بهترین اپلیکیشن های افزایش لایک اینستگرام

بهترین اپلیکیشن های افزایش لایک اینستگرام در ۲۰۲۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

در اینستاگرام، لایک قوی‌ترین شاخصی است که ما هنگام ارزیابی خوشحال بودن مخاطبانمان داریم. بعلاوه، هرچه پست شما بیشتر لایک کند، در فیدهای افراد بیشتر ظاهر می شود و محبوبیت بیشتری خواهد داشت. در حالی که هیچ برنامه‌ای وجود ندارد که به شما امکان خرید لایک را بدهد، برنامه‌هایی وجود دارند که با ارائه پیشنهادات، هشتگ‌های محبوب و زیرنویس‌های مطلوب به شما کمک می‌کنند لایک بیشتری جذب کنید. در این پست به معرفی بهترین اپلیکیشن های افزایش لایک اینستگرام می پردازیم.

خرید با ویزا و مستر کارت

بهترین اپلیکیشن های افزایش لایک اینستگرام

اپلیکیشن MagicLiker

قیمت: رایگان

موجود در: iOS

MagicLiker به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام، به شما کمک می کند چندین برچسب را به طور همزمان جستجو کنید، برچسب های محبوب پیشنهاد شده توسط برنامه را بیابید، در برچسب های پیشنهادی روزانه جستجو کنید، یا پست ها را بر اساس دسته بندی جستجو کنید، مانند «فقط ویدیوها» یا «فقط عکس ها».

همچنین برای الهام گرفتن بیشتر از نوشتن شرح، زیرنویس هایی را ارائه می دهد که در حال حاضر محبوب هستند.

اپلیکیشن Hashtag Expert

قیمت: رایگان

موجود در: iOS

در واقع باید گفت که یافتن هشتگ های مناسب که بر تقویت برندتان تاثیر دارد، کار ساده ای نیست. خوشبختانه، Hashtag Expert اپلیکیشنی است که مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به اینفلوئنسرها و شرکت‌ها برای تقویت برند خود در بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام ارائه می‌دهد.

خرید با پی پال

Hashtag Experts دارای ویژگی منحصر به فردی است که به کاربران امکان می دهد هشتگ های پرطرفدار را بر اساس کشور و زبان مشاهده کنند، بنابراین شما همه پایه های خود را تحت پوشش خواهید داشت.

اپلیکیشن Photerloo

قیمت: رایگان، 60 دلار در سال برای طرح سالانه نامحدود، 8 دلار در ماه برای طرح ماهانه نامحدود

موجود در: iOS، اندروید، دسکتاپ

Photerloo یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام است که هشتگ ها و کلمات کلیدی ایجاد می کند تا به عکس های شما کمک کند تا افراد بیشتری را جذب کنند.اگر یک عکاس حرفه ای هستید یا با عکاسان حرفه ای که محتوا را در چندین پلتفرم عکاسی ارسال می کنند کار می کنید، این ابزار به ویژه مفید است. برنامه مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک می کند عکس های خود را سریع و کارآمد در سایت های دیگر آپلود کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت