بهترین سرویس های میزبانی فیلم

بهترین سرویس های میزبانی فیلم 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین سرویس های میزبانی فیلم آپلود و مدیریت ویدیوهای را به صورت آنلاین آسان می کند. به خصوص اگر می‌خواهید از محتوایی که ساخته‌اید حداکثر استفاده را ببرید و با توجه به اینکه ویدیو به یکی از موثرترین محتوا برای افراد و سازمان‌ها تبدیل شده است استفاده از یک سرویس میزبانی ویدیو توصیه میشود.

سرویس های میزبانی ویدیو زیادی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از آنها امنیت بیشتری را ارائه می دهند که برای اطلاعات خاص شرکت ها بهتر است، برخی دیگر قابلیت های برندینگ را ارائه می دهند که برای شبکه های داخلی شرکت ایده آل است. سرویس هایی وجود دارند که برای سایت های وردپرس طراحی شده اند و برخی از سرویس ها برای موقعیت های پشتیبانی مشتری ساخته شده اند.

1.بهترین سرویس های میزبانی فیلم سایت یوتیوب

بزرگترین سرویس میزبانی ویدئو

مزایا

مخاطب گسترده

فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود

سئو عالی

معایب

مشکلات کپی رایت

نیازی به معرفی یوتیوب نیست. این سرویس بزرگترین وب سایت ویدیویی در جهان است. اگر به یک میزبان ویدیو نیاز دارید، یوتیوب را در بالای لیست خود قرار دهید. دلایل زیادی برای آپلود ویدیو در یوتیوب وجود دارد. این سرویس بیشتر از دو میلیارد کاربر دارد و آمار بازید آن بالا است. کسب درآمد از محتوا در یوتیوب آسان است و اگر به طور مداوم بازدیدهای کافی داشته باشید، می تواند به عنوان یک شغل در نظر گرفته شود.

هر بار آپلود در YouTube 128 گیگابایت فضا میگیرد و شما فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدودی دریافت می کنید. بنابراین از این نظر دچار مشکل نمی شوید. یوتیوب جاسازی ویدیوها در وب‌سایت‌ها، اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و سئو را آسان می‌کند. بنابراین مطمئن خواهید بود در تبه بالای جستجو قرار میگیرید. اگر می خواهید محتوای ویدیویی تولید کنید اول از همه یوتیوب را در نظر بگیرید.

2.بهترین سرویس های میزبانی فیلم سایت Vimeo

انتخاب برتر برای حریم خصوصی و گزینه های سفارشی سازی

مزایا

تنظیمات حریم خصوصی قابل تنظیم

تجزیه و تحلیل دقیق

پکیج های شرکتی خوب

معایب

کوچکتر از یوتیوب

Vimeo یکی از محبوب ترین جایگزین های یوتیوب است و مورد اعتماد است. طرح رایگان برای شروع عالی است. با آن محصول می توانید هر هفته 500 مگابایت ویدیو را در حساب 5 گیگابایتی خود آپلود کنید و آنالیزر در سطح ابتدایی دریافت کنید. همچنین می توانید از ابزارهای تولید ویدیو استفاده کنید.

هزینه عضویت طرح پلاس فقط 7 دلار در ماه است و شامل پهنای باند نامحدود، بدون تبلیغات، و پشتیبانی K4 و HDR است. طرح های دیگر شامل ویدیوهای خصوصی، سایت‌های ویترینی قابل تنظیم، پشتیبانی از پخش‌کننده شخص ثالث و ابزارهای ویرایش بهتر است.

اگر به میزبانی شرکتی نیاز دارید، پکیج های اختصاصی Vimeo شامل سئوی بهتر، ادغام گوگل آنالیتیکس، برندسازی سفارشی ویدیو و پخش زنده، رویدادها و وبینارها می شود.

Vimeo ممکن است به اندازه YouTube نباشد، اما قدرتمند، همه کاره و قابل تنظیم است، بنابراین یک انتخاب عالی برای افراد یا سازمان‌هایی است که می‌خواهند کنترل زیادی بر محتوای ویدیویی خود داشته باشند.

3.سایت Dailymotion

بهترین گزینه رایگان اگر می خواهید از یوتیوب استفاده نکنید

مزایا

میزبانی رایگان نامحدود

گزینه های برندینگ خوب

تجزیه و تحلیل عمیق

معایب

به اندازه یوتیوب نیست

Dailymotion کاملاً مشابه ی یوتیوب نیست، اما همچنان 350 میلیون کاربر ماهانه و دو میلیارد بازدید ماهانه دارد، بنابراین اگر به پلتفرم میزبانی ویدیو نیاز دارید، مطمئناً نباید از آن غافل شوید.

پخش‌کننده DailyMotion روی هر دستگاهی کار می‌کند و دارای توصیه‌های محتوایی قوی است. رابط کاربری آن ساده است بنابراین ویدیوها بیشتر تماشا می‌شوند که فقط در صورتی می‌تواند خوب باشد که بخواهید محتوای شما کلیک و بازدید بیشتری داشته باشد.

همچنین می‌توانید پلیرهای برنددار ایجاد کنید، API و SDK را برای ادغام کامل DailyMotion در سایت خود به کار ببرید و از قابلیت پخش زنده نیز استفاده کنید و به آمار ویدیوها دسترسی داشته باشید.

استفاده از بسیاری از ویژگی‌های DailyMotion رایگان است، بنابراین اگر می‌خواهید ویدیوها را آپلود کنید و آن ها را در سایر صفحات وب ادغام کنید، می‌تواند انتخابی عالی باشد.

4.سایت Jetpack VideoPress

مزایا

برای وردپرس طراحی شده است

شامل گزینه های برندسازی است

بدون تبلیغات

معایب

بدون مخاطب داخلی

Jetpack رویکرد متفاوتی نسبت به سایت هایی مانند YouTube و Vimeo دارد. زیرا این سرویس ابزارهای امنیتی، عملکرد و مدیریت مخاطب را برای وب سایت های وردپرس ارائه می دهد.

Jetpack محصولی به نام VideoPress را ارائه می دهد که یک ارائه دهنده میزبانی است که به کارکرد خوب در وردپرس اختصاص دارد. اگر بخواهید بدون تکیه بر پلتفرم شخص ثالث مانند YouTube یا DailyMotion ویدیوها را به سایت وردپرس اضافه کنید، گزینه ایده آلی است.

استفاده از Jetpack ساده‌تر است زیرا می‌توانید با استفاده از رابط وردپرس ویدیوها را آپلود، مدیریت و در سایت خود وارد کنید و می‌توانید از پلیر ویدیوی برنددار بدون تبلیغات استفاده کنید. بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند به سرعت و به راحتی محتوا را دریافت کنند.

Jetpack از ویدیوی Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه با میزبانی قابل اعتماد پشتیبانی می کند و برای دستگاه های تلفن همراه و اتصالات حتی ضعیف بهینه شده است. یک اپلود با VideoPress Jetpack رایگان است و در صورت پرداخت سالانه فقط 10 دلار در ماه هزینه دارد.

5.بهترین سرویس های میزبانی فیلم سایت Brightcove

بهترین انتخاب برای قابلیت اطمینان و امنیت

مزایا

امنیت درجه یک

جاسازی آسان فیلم ها

با تعداد زیادی برنامه ادغام می شود

معایب

پشتیبانی 24 ساعته فقط برای مشتریان پولی است

Brightcove بیشتر برای شرکت های بزرگ است، بنابراین تاکید زیادی بر قابلیت اطمینان و امنیت دارد. این سایت هر هفته تقریباً یک میلیارد بازدید را با 99.95٪ آپتایم ارائه می دهد و اعمال محدودیت های دامنه و IP، محدودیت های جغرافیایی، مطابقت با DRM و GDPR به این معنی است که ویدیوهای شما همیشه محافظت می شوند.

این سرویس ویژگی های دیگری نیز دارد که برای کسب و کارهای مفید است. شرکت ها می توانند تمام آمار بازدید از ویدیوها و کسب درآمد را آنالیز کنند و از طریق ویدیوها و تبلیغات می توانند درآمد کسب کنند.

Brightcove به راحتی ویدیوها را در وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و ایمیل ها ادغام می کند و با افزونه های فیس بوک، وردپرس، زوم، گوگل و نرم افزارهای دیگر به راحتی می توان ویدیوها را در پلتفرم های دیگر ارسال کرد. همچنین می‌توانید با Brightcove پلتفرم پخش خود را بسازید.

6.سایت Wistia

انتخاب هوشمندانه برای بازاریابی محتوای ویدیویی

مزایا

سفارشی سازی

گزینه های جاسازی آسان

تجزیه و تحلیل گسترده

معایب

برای ویدیوهای غیر بازاریابی مناسب نیست

Wistia یک میزبان محتوا است که حول محور بازاریابی طراحی شده است و برای ویدیوها و پادکست ها مفید است. اگر می خواهید محتوای خود را کنترل کنید و تأثیر آن را به حداکثر برسانید مفید است.

این سرویس ویدیو را با کیفیت بالا بدون توجه به دستگاه یا کیفیت اتصال ارائه می دهد، زمان بارگیری کوتاه است و به راحتی می توان پخش کننده را در سایت های خود جاسازی کرد. اگر می‌خواهید بازدید داشته باشید و از محتوای خود کسب درآمد کنید، Wistia را توصیه می کنیم، زیرا تماشای ویدیوها را آسان‌تر می‌کند.

Wistia دارای یک پخش کننده قابل تنظیم است که برای برندسازی عالی است و دارای ابزارهای آنالیز عمیق، ادغام با برنامه های بازاریابی محبوب و سایر ابزارهای جذب مخاطب است.

Wistia برای کاربرانی که فقط سه ویدیو را در یک کانال آپلود می کنند رایگان است. اگر برنامه های بیشتری دارید، طرح های Pro آن از 99 دلار در ماه شروع می شود.

7.بهترین سرویس های میزبانی فیلم سایت Spotlightr

مناسب برای ویدیوهای شرکتی و آموزشی

مزایا

ابزارهای جاسازی ساده و همه کاره

گزینه های عالی برای برندسازی

امنیت خوب

معایب

ویژگی های کمتر برای ویدیوهای شخص ثالث

Spotlightr یک میزبان ویدیوی عالی برای کسب و کارها، سازمان های آموزشی و آژانس هایی است که نیاز به میزبانی با کیفیت بالا و بدون دردسر دارند. شما می‌توانید ویدیوها را در سرورهای Spotlightr آپلود کنید یا از پیوندهای هر سرویس میزبانی ویدیوی شخص ثالث با ویژگی‌های Spotlightr استفاده کنید.

با این سرویس به قابلیت هایی مانند آپلود با کشیدن و رها کردن، وضوح خودکار و بهینه‌سازی پهنای باند، کیفیت 4K و تحویل سراسری بهره‌مند خواهید شد و اگر میزبان یک ویدیوی شخص ثالث باشید، پخش جریانی بدون آگهی و کسب درآمد دریافت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید از گزینه‌های برندسازی درجه یک، تعداد زیادی کنترل پخش‌کننده ویدیو و قابلیت سفارشی‌سازی، اشتراک‌گذاری داخلی این سرویس استفاده کنید. این سرویس همچنین به لطف رمزگذاری HLS، ویدیوهای تک نمایش و لینک های اشتراک گذاری خصوصی، تجزیه و تحلیل عالی و امنیت خوبی دارد. بسته‌های پولی Spotlightr از 7 دلار در ماه شروع می‌شود. همچنین می‌توانید پنج ویدیو را رایگان آپلود کنید.

8.سایت Vidyard

انتخاب برتر برای خدمات مشتری

مزایا

ویدیویی با کیفیت بالا و بدون آگهی

یک داشبورد خوب برای مدیریت ویدیو

ابزار ویرایش مختلف

معایب

نسخه رایگان محدود

Vidyard یک پلت فرم میزبانی ویدیو و بازاریابی است که قبلاً توسط مایکروسافت، لینکدین و سیلزفورس استفاده شده است و اگر برای بازاریابی، خدمات مشتری یا فروش خود به هاست نیاز دارید، بهترین انتخاب است.

استفاده از آن بسیار آسان است. آپلود ویدیوها با یک رابط کشیدن و رها کردن ساده انجام می شود، ویدیوها با استفاده از اتصالات با کیفیت بالا و بدون آگهی پخش می شوند و ویدیوها و پخش کننده را می توان با نام برند خود سفارشی کرد.

Vidyard هاب‌های متمرکزی را برای تمام محتوای ویدیوی شما، بهینه‌سازی خودکار سئو و آنالیز ارائه می‌دهد تا بتوانید داده‌های خود را جستجو کنید.

ایجاد و ویرایش ویدیو با استفاده از نرم افزار Vidyard امکان پذیر است و ضبط صفحه برای فیلمبرداری فیلم های آموزشی ایده آل است. Vidyard همچنین با ابزارهای مایکروسافت، گوگل و بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر ادغام می شود.

این سرویس دارای یک گزینه رایگان است، اما ویژگی های محدودی دارد. اگر برای پکیج انفرادی ماهانه 15 دلار بپردازید، دسترسی بیشتری خواهید داشت و پکیج های تیمی و کسب‌وکار Vidyard، متنوع‌ترین ترکیبی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند.

امتیاز 3.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت