بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان عربی

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان عربی کدامند؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

افراد بسیاری زیادی هستند که علاقه‌مند به یادگیری زبان عربی می‌باشند و به دنبال مناسبترین و در عین حال آسان‌ترین راه برای این کار می‌گردند. امروزه استفاده از انواع اپلیکیشن‌های آموزشی کار را برای بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند آسان نموده است که برنامه‌های کاربردی زیادی در جهت آموزش انواع زبان‌های خارجی برای کاربران ارائه شده است. مثلا اپلیکیشن‌های یادگیری لغات زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه و … از جمله این مواردند. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان عربی آشنا نمائیم. 

مزایای اپلیکیشن های آموزش زبان عربی

مزایای اپلیکیشن های آموزش زبان عربی

در این مقاله شما را با برخی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری آموزش زبان عربی آشنا خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های زبان عربی خود را در هر سطحی که باشید، ارتقا دهید. یادگیری زبان عربی از این طریق دارای چند مزیت است:

امکان مطالعه در هر زمان و مکان

با استفاده از اپلیکیشن‌ها شما آزادی کامل دارید که در هر زمان و هر مکانی که خواستید، مطالعه کنید. به طور مثال اگر زمان کافی ندارید که در کلاس‌های آموزش زبان عربی شرکت نمائید، بنابراین استفاده از این برنامه‌های کاربردی می‌تواند برای شما گزینه‌ای مناسب باشد.

دسترسی سریع و آسان

به جای حمل کتاب‌های سنگین و فرهنگ های لغت با خود، می‌توانید تنها دو یا سه اپلیکیشن را همراه خود داشته باشید. تنها کافیست این اپلیکیشن‌ها را دانلد نمائید و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. حال که با مزایای استفاده از اپلیکیشن‌ها آشنا شدید، در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن بسیار خوب در زمینه‌ی یادگیری زبان عربی خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه باشید.

چند نمونه از اپلیکیشن های یادگیری زبان عربی

اپلیکیشن های یادگیری زبان عربی

Arabic Alphabet-Tengulogi

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های زبان عربی می‌باشد که قابل استفاده بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید قابل استفاده است. امکان استفاده از آن به صورت آفلاین وجود دارد، اما برای گوش کردن به فایل‌های صوتی آن باید به اینترنت متصل شوید. استفاده از این اپلیکیشن برای افراد در سطوح مقدماتی مناسب است و هم نسخه‌ی رایگان و هم نسخه‌ی پولی آن در دسترس علاقه‌مندان می‌باشد. در این اپلیکیشن الفبای زبان عربی به شما آموزش داده خواهد شد.

Learn Arabic-Language Guide

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های زبان عربی، اپلیکیشن Learn Arabic-Language Guide است که قابل استفاده بر روی گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می‌باشد. استفاده از این برنامه‌ی کاربردی به صورت آفلاین امکان پذیر می‌باشد. کاربران در سطوح مقدماتی می‌توانند از این اپلیکیشن یادگیری زبان عربی استفاده کنند. این اپلیکیشن هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی قابل استفاده می‌باشد. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید الفبا، اعداد، لغات و گرامر زبان عربی را به خوبی یاد بگیرید.

اپلیکیشن Learn Arabic-50 Languages هم یکی دیگر از گزینه‌های یادگیری زبان عربی می‌باشد که قابل استفاده بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios است. امکان استفاده از اپلیکیشن Learn Arabic-50 Languages به صورت آفلاین هم وجود دارد.

Learn Arabic Phrasebook

این اپلیکیشن هم قابل استفاده بر روی سیتم عامل اندروید می‌باشد و در حالت آفلاین می‌توان از آن استفاده کرد. کاربران در سطوح مقدماتی و متوسط می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. همچنین نسخه‌ی رایگان و پولی آن نیزهم در دسترس کاربران می‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن Learn Arabic Phrasebook این است که دارای راهنما و نکات مفید برای مسافران و توریست‌ها می‌باشد.

Learn Arabic-Bravolol

اپلیکیشن Bravolol هم یکی دیگر از مناسبترین گزینه‌های یادگیری زبان عربی می باشد که قابل استفاده بر روی سیستم عامل اندروید و iOS است. این اپلیکیشن به صورت آفلاین قابل استفاده است و کاربران در سطح مقدماتی و کسانی که تا کنون زبان عربی را مطالعه نکرده‌اند نیز می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. نسخه‌ی رایگان و پولی این اپلیکیشن نیز در دسترس کاربران می‌باشد.

حال که با اپلیکیشن های یادگیری زبان عربی آشنا شدید، چنانچه به یادگیری این زبان علاقه‌مند هستید، می‌توانید از میان اپلیکیشن‌های معرفی شده ، برنامه‌ی کاربردی مناسب خود را انتخاب کنید و مطالعه‌ی زبان عربی را از همین امروز آغاز نمائید. در صورتی که برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها نیاز به خرید از Google Play یا App store دارید می‌توانید با استفاده از خدمات گیفت کارت یا خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید. 

 

امتیاز 4.8/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Hi friends, its wonderful post regarding cultureand completely defined, keep
    it up all the time.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT