بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی کدامند؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه ممکن است بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، خیلی کارها را فراموش می‌کنند یا به دلیل عدم برنامه ریزی، آن کار را به تعویق بیندازند. همچنین برخی به صورت گروهی پروژه‌ای را پیش می‌برند و نیاز دارند که طبق برنامه هر عضو تیم در زمان مناسب کار را تحویل دهد. در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی می‌پردازیم که می‌تواند هم به کمک افراد و هم تیم‌ها آید.

خرید گیفت کارت

محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

۱- Wunderlist

این اپلیکیشن که جزو محبوب‌ترین‌های برنامه‌ریزی محسوب می‌شد و قابلیت‌های بسیار متنوعی مثل کار گروهی و مدیریت زمان را به کاربران می‌داد، هم اکنون به شرکت ماکروسافت فروخته شده است و قرار است برخی از ویژگی‌های Wunderlist با اپلیکیشن Microsoft To-do ادغام گردد.

۲- Microsoft To-do

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی ماکروسافت

این برنامه که معروفترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی شرکت ماکروسافت است و با ویندوز ۱۰ ، اندروید و IOS سازگاری کامل دارد، قابلیت‌های متنوع شخصی‌سازی برنامه‌ریزی را به کاربر می‌دهد و حتی به سیستم‌های ایمیلی و کلودها هم متصل می‌شود. همانطور که گفته شد، بسیاری از ویژگی‌های مطلوب اپلیکیشن Wunderlist هم قرار است با آن ادغام گردد و تبدیل به یکی از قدرتمندترین‌های نرم ‌افزارهای برنامه‌ریزی شود.

۳- ToDoList

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی Todo

اپلیکیشن ToDoList که در اپ استور و گوگل پلی استور از محبوبیت خیلی خوبی برخوردار است، می‌تواند برنامه ریزی‌های زندگیتان را بسیار راحت کند. علاوه بر حالت‌های مدیریت زمان‌بندی، برنامه مدیریت هزینه زندگی و ایجاد امکان برنامه‌ریزی برای پس‌انداز را هم دارد. علاوه بر آن، می‌توان برنامه‌ها و زمان‌بندی‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت یا نموداری از عملکرد خود در مسیر اهداف را به ما نشان خواهد داد. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن، امکان اتصال به دستیار الکسا است و با کمک آن مدیریت بسیاری از فعالیت‌های روزانه هم امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین امکان اتصال به Dropbox یا Zapier هم وجود دارد.

۴- Google Calendar

این اپ که برای مدیریت زمان کارها یا قرارها استفاده می‌شود، این امکان را به کاربر می‌دهد که برنامه‌ریزی‌ها را به دیگران به اشتراک بگذارید. برای هر برنامه زمان‌بندی شده جهت اشتراک گذاری، می‌تواند سطح دسترسی تعریف کرد یا در روز و ساعت خاص این دسترسی برای شخص دیگری به وجود آید.

۵- Trello

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی ترلو

در حقیقت Trello بیشتر برای مدیریت پروژه و کارهای تیمی استفاده می‌شود که نه تنها هر کار در پروژه‌های سنگین و پیچیده گم نمی‌شود، بلکه هر فرد می‌تواند مسولیت بخشی از پروژه را بر عهده گیرد یا اینکه به آن شخص محول شود و حتی تزمان تحویل پروژه هم برای افراد قابل تعیین است. از طرفی Trello را می‌توان به نرم‌افزارهای مختلف متصل کرد. به عنوان مثال اتصال Trello و GitHub امکان این را به مدیران پروژه می‌دهد که مشکلات هر مرحله که به هرکسی محول شده است، مشخص شده و از گم شدن مراحل کد نویسی تیمی جلوگیری می‌کند.

۶- Evernote

Evernote بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

Evernote در ابتدا نرم‌افزاری باهدف دریافت و ذخیره یاد‌داشت‌ها بود. سپس امکانات زیادی به آن اضافه شد و به فضایی تأثیرگذار تبدیل گردید. هسته کنونی این نرم‌افزار بر اساس یادداشت‌ها بنا شده است. می‌توانید یاد‌داشت جدیدی ایجاد، متن یا تصویری به آن اضافه و در نهایت آن‌ها را ذخیره کنید.

اپلیکیشن Evernote برای سیستم‌‌عامل‌های Windows ،Mac ،Chrome OS ،Android ،Windows Phone و حتی BlackBerry موجود است.

به طور کلی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی رایگان هستند با این حال برخی از خدمات پیشرفته آنها معمولا نیازمند پرداخت هزینه است. در صورت نیاز، شما می‌توانید برای پرداخت ارزی هزینه‌ها از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT