سایت استورم لایک (stormlikes) خرید لایک و فالوور اینستاگرام از این سایت

سایت استورم لایک (stormlikes) خرید لایک و فالوور اینستاگرام از این سایت

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا به دنبال یک شرکت شخص ثالث برای خرید لایک اینستاگرام هستید؟ بهتر است در مورد آن به خوبی مطلع شوید. سایت استورم لایک (stormlikes) یکی از ابزارهایی است که لایک، فالوور و بازدیدها را به حساب‌های اینستاگرام می‌فروشد. آنها می‌گویند که تعامل از افراد واقعی ناشی می‌شود و خدمات آنها منحصر به فرد است. در ادامه به سایت استورم لایک می‌پردازیم.

سایت استورم لایک (stormlikes) چیست؟

10 سایت استورم لایک (stormlikes) خرید لایک و فالوور اینستاگرام از این سایت

StormLikes یک سرویس شخص ثالث است که برای پروفایل اینستاگرام مشتریان خود لایک، بازدیدها و دنبال کننده ارائه می‌دهد. نقطه فروش آنها این است که فقط با افراد واقعی کار می‌کنند. این بدان معناست که همه دنبال کنندگان و مشارکت آنها از نمایه‌های قانونی اینستاگرام است. یا حداقل آنها چنین می‌گویند.

شما هرگز نمی‌توانید با شرکت‌هایی مانند این بسیار محتاط باشید زیرا استفاده از ربات‌ها برای آنها بیش از حد وسوسه انگیز است. این خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است، بنابراین می‌تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

اگر حتی یک تردید در جعلی بودن لایک ها یا فالوورها وجود دارد، پیشنهاد می‌کنم به دنبال خدمات جایگزین باشید، ولی این شرکت به صورت کلی بسیار محبوب است. قیمت پایین آنها ممکن است یکی از دلایل این امر باشد. و بله، تعداد زیاد مشتریان به آنها اعتبار خاصی می‌دهد.

StormLikes با جامعه کاربران خود همکاری می‌کند تا به آنها در تعامل با یکدیگر کمک کند. این یک مدل آزمایش شده است که به نظر می‌رسد مشروع است. همچنین، قوانین اینستاگرام را نقض نمی‌کند.

نگرانی در اینجا، همانطور که قبلاً اشاره کردم، این است که برخی از دنبال کنندگان واقعی نیستند. من مطمئن هستم که بسیاری از آن‌ها واقعی هستند، اما هرگز نمی‌توانید بفهمید که آیا ربات اینستاگرام در ترکیب وجود دارد یا خیر.

قیمت‌های سایت stormlikes

1 سایت استورم لایک (stormlikes) خرید لایک و فالوور اینستاگرام از این سایت

یکی از مزایای اصلی StormLikes قیمت آن است. خدمات آنها به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه است و طیف گسترده‌ای از بسته‌ها را دارند. نکته جالب دیگر این است که آنها پرداخت‌های ماهیانه و یک بار را ارائه می‌دهند.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، بزرگ‌ترین بسته ها ۵۰۰ عدد برای یکبار خرید و ۲۵۰ لایک ماهانه است. در صورتی که این برای شما کافی نباشد، StormLikes به شما امکان می‌دهد بسته سفارشی خود را ایجاد کنید. با استفاده از یک نوار ساده، می‌توانید میزان لایک، بازدید، دنبال کنندگان دلخواه خود را از ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تنظیم کنید. قیمت در کنار نشان داده می‌شود.

لایک ارزان‌ترین خدماتی است که StormLikes می‌فروشد. قیمت اولیه ۱/۳۹ دلار و بالاترین آن ۲۴۹/۹۹ دلار است. بازدیدها با هزینه‌هایی از ۱/۹۹ دلار تا ۳۹۹/۹۹ دلار می‌باشد. دنبال کنندگان از قیمت ۲/۸۹ دلار و گران‌ترین بسته آنها ۲۷۹/۹۹ دلار برای ۲۵ هزار دنبال کننده است.

تا آنجا که من توانستم دریابم، آنها هیچ هزینه مخفی ندارند. برنامه‌های قیمت به وضوح مشخص شده است و شما باید آنچه را که برای آن هزینه کرده‌اید دریافت کنید. پرداخت‌ها را می‌توان با کارت اعتباری یا از طریق PayPal انجام داد. این دو روشی است که اکثر شرکت‌های رشد IG نیز ارائه می‌دهند.

حال که با سایت استورم لایک آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT