استریم با کیفیت 8K پلتفرم

استریم با کیفیت 8K برای پخش ویدیو یوتیوب

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که دنیا هنوز در حال به روز رسانی خود به سمت کیفیت 4K است؛ پلتفرم پخش ویدیو یوتیوب ظاهراً آزمایش استریم با کیفیت 8K را روی سیستم عامل خود آغاز کرده است.

استریم با کیفیت 8K کجا قابل استفاده است؟

استریم با کیفیت 8K پلتفرم پخش ویدیو یوتیوب

طبق گزارشی از Android Police نسخه 2.12.08 برنامه YouTube TV پشتیبانی محدود را برای تلویزیون‌هایی که از ابتدا اندرویدی ۱۰ یا بالاتر دارند، ارائه می‌دهد. این بدان معناست که تلویزیون‌های هوشمندی که روی هر یک از نسخه‌های قبلی اندروید کار می‌کنند، پشتیبانی نخواهند شد و آن تلویزیون‌هایی که با بروز رسانی به اندروید ۱۰ ارتقا پیدا کردند هم پشتیبانی نخواهند شد.

تغییرات برنامه YouTube TV در به روز رسانی جدید

استریم با کیفیت 8K پلتفرم پخش یوتیوب

در اینجا گزارش کامل تغییرات برنامه YouTube TV وجود دارد:

  • نمایش YouTube Music در صفحه استارت (برای دیدن کنسرت‌ها و ویدیو موزیک)
  • پشتیبانی از Cast Connect (دریافت پیام یا خبررسانی)
  • پشتیبانی 8K از Android 10 و بالاتر (به طورمحدود و منطقه‌ای)
  • قابلیت انتخاب وضوح تصویر
  • رفع مشکلات تاریخ و زمان نادرست

اخیراً گوگل تأیید کرده است که پشتیبانی از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین را هم اضافه می‌کند که به طور خودکار بخش بندی‌هایی را به یک فیلم اضافه خواهد کرد. در حال حاضر، سازندگان فیلم یوتیوب هنگام پخش با انتخاب یک زمان خاص، فصل بندی را به صورت دستی (غیرخودکار) به فیلم اضافه می‌کنند.

گوگل تأیید کرده است که آزمایش الگوریتم جدید آموزش به ماشین‌ها و هوش مصنوعی را برای یوتیوب آغاز کرده است، که با استفاده از یادگیری ماشینی متون موجود در ویدیو را شناسایی می‌کند تا به صورت خودکار فصل بندی هر ویدیو را انجام دهد.

مثلا یک یوتیوبر، در مورد موضوعی صحبت می‌کند یا چیزی را آموزش می‌دهد، اگر بخواهد ویدیو خود را بخش بندی کند، باید به صورت دستی تعیین کند از ثانیه چندم تا چندم مربوط به چه موضوعی است، در حالی هوش مصنوعی به زودی اینکار را اتوماتیک انجام می‌دهد.

این عملکرد در حالی آزمایش می‌شود که بر روی تعداد معدودی از فیلم‌ها قابل اجرا است. گوگل همچنین به استریمر‌ها امکان انتخاب این گزینه را می‌دهد تا در صورت نیاز هر بخش را برای فیلم‌های‌شان را کنار بگذارند یا حذف کنند.

از سویی استریم با کیفیت 8K پلتفرم پخش ویدیو یوتیوب، دنیای استریم (به خصوص تماشا روی تلویزیون) و دنیای کسب درآمد از یوتیوب را به شدت ارتقا می‌دهد. برای نقد درآمد ارزی شما می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. اتاق فرار تهران گفت:

    مرسی
    فقط حیف که کارکردن به عنوان یه یوتیوبر راحت نیست تو ایران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT