خواهید روی سایت خود کار کنید.

معایب InMotion:

. قبل از پرداخت، سبد خرید خود را بررسی کنید – فرآیند ثبت نام با InMotion Hosting آسان و ساده بود. اما وقتی به صفحه پرداخت واقعی رسیدیم، متوجه یک مورد اضافی در سبد خریدمان شدیم – یک مدیر پشتیبان که خودمان اضافه نکردیم.

. انتظار نداشته باشید که فوراً شروع به کار کنید – پس از تکمیل فرآیند پرداخت کامل، به ما گفته شد که ممکن است 30 دقیقه طول بکشد تا شخصی اکانت ما را تهیه کند و زمانی که اکانت ما آماده شد، شخصی تماس بگیرد. پس از چند ساعت، ما چیزی نشنیده بودیم، بنابراین از طریق چت زنده تماس گرفتیم. نماینده ای که با او صحبت کردیم گفت یک تا دو روز دیگر طول می کشد تا بتوانیم از اکانت خود استفاده کنیم.

. بدون پشتیبانی تلفنی در سطوح پایین – مانند بسیاری از ارائه دهندگان دیگر، InMotion Hosting پشتیبانی تلفنی خود را برای مشتریانی که پول بیشتری پرداخت می کنند، رزرو می کند. در حالی که دیگران این کار را انجام می دهند، هنوز هم دیدن آن کمی ناامید کننده است.

قیمت گذاری InMotion و برنامه های هاستینگ

. برنامه های هاستینگ مشترک InMotion از نظر قیمت با تقریباً هر ارائه دهنده میزبانی دیگری در لیست ما قابل مقایسه است. چهار برنامه برای انتخاب و طیف وسیعی از طول قرارداد وجود دارد، از جمله یک ماه، یک سال، دو سال و سه سال.

. با این حال، اگر می خواهید ماهانه پرداخت کنید، باید گران ترین ردیف را انتخاب کنید.

. برای یک قرارداد سه ساله، قیمت برنامه ها از 2.49 دلار در ماه تا 12.99 دلار در ماه متغیر است. پس از پایان قرارداد، 8.99 تا 22.99 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد.

. اگر می خواهید خدمات هاستینگ وب را بفروشید، InMotion Hosting یکی از برنامه های فروش مورد علاقه ما را دارد. آنها همچنین WordPress مدیریت شده، WooCommerce، VPS مدیریت شده و مدیریت نشده و سرورهای اختصاصی را ارائه می دهند. اگر بخواهید کنترل بیشتری بر محیط هاستینگ خود داشته باشید، سرورهای VPS مدیریت نشده واقعا مقرون به صرفه هستند.

روش بررسی هاستینگ وب

سر و صدای زیادی در فضای هاستینگ وب وجود دارد. ارائه دهندگان بی شماری برای کسب و کار شما رقابت می کنند و ادعاهای جسورانه ای در مورد اینکه چرا بهترین هستند را مطرح می کنند. این متدولوژی توضیح می‌دهد که چگونه ما از تبلیغات برای کشف داستان واقعی کوتاه می‌آییم.

واقعاً فقط سه تمایز اصلی بین نام های بزرگ در هاستینگ وب وجود دارد، به خصوص هنگام مقایسه آنها در سطح هاستینگ مشترک. کمی دیگر به آنها خواهیم پرداخت.

اما اولاً از چه چیزی برای رسیدن به این یافته ها و قضاوت ها استفاده کردیم؟ ترکیبی از ترکیب اینترنت برای افکار واقعی مردم در مورد ارائه دهندگان و مقداری گریس آرنج قدیمی.

تجربه دست اول – ما برای یک بسته هاستینگ مشترک با هر شرکتی در این لیست برتر ثبت نام کردیم. ما همچنین دانش خود را در مورد هاستینگ وب به طور موقت کنار گذاشتیم، بنابراین می‌توانیم این فرآیند از A تا Z را از دید شخصی که تازه وارد هاستینگ وب شده است، تجربه کنیم.

نظرات کاربران – ما هزاران نظر کاربر را در سایت های مورد اعتماد مانند G2 و TrustPilot بررسی کردیم. ما نظرات را خواندیم، موضوعات تکراری را شناسایی کردیم و همه آن را با تجربیات خودمان در استفاده از هر سرویس هاستینگ وب مقایسه کردیم.

بینش کارشناسان – ما هر روز با افرادی که در سنگر بودند مصاحبه می‌کردیم، وب‌سایت‌هایی را برای مشتریان خود ایجاد و میزبانی می‌کردند تا تجربیات دست اول آنها را بشنویم.

در حین انجام تحقیقات، سه معیاری را که مهمترین آنها را در نظر می گرفتیم در نظر داشتیم. بیایید هر یک از آنها را به طور خلاصه بیان کنیم.

راحتی در استفاده

این معیار کل تجربه کاربر، از ثبت نام تا لغو سرویس و همه چیز را در بر می گیرد. ما تجربه مشتری 360 درجه را آزمایش کردیم تا بتوانید با اطمینان به فرآیند ثبت نام برای هر هاست در این لیست بروید.

ابتدا برای خدمات ثبت نام کردیم. ما بررسی کردیم که یافتن اطلاعات در مورد گزینه های هاستینگ مختلف چقدر آسان است و آیا می توانیم به سرعت برنامه ها را با هم مقایسه کنیم. ما همچنین به گزینه های پرداخت اشاره کردیم، زیرا هر مشتری جدید کارت اعتباری خود را ندارد یا نمی خواهد از آن استفاده کند.

همچنین، زمانی را مشخص کردیم که برای انجام مراحل ثبت نام نیاز به داشتن نام دامین از قبل داشتیم. این مهم است زیرا کاربران ممکن است بخواهند قبل از اینکه بتوانند روی یک نام دامین مستقر شوند، هاستینگ را در محل خود دریافت کنند.

بعد، ما سعی کردیم در داشبورد کاربر پیمایش کنیم. هنگامی که اکانت جدید ما راه اندازی شد، تجربه کاربر را مطالعه کردیم. درک داشبورد و همه گزینه های موجود در آن چقدر آسان بود؟ آیا تمام ابزارهایی که برای مدیریت هاستینگ و وب سایت هایم نیاز داشتیم در یک مکان بودند؟ آیا راهنمای شروع سریع یا آموزش برای توضیح موارد ضروری به ما داده شد؟

1. همه اینها برای اطمینان از اینکه هر کسی، صرف نظر از سطح مهارت فنی خود، می تواند برای خدمات ارائه دهنده هاستینگ ثبت نام کند، ارزیابی شد و وقتی برای اولین بار وارد پورتال کاربر می شود، احساس ناراحتی نمی کند.

سپس، گزینه‌ها و قابلیت‌های خود را برای ایجاد یک وب‌سایت جدید در طرح ارائه‌دهنده هاستینگ ارزیابی کردیم. حتی اگر این بررسی در نهایت در مورد خدمات هاستینگ باشد، مشتریان جدید هدف نهایی ایجاد یک وب سایت برای همراهی با هاستینگ را دارند. ما بررسی کردیم که انجام این کار چقدر آسان است و ابزارهای موجود برای کمک به مشتریانی که تجربه کمی در ساخت وب دارند.

در آخر، ما مطمئن شدیم که روند لغو سرویس را یادداشت کرده ایم. قرار نیست هر رابطه ای دوام بیاورد و این شامل هاستینگ وب سایت نیز می شود. ما همه ضمانت‌های بازگشت وجه را با بررسی اینکه شروع فرآیند چقدر آسان بود و دریافت اعتبار چقدر طول کشید، آزمایش کردیم.

پشتیبانی مشتری

هر کسی که از خدمات هاستینگ وب استفاده می کند در برخی مواقع به پشتیبانی مشتری نیاز دارد. چه یک مشکل بزرگ یا یک سوال کوچک داشته باشید، دریافت کمک مورد نیاز در زمان نیاز بسیار مهم است.

در بیشتر موارد، ما این را با قرار دادن گزینه‌های هر ارائه‌دهنده برای پشتیبانی (و نمایندگانی که به سؤالات ما رسیدگی می‌کنند) در سرعت آنها ارزیابی کردیم. ابتدا اشاره کردیم که چه نوع پشتیبانی زنده ارائه می شود. چت زنده، تلفن، بلیط های پشتیبانی، ایمیل همه راه های ممکنی هستند که مشتریان میزبان وب می توانند کمک دریافت کنند. هر شرکت میزبانی وب رویکرد متفاوتی دارد. برخی از ترکیبات پیشنهادی را خواهید یافت که دیگران آن را ندارند.

با استفاده از هر یک از گزینه های پشتیبانی از نماینده زنده، پاسخگویی عوامل پشتیبانی زنده را آزمایش کردیم. ما مطمئن شدیم که چقدر طول می کشد تا به یک شخص واقعی متصل شویم، آیا موانعی برای رفع آنها (مانند ربات های چت زنده) قبل از رسیدن به آنجا وجود دارد یا خیر، و اینکه نمایندگان هر ارائه دهنده چقدر مفید و قابل درک هستند. سپس، نتایج را مستندسازی کردیم.

همچنین تشخیص اینکه چه نوع منابع خودیاری در دسترس است نیز مهم بود. اگر پشتیبانی زنده بسیار ضعیف است یا بیشتر از نوع کاربر DIY هستید، پایگاه‌های دانش، آموزش‌ها، ویدیوها و وبینارها نیز راه‌هایی برای حل مشکلات و سؤالات هستند. ما به منابع موجود نگاه کردیم تا مشخص کنیم استفاده از هر کدام چقدر آسان است و چقدر سریع می توانیم راه حل های واقعی پیدا کنیم.

مقیاس پذیری

حتی اگر امروز ذهنیت رشدی نداشته باشید، این می تواند در مسیر تغییر کند. تغییر ارائه دهندگان هاستینگ می تواند دردسرساز باشد، بنابراین دانستن منابعی که یک ارائه دهنده هاستینگ با توجه به نیاز سایت شما در حال رشد است، مهم است.

ابتدا، نوع برنامه های هاستینگ را درک کنید. ما به گزینه های رشد در همان دسته برنامه (مانند هاستینگ مشترک) نگاه کردیم. هنگامی که در حالت رشد هستید، ممکن است نیازهای خود را با رفتن به یک طرح جدید در همان دسته هاستینگ برآورده کنید. هرچه یک ارائه دهنده برنامه های بیشتری را در یک دسته ارائه دهد، بهتر است و چیزی که ما با هر ارائه دهنده خدمات هاستینگ نقد کردیم.

ما همچنین دسته بندی های طرح جایگزین موجود را در نظر گرفتیم، مانند هاستینگ VPS، هاستینگ مدیریت شده و هاستینگ ابری. وقتی از هاستینگ اشتراکی پیشی می گیرید، به ارائه دهنده ای می خواهید که بتواند برای مدت طولانی با شما رشد کند. ما بررسی کردیم که هر ارائه‌دهنده چقدر می‌تواند با شما رشد کند، از روز اول با یک وب‌سایت اولیه در هاستینگ مشترک تا حضور آنلاین نهایی در سطح سازمانی.

در مرحله بعد، با آنچه فرآیند ارتقا به همراه دارد آشنا شوید. ما آزمایش کردیم که چه کارهایی می‌توانیم به تنهایی از طریق داشبورد کاربر انجام دهیم. سپس، روند حرکت به دسته جدیدی از هاستینگ را بررسی کردیم.

در حالت ایده‌آل، یک هاست باکیفیت در هنگام شروع به کار، آنچه را که نیاز دارید را با قیمتی منصفانه به شما می‌دهد، اما زمانی که آماده برداشتن گام بعدی به سمت شهرت، ثروت یا حضور همه جانبه آنلاین هستید، طیف وسیعی از راه‌ها را برای ارتقای هاست خود ارائه می‌دهد.

قیمت و هزینه هاستینگ وب سایت

ممکن است وسوسه شوید که فقط روی مبلغی که امروز از جیب خود پرداخت می کنید تمرکز کنید. ما شما را سرزنش نمی‌کنیم—اگر تازه شروع کرده‌اید، احتمالاً نمی‌خواهید بیشتر از آنچه نیاز دارید خرج کنید.

با این حال، قیمت گذاری اولیه تنها نیمی از گفتگو است. هر میزبان موجود در لیست ما (به جز WP Engine) نرخ های تخفیف قابل توجهی را برای مشتریان جدید ارائه می دهد.

آن‌ها اغلب این قیمت‌های بسیار پایین را تبلیغ می‌کنند و به نظر می‌رسد که هیچ چیز دیگری وجود ندارد. ولی اینجا هست.

پس از پایان دوره اولیه تبلیغاتی شما، شروع به پرداخت نرخ های معمولی می کنید. زمانی که زمان تمدید قرارداد شما فرا می رسد، غیر معمول نیست که صورت اکانت هاستینگ وب شما 4 برابر یا 5 برابر شود.

علاوه بر این، اکثر ارائه دهندگان هاستینگ وب می خواهند شما را حداقل برای یک سال (یا بیشتر) قفل کنند. به همین دلیل است که در صورت امضای قرارداد بلندمدت، آنها تمایل دارند بهترین قیمت ماهانه را ارائه دهند. اگر بدتان نمی‌آید که برای همه آن پول از قبل پرداخت کنید، این معامله چندان مهمی نیست.

اما اگر می‌خواهید بدون تعهد به یک توافق بلندمدت آن را امتحان کنید، امروز هزینه کمتری می‌پردازید اما در درازمدت بیشتر هزینه می‌کنید، زیرا ماهیانه هزینه بیشتری می‌پردازید.

حتی ممکن است با برخی از ارائه دهندگان خوش شانس نباشید – بسیاری از آنها اصلاً برنامه های ماهانه ارائه نمی دهند.

با این حال، اگر همچنان می خواهید ماهانه پرداخت کنید، DreamHost مقرون به صرفه ترین برنامه های ماه به ماه را با فقط 4.95 دلار در ماه برای سه ماه اول، سپس 7.99 دلار در ماه پس از آن ارائه می دهد.

جدا از هزینه های هاستینگ واقعی، باید به خاطر داشته باشید که باید یک نام دامین خریداری کنید. بسیاری از شرکت های هاستینگ یک سال اول را به صورت رایگان به شما می دهند. پس از آن، آنها هزینه ای مکرر از شما دریافت می کنند که معمولاً بین 10 تا 20 دلار در سال است.

آنها همچنین احتمالاً سالانه 10 تا 20 دلار اضافی برای محافظت از اطلاعات خصوصی شما از شما دریافت خواهند کرد.

شما می توانید همان چیزی را با یک ثبت کننده دامین با کسری از قیمت دریافت کنید، اما راه اندازی وب سایت خود و مدیریت دو اشتراک جداگانه چالش برانگیزتر خواهد بود.

انواع هاستینگ وب

شش نوع هاستینگ وب وجود دارد که عبارتند از:

  • هاستینگ اشتراکی – یک نقطه ورود مقرون به صرفه برای وب سایت های جدید
  • هاستینگ وردپرس مدیریت شده – عملکرد بهبود یافته برای سایت های وردپرس
  • هاستینگ VPS – ارتقای هاستینگ مشترک با عملکرد بهتر
  • هاستینگ ابری – به طور معمول یک طعم منحصر به فرد و مقرون به صرفه از هاستینگ VPS است
  • هاستینگ اختصاصی – اکثر مردم به این نیاز ندارند، اما شما یک سرور کامل را برای خود دریافت می کنید
  • هاستینگ Reseller – به شما امکان می دهد خدمات هاستینگ را به مشتریان یا مشتریان خود بفروشید

ما هر یک از این انواع را در لیست خود لمس کردیم، اما بیشتر روی هاستینگ مشترک متمرکز شدیم زیرا این چیزی است که برای اکثر وب سایت ها توصیه می کنیم. اگر یک وب سایت جدید بسازید، مقرون به صرفه و بهترین مکان برای شروع است.

شرکت هایی مانند Hostinger گزینه های مقیاس پذیر را با رشد وب سایت شما ارائه می دهند، بنابراین می توانید در صورت نیاز به برنامه های توانمندتر بروید.

در بیشتر موارد، ما به شدت توصیه می کنیم که با هاستینگ مشترک شروع کنید و بعداً ارتقا دهید.

سایر گزینه های وب سایت

برای کسانی که در مورد ساخت یک وب سایت جدی هستند، توصیه می کنیم این کار را با وردپرس انجام دهند. برای استفاده از آن به مکانی برای نصب نرم افزار و ذخیره تمامی فایل های خود نیاز دارید.

این دقیقا همان چیزی است که خدمات هاستینگ وب به شما می دهد. بدون هاست، وب سایتی نخواهید داشت.

اگر بخواهید یک وب سایت سفارشی را کدنویسی کنید یا از سیستم مدیریت محتوای دیگری (CMS) مانند دروپال یا جوملا استفاده کنید، همین امر صادق است.

با این حال، سیستم مدیریت محتوا تنها راه برای ساخت یک وب سایت نیست.

اگر مفهوم شما ساده است و سایت شما بیش از 10 هزار بازدید کننده در ماه نمی بیند، یک سازنده وب سایت ممکن است بهتر باشد. راه‌اندازی آن آسان‌تر است، همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک بسته ارائه می‌کند، و کارهای سنگین برای شما انجام می‌شود.

یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک از همین ایده پیروی می کند، اما به طور خاص برای فروش آنلاین است. همه چیزهایی را که برای ساخت فروشگاه خود، تسهیل پرداخت های آنلاین، حمل و نقل و موارد دیگر نیاز دارید، ارائه می کند.

اگر در یکی از این دو دسته قرار نگیرید، بهتر است از وردپرس و هاستینگ مشترک استفاده کنید.

سوالات متداول هاستینگ وب

آیا برای وب سایت خود به هاست نیاز دارم؟

بله، به هاستینگ نیاز دارید. بدون آن، هیچ کس نمی تواند به سایت شما دسترسی پیدا کند.

در اصل، یک وب سایت مجموعه ای از فایل ها است که هر کدام از آنها در یک سرور فیزیکی ذخیره می شود. وقتی شخصی نام دامین شما را تایپ می کند، کامپیوتر او آنها را به سرور شما متصل می کند. این اتصال به آنها اجازه می دهد آنچه را که ساخته اید ببینند.

از آنجایی که اکثر مردم سرور یدکی در اطراف ندارند، ارائه دهندگان هاستینگ وب سرور خود را اجاره می کنند. آنها همچنین آنها را ایمن، نگهداری و به روز می کنند تا کاربرانشان نگران این موضوع نباشند.

اگر از وردپرس یا سیستم مدیریت محتوای دیگری استفاده می‌کنید (که مدیریت فایل‌های وب‌سایت شما را آسان می‌کند)، باید هاستینگ وب را خودتان خریداری کنید. اگر با یک سازنده وب‌سایت یا سازنده وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌روید، آنها با هاستینگ داخلی ارائه می‌شوند، بنابراین لازم نیست آن را جداگانه خریداری کنید.

بهترین سرویس هاستینگ وب برای مبتدیان چیست؟

بهترین سرویس هاستینگ وب برای مبتدیان هاستینگر است. هاستینگر اجرای یک وب سایت را برای هر کسی آسان می کند. همراه با خدمات هاستینگ وب باکیفیت، قالب‌های با کاربری آسان و سازنده وب‌سایت با کشیدن و رها کردن ارائه می‌دهد، که آن را به راه‌حلی عالی برای هر کسی که اولین وب‌سایت خود را از ابتدا می‌سازد، تبدیل می‌کند. و اگر می خواهید وب سایت خود به سرعت راه اندازی شود، می توانید از سازنده وب سایت هوش مصنوعی آن برای ایجاد یک وب سایت کامل در کمتر از یک ساعت استفاده کنید!

ما همچنین داشبورد مدیریت ساده و بصری Hostinger را دوست داریم. حتی اگر هیچ تجربه قبلی با هاستینگ وب یا مدیریت یک وب سایت نداشته باشید، رابط کاربری بسیار آسان برای پیمایش است، و همه چیز به وضوح برچسب گذاری شده است، بنابراین شما همیشه می دانید دقیقا کجا ابزارهای مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اگر با مشکل مواجه شدید، هاستینگر 365/7/24 پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین با صدها مقاله مرتبط با اجرای موفقیت آمیز وب سایت شما، پایگاه دانش جامعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کدام هاستینگ برای وب سایت های پر بازدید بهتر است؟

HostGator بهترین سرویس هاستینگ برای مقیاس پذیری است. اگر از برنامه مشترک خود پیشی گرفته اید و به دنبال ارتقاء هستید، برنامه های ابری HostGator مقیاس آن را بدون محدودیت آسان می کند. به علاوه، می توانید هر زمان که بخواهید به VPS یا یک سرور اختصاصی ارتقا دهید. برنامه‌های هاستینگ متعددی وجود دارد که آن را برای هرکسی که انتظار رشد سریع دارد یا به چیزی قدرتمندتر از توان میزبان فعلی خود نیاز دارد، ایده‌آل می‌کند.

برای سایت های وردپرسی با کارایی بالا، WP Engine را توصیه می کنیم. اما اگر ترجیح می دهید با یک گزینه مقرون به صرفه تر بمانید، طرح اشتراکی رده بالای هاستینگر می تواند تا 100000 بازدید کننده را در خود جای دهد.

بهترین نوع هاستینگ وب برای وب سایت های جدید چیست؟

بهترین نوع هاستینگ برای وب سایت های جدید، هاستینگ وب اشتراکی است. طرح‌های مشترک بهترین ارزش را برای سایت‌های جدیدی فراهم می‌کنند که هنوز حجم بالایی از ترافیک را تجربه نمی‌کنند. با هاستینگ مشترک، شما منابع سرور را با سایر وب سایت ها به اشتراک می گذارید – که به پایین نگهداشتن هزینه های شما کمک می کند.

هاستینگ اشتراکی مانند سایر انواع هاستینگ وب سرعت، کارایی و آپتایمی ندارد. اما برای وب‌سایت‌های جدید، تأخیر عملکردی حاشیه‌ای است و باعث می‌شود سایت شما در مراحل اولیه ایجاد یا شکسته شود. همیشه می‌توانید زمانی که ترافیک شما افزایش می‌یابد و از برنامه مشترک خود بیشتر شده‌اید، به یک برنامه هاستینگ ابری یا VPS ارتقا دهید.

ارزان ترین راه برای هاستینگ وب سایت چیست؟

ارزان ترین راه برای هاستینگ وب سایت، بستن قرارداد بلندمدت با نرخ مقدماتی است که شامل یک نام دامین رایگان است. با قراردادی چهار ساله از طریق هاستینگر می توانید یک وب سایت را فقط با 1.99 دلار در ماه هاست کنید.

با این کار تا 80 درصد در هاستینگ وب در چهار سال آینده صرفه جویی خواهید کرد و برای سال اول گواهینامه SSL رایگان به همراه نام دامین رایگان دریافت خواهید کرد.

آیا در صورت داشتن نام دامین به هاستینگ وب نیاز دارم؟

بله، شما نیاز به هاستینگ وب دارید حتی اگر نام دامین داشته باشید. نام دامین فقط آدرس وب سایت شما است، در حالی که هاستینگ وب تمام داده ها و فایل های سایت شما را ذخیره می کند.

اگر یک نام دامین بدون هاستینگ وب دارید، وب سایت شما برای هیچکس در وب قابل دسترسی نخواهد بود. هنگامی که نام دامین خود را به ارائه دهنده هاستینگ وب خود وصل می کنید، افراد در واقع می توانند با تایپ آدرس شما از وب سایت شما بازدید کنند.

آیا می توانم خودم هاست یک وب سایت باشم؟

بله، شما می توانید یک وب سایت را خودتان هاست کنید. اما این توصیه نمی شود، زیرا خود هاستینگ برای کاربران غیر فنی بسیار دشوار است. هاست وب سایت خود از یک ارائه دهنده هاستینگ وب آسان تر، ارزان تر و قابل اعتمادتر است.

هاستینگ وب سایت خود مستلزم پیکربندی و نگهداری سرورهای فیزیکی خود است. شما کاملاً مسئول زمان کار، امنیت و نگهداری مداوم سایت خود خواهید بود. اما اگر وب سایت خود را از طریق هاست وب هاست می کنید، همه اینها برای شما انجام می شود.

تفاوت هاستینگ وب و هاستینگ وردپرس چیست؟

هاستینگ وب یک اصطلاح گسترده است که به هر نوع هاستینگ وب برای هر CMS اشاره دارد. هاستینگ وردپرس نوع خاصی از خدمات هاستینگ است که برای سرعت، عملکرد و امنیت سایت‌هایی که روی وردپرس اجرا می‌شوند بهینه شده است. همچنین معمول است که هاست وردپرس با وردپرس از پیش نصب شده و مزایای دیگری ارائه شود که شروع به کار با وردپرس را برای وب سایت ها آسان می کند.

در حالی که هاستینگ وردپرس می تواند عملکرد سایت شما را بهبود بخشد، شما همچنان می توانید هاستینگ وب معمولی داشته باشید و از آن برای هاستینگ سایت وردپرس خود استفاده کنید. DreamHost بهترین توصیه ما برای وب سایت هایی است که به دنبال هاستینگ وردپرس هستند. همچنین می توانید لیست ما از بهترین برنامه های هاستینگ وردپرس را برای گزینه های جایگزین بررسی کنید.

چرا هاستینگ وب اینقدر گران است؟

انواع خاصی از هاستینگ وب، مانند هاستینگ اختصاصی و هاستینگ VPS، گرانتر از سایرین هستند. ارائه دهندگان هاستینگ وب باید برای مراکز داده، سرورها، سخت افزار و پهنای باند، و همچنین کارکنان برای نگهداری سخت افزار و ارائه پشتیبانی به وب سایت ها، هزینه پرداخت کنند.

اما هاستینگ وب اشتراکی خیلی گران نیست. شما می توانید با حداقل 1.99 دلار یا 2.99 دلار در ماه هنگام اولین ثبت نام شروع کنید. فقط توجه داشته باشید که این نرخ‌های تبلیغاتی سطح ورودی معمولاً پس از اولین قرارداد شما منقضی می‌شوند – و ممکن است برنامه‌ها حدود 5 یا 10 دلار در ماه تمدید شوند.

آیا می توانید هاستینگ وب بدون نام دامین دریافت کنید؟

بله، می توانید هاستینگ وب را بدون نام دامین دریافت کنید. اکثر ارائه دهندگان هاستینگ وب به شما اجازه می دهند بدون نیاز به ارائه یا اتصال دامین خود، یک برنامه هاستینگ وب را ثبت نام کرده و خریداری کنید.

اگر قبلاً یک نام دامین دارید، می توانید پس از ثبت نام، آن را به اکانت هاستینگ خود متصل کنید. اگر نام دامین ندارید، به دنبال ارائه دهنده هاستینگ وب باشید که یک دامین رایگان با بسته هاستینگ شما ارائه می دهد. هنگام ثبت نام برای هاستینگ وب می توانید یک دامین رایگان از Hostinger دریافت کنید، اما سایر ارائه دهندگان هاستینگ وب معاملات مشابهی را ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت