بهترین اپلیکیشن های پست و آنالیتیکس اینستاگرام 

بهترین اپلیکیشن های پست و آنالیتیکس اینستاگرام در ۲۰۲۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرف نظر از جایی که در استراتژی اینستاگرام خود قرار دارید (یعنی هنوز آن را ایجاد می کنید یا سال ها است که آن را اجرا می کنید)، مهم است که با جمع آوری و بررسی تجزیه و تحلیل دریابید چگونه عمل کرده اید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. در این پست به معرفی بهترین اپلیکیشن های پست و آنالیتیکس اینستاگرام در ۲۰۲۳ می پردازیم.

خرید با ویزا و مستر کارت

بهترین اپلیکیشن های پست و آنالیتیکس اینستاگرام 

با ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل اینستاگرام، می‌توانید استراتژی خود را بهبود ببخشید، مخاطبان بیشتری را جذب کنید و فالوورهای فعلی خود را خوشحال‌تر از همیشه کنید.

اپلیکیشن Instagram Insights

قیمت: رایگان

موجود در: اندروید و iOS

اینستاگرام در واقع ابزار تجزیه و تحلیل بومی خود را ارائه می دهد. Instagram Insights به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام شما را ملزم به داشتن یک نمایه تجاری فیس بوک می کند، اما اگر آن را ندارید، این یک روند چهار مرحله ای آسان خواهد بود.

این ابزار بینش های قدرتمندی را ارائه می دهد، از جمله اینکه افراد چند بار از گزینه ارسال پیام در استوری اینستاگرام شما استفاده می کنند، چند نفر پست های شما را ذخیره کرده اند و تبلیغات اینستاگرام شما چقدر خوب عمل می کنند.

اپلیکیشن Hootsuite Analytics

قیمت: آزمایشی رایگان 30 روزه، 99 دلار در ماه برای حرفه ای، 249 دلار برای تیم، 739 دلار برای کسب و کار

موجود در: اندروید و iOS

همراه با معیارهایی مانند رشد مخاطب و ترافیک، Hootsuite بینش هایی مانند نحوه واکنش مردم به پست های شما بر اساس زبان یا جنسیت و اقدامات فالوورها را جمع آوری می کند. همچنین می‌توانید بینش‌هایی را که جمع‌آوری می‌کنید سفارشی کنید، که به ویژه اگر در حال آزمایش فاکتورهای تعامل منحصربه‌فرد یا جمع‌آوری داده‌های خاص هستید، مفید است.

خرید با پی پال

اپلیکیشن Iconosquare

قیمت: آزمایشی 14 روزه رایگان، 52.91 دلار برای Pro، 85.31 دلار برای Advanced، 150.10 دلار برای Enterprise

موجود در: اندروید و iOS

در حالی که دو ابزار فوق به تنهایی بر کسب و کار شما تمرکز می کنند، Iconosquare به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام نیز با شناسایی مهم ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در صنعت شما، را بررسی می کند.

اگر علاقه مند به استخدام اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند خود هستید، اما مطمئن نیستید که کجا آنها را پیدا کنید، این عالی است. همچنین اگر تازه شروع به ساختن استراتژی اینستاگرام خود کرده اید و می خواهید ببینید که برندهای دیگر برای الهام گرفتن چه می کنند، مفید است. Iconosquare همچنین تجزیه و تحلیل در مورد تعامل ارائه می دهد و رشد و محبوبیت هشتگ را تجزیه و تحلیل می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت