تحلیل ریزش ارزها 30 شهریور

تحلیل ریزش ارزها 30 شهریور | نرخ بهره امروز اعلام خواهد شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار کریپتو پیش از تصمیم گیری نرخ بهره ممکن است سقوط خود را از سر می گیرد. در پی این خبر بیت کوین بار دیگر به زیر 19 هزار دلار سقوط کرد. در 7 روز گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافت. پس از یک رالی کوچک، اتریوم بار دیگر در حال سقوط است و به زیر مرز 1337 هزار دلار رسیده است. در حالی که فدرال رزرو همچنان شرایط اقتصاد کلان را برای ارزهای دیجیتال نامطلوب نگه می‌دارد، آلت‌کوین‌ها به ریزش ادامه می‌دهند. در این خبر به تحلیل ریزش ارزها 30 شهریور می پردازیم.

تحلیل ریزش ارزها 30 شهریور

فدرال رزرو امروز تصمیم مهمی خواهد گرفت که بازار دارایی های ریسکی را دیکته می کند. کمیته بازار آزاد فدرال تصمیم خود را در مورد افزایش بعدی نرخ بهره خواهد گرفت. FOMC نهاد سیاست گذاری پولی فدرال رزرو است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، معامله گران وال استریت اکنون به طور کامل انتظار افزایش 75 bps را دارند و در حال حاضر قیمت 100 bps را نیز افزایش داده اند. به نظر CME Fed Watch Tool احتمال افزایش 75 bps و 18% احتمال افزایش 100 bps را برجسته می‌کند.

آمادگی معامله گران رمز ارز برای تصمیم فدرال رزرو

اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال به طور کامل انتظار افزایش 75 bps را دارند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که افزایش 75 bps در واقع منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال می شود زیرا قیمت آن کاملاً تعیین شده است. در واقع، این حرکت قیمت دارای اولویت تاریخی است.

در ماه ژوئن، زمانی که فدرال رزرو نرخ بهره را با افزایش غیر معمول 75 واحد در ثانیه افزایش داد، منجر به حمام خون در بازار ارزهای دیجیتال شد. قیمت بیت کوین بدترین سه ماهه مالی خود را در بیش از یک دهه گذشته داشته است. با این حال، افزایش اندازه مشابه در ماه جولای هیچ تاثیر منفی بر بازار نداشت. در واقع، بازارها پس از یک لغزش اولیه افزایش یافتند.

جی پی مورگان در حال حاضر به پایین ترین سطح بازار دارایی های ریسکی رسیده است. با این حال، اگر فدرال رزرو با افزایش 100 واحدی در ثانیه به سمت جلو حرکت کند، بازارها می توانند دوباره سقوط کنند.

ساعت جلسه فدرال رزرو به وقت ایران

کمیته بازار آزاد فدرال فردا در نشست FOMC درباره افزایش بعدی نرخ بهره تصمیم خواهد گرفت. انتظار می‌رود این تصمیم در ساعت 14 (22:30 به وقت ایران) منتشر شود.

با توجه به نوسانات شدید بازار کریپتو و قیمت ارزهای دیجیتال در زمان جلسه فدرال رزرو برای اعلام نرخ بهره، کسانی که به در این بازه زمان به انجام معاملات فیوچرز و قرارداد های آتی می پردازند توصیه می شود، مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر داشته باشند تا متحمل ضرر های سنگین نشوند. چرا که پس از اتمام جلسه روند حرکت بازار مشخص خواهد شد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT