خرید از سایت Rakuten Kobo

تجربه کتاب خوانی و خرید از سایت Rakuten Kobo

زمان مطالعه 2 دقیقه

با ظهور کتاب‌های آنلاین و ebook ها، دسترسی مردم دنیا به انواع کتاب‌ها از سرتاسر این کره خاکی به شدت افزایش داشته است. بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن‌های کتاب خوانی، حس ورق زدن کاغذی به کاربران و مطالعه کنندگان می‌دهد. در این بین بسیاری از ایرانی‌هایی که به زبان انگلیسی تسلط دارند تجربه کتاب خوانی را با خرید از سایت Rakuten Kobo دنبال می‌کنند.

سایت Rakuten Kobo

سایت Rakuten Kobo بر مبنای فروش یک اپلیکیشن برای اندروید و IOS است که به شما امکان دسترسی به کتابخانه موضوعی را می‌دهد. این سایت در سال ۲۰۰۹ در تورنتو کانادا راه‌اندازی شد و با توسعه خود جمعیت کثیری از مردم دنیا را به خود جذب کرده، هم اکنون ۵ میلیون کتاب در این سایت یافت می‌شود.

تجربه کتاب خوانی با سایت Rakuten Kobo

مراحل خرید از سایت Rakuten Kobo

تجربه کتاب خوانی با سایت Rakuten Kobo یک تجربه بی‌نظیر برای کاربران خواهد بود. شما می‌توانید از طریق سایت Kobo کتاب یا مجله بخرید و با استفاده از نرم‌افزار آن، روی تبلت یا موبایل به مطالعه کنید. شما می‌توانید کتاب‌های خود را در فرمت ePub و PDF به Kobo منتقل کنید، همچنین Kobo خود دستگاه کتاب‌خوان مخصوص به خود را هم عرضه می‌کند که از تکنولوژی eInk بهره می‌برد.

از قابلیت‌های بسیار جالب Kobo نمایش میزان مطالعه شما بر حسب ساعت و میزان پیشرفت شما برحسب صفحه بصورت نمودار است.

خرید از سایت Rakuten Kobo

خرید از سایت Rakuten Kobo

برای خرید از این سایت پس از ورود می‌توانید بر اساس موضوعات مانند عاشقانه، بایوگرافی، جنایی و کارگاهی و … کتاب مورد علاقه خود را بیابید. همانطور که گفته شد می‌توانید به صورت فرمت‌های مختلف مثل PDF یا فرمت‌های دیگر مانند Kobo آن را دانلود نمایید.

اگر بخواهید از اکستنشن یا نرم افزارهای دسکتاپی استفاده کنید می‌توانید در بخش eReader، برنامه را نصب کنید و کتاب را در فرمت Kobo یا ePub در نرم افزار آپلود ‌کنید.

اگر بخواهید از اپلیکیشن Rakuten Kobo روی گوشی همراه یا تبلت استفاده کنید، باز هم در بخش منو سایت روی گزینه Apps کلیک کنید تا آن را دانلود و نصب نمایید.

لازم به ذکر است که علاوه بر کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های صوتی این سایت بسیار محبوب است. در منو بار سایت Rakuten Kobo می‌توانید وارد بخش Audiobooks رفته و کتاب‌های صوتی را دانلود کنید.

برای پرداخت و خرید از سایت Rakuten Kobo می‌توانید به راحتی از خدمات پرداخت ارزی با پی پال یا پرداخت با ویزا و مستر کارت مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت