بهترین برنامه های تولید محتوای اینستگرام

بهترین اپلیکیشن های محتوای اینستاگرام در ۲۰۲۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

فیلترهای درون برنامه ای اینستاگرام چیزی را به دلخواه می گذارند. اگر به دنبال راهی آسان برای حرفه ای تر و منحصر به فرد جلوه دادن عکس های خود هستید، یکی از این برنامه های ویرایش عکس جایگزین را امتحان کنید. در این پست به معرفی بهترین اپلیکیشن های محتوای اینستاگرام در ۲۰۲۳ می پردازیم.

بهترین اپلیکیشن های محتوای اینستاگرام در ۲۰۲۳

چه به دنبال انتخاب گسترده‌تری از فیلترهای توسعه‌یافته توسط عکاسان حرفه‌ای باشید، یا فقط بخواهید لکه‌های سلفی را پاک کنید، بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام این کار را انجام می‌دهند.

اپلیکیشن VSCO

قیمت: رایگان برای بسته شروع، 29.99 دلار برای پلاس، 59.99 دلار برای Pro

موجود در: اندروید و iOS

اپلیکیشن VSCO فیلترهای رایگانی را ارائه می دهد که اغلب از نظر کیفیت و حرفه ای بودن گزینه های درون برنامه ای اینستاگرام را شکست می دهند VSCO همچنین ابزارهای ویرایش زیادی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید قبل از صادرات به اینستاگرام، عکس خود را به طور کامل تغییر دهید.VSCO قابلیت‌های اجتماعی خود را ارائه می‌کند. می‌توانید افراد را مستقیماً در VSCO دنبال کنید و عکس‌ها را از داخل برنامه پست و به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن پرایم 

قیمت: 2.99 دلار

موجود در: iOS

Priime یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام محسوب می شود. این برنامه مجموعه ای از بیش از 100 فیلتر را ارائه می دهد که با همکاری عکاسان حرفه ای ایجاد شده اند. اگر مطمئن نیستید که کدام فیلتر بهتر به نظر می رسد، حتی می توانید توصیه هایی از Smart Suggestions Priime دریافت کنید.

همه به فیلترها یا زیبایی شناسی توجه ندارند، بنابراین امکان همکاری با عکاسان حرفه ای یک ویژگی عالی برای بازاریاب هایی است که در آن بخش با مشکل مواجه هستند.

اپلیکیشن Snapseed

قیمت: رایگان

موجود در: اندروید و iOS

گاهی اوقات، عکس شما درجات مختلفی از تاریکی و روشنایی دارد و نمی‌خواهید همه آن را به‌طور خودکار افزایش دهید. ابزار براش Snapseed به شما امکان می دهد به طور انتخابی نوردهی، اشباع و دمای رنگ را تنظیم کنید، که برای موقعیت هایی که ترجیح می دهید به صورت انتخابی ویرایش کنید ایده آل است.

Snapseed همچنین کنترل و تنظیم دقیق زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و حتی ابزارهایی برای از بین بردن لکه های کوچک یا اشیاء ناخواسته ارائه می دهد. این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام، تصاویر را برای افرادی که با فتوشاپ ناآشنا هستند یا ندارند، ساده می کند.

اپلیکیشن Pixlr

قیمت: رایگان، 0.75 دلار برای پلاس، 4.90 دلار برای Premium، 9.91 دلار برای تیم

موجود در: اندروید و iOS

با Pixlr می‌توانید فیلترهای خود را با افکت‌ها، پوشش‌ها و بافت‌ها بسازید. وقتی از فیلتری که ایجاد کرده اید راضی هستید، می توانید آن فیلتر را ذخیره کرده و دوباره از آن استفاده کنید. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر می خواهید یک تصویر برند منحصر به فرد ایجاد کنید.

اپلیکیشن Canva

قیمت: رایگان، 199.99 دلار در سال برای Pro، 149 دلار در سال برای Teams

موجود در: iOS و Android

Canva یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام است که دارای ابزارهای مختلفی برای بهبود عکس‌های اینستاگرام و ویرایش آن‌ها به دلخواه است. علاوه بر این، Canva به شما امکان می دهد ویدیوها را برای Reels و Instagram Stories ویرایش کنید.

با Canva، می توانید:

• عکس ها را روشن کنید

• محو کردن

• کنتراست را کم یا زیاد کنید

• ایجاد کلاژ عکس

• فیلترها را اعمال کنید

در حالی که گزینه های برتر در دسترس هستند، نسخه رایگان Canva دارای بسیاری از ویژگی های عالی برای ویرایش عکس و ویدیو است.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت