پروژه اینفلوئنسری آمازون (Amazon Influencer)

کسب درآمد از پروژه اینفلوئنسری آمازون (Amazon Influencer)

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا به دنبال راهی برای درآمد‌زائی هستید؟ برنامه اینفلوئنسری آمازون (Amazon Influencer Program) یک راه حل عالی است! کار با آن را یاد بگیرید، چگونه کار می‌کند و از همه مهم‌تر اینکه چگونه اینفلوئنسر‌ها از پروژه اینفلوئنسری آمازون درآمد کسب می‌کنند.

بسیاری از افرادی که به دنبال مشاغل انعطاف پذیر و سرگرم کننده آنلاین هستند، اغلب خود را به سمت برخی از فرصت‌های اجتماعی برای کسب درآمد در اینترنت می‌کشند. همه ما در مورد افرادی که سود بالایی درYouTube ، Instagram و حتی Facebook به دست می‌آورند، شنیده‌ایم. اما دقیقا آن‌ها چه کار می‌کنند که این درآمد را بدست می‌‌آورند؟

سوالات در مورد کسب درآمد از پروژه اینفلوئنسری آمازون

کسب درآمد از پروژه اینفلوئنسری آمازون

در سال‌های اخیر ما شاهدیم که شرکت‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر، هزینه‌های هنگفتی پرداخت می‌کنند. به زبان ساده برند‌ها به دنبال افرادی می‌گردند که به دنبال کنندگان خود توصیه می‌کنند تا محصولات و خدمات خاصی را خریداری کنند.

آمازون که بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در جهان است هم انتظار می‌رود به دنبال این نوع تبلیغات باشد. در سال ۲۰۱۷ آن‌ها برنامه Influencer آمازون را ایجاد کردند. بیایید بررسی کنیم که چیست و چگونه می‌توان با پروژه اینفلوئنسری آمازون درآمد کسب کرد.

اینفلوئنسر آمازون چیست؟

در حالی که همیشه علاقه به فرصت‌های شغلی از راه دور در آمازون وجود دارد؛ برنامه بازاریابی وابسته یا همان مشارکت در فروش آمازون چندین فرصت را نیز ارائه می‌دهد. Amazon Associated یا شرکت‌های وابسته آمازون به طور معمول وبسایت‌های خاص خود را دارند که در آن محصولات آمازون را به جهت کسب درصد فروش، تبلیغ می‌کنند.

در این صورت یک اینفلوئنسر می‌تواند به راحتی هنگام خرید، شما را به کالای مدنظر‌تان در وبسایت خود آمازون هدایت می‌کند.

برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر آمازون چه شرایطی لازم است؟

کسب درآمد پروژه ی اینفلوئنسری آمازون

آمازون یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی را در نظر می‌گیرد که دارای یک رسانه اجتماعی ارزشمند باشد. آن‌ها به دنبال یک تبلیغ کننده محض نیستند. آن‌ها به دنبال افرادی هستند که به طور فعال مخاطبان خود را درگیر کنند.

وقتی صحبت از این است که چه پلتفرم‌هایی را می‌توانید در نظر بگیرید برای این برنامه، سیاست آمازون کاملا باز است. آنها اینفلوئنسرها را در Youtube ،Twitter ،Facebook یا Instagram بررسی می‌کنند.

درآمد معمول برای اینفلوئنسر‌های آمازون چقدر است؟

شما به احتمال زیاد با این برنامه آمازون ثروتمند نخواهید شد. بیشتر شرکت کنندگان گزارش می‌کنند که درآمد آن‌ها از چند دلار تا بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه است. مانند سایر بازاریابی‌های وابسته شما باید ویترین فروشگاه خود را ارتقا دهید و به افرادی که به نظر شما اعتماد دارند نیاز دارید. شما نیاز به محبوبیت در میان مردم دارید.

چگونه اینفلوئنسر‌های آمازون درآمد کسب می‌کنند؟

اینفلوئنسر آمازون چگونه درآمد کسب می‌کنند؟ خوب چیز عجیبی نیست این فقط یک برنامه واسطه گری است. پرداخت حقوق شما با پرداخت ماهانه شرکت آمازون همراه خواهد بود. شما می‌توانید آمار دریافتی‌های خود را در Associated مشاهده و بررسی کنید.

چگونه می‌توان به یک اینفلوئنسر آمازون تبدیل شد؟

کسب پروژه ی اینفلوئنسری آمازون

اگر به این برنامه علاقه‌مند هستید باید نکات ذکر شده در ادامه مقاله را انجام بدهید. برای شروع این کار باید حداقل تعداد فالوور را داشته باشید، اما آن‌ها علاوه بر تعداد فالوور‌ها، اینگیجمنت ریت و سایر معیارها را نیز در نظر می‌گیرند.

اگر بار اول قبول نشدید دلسرد نشوید. با بزرگ شدن موارد زیر می‌توانید دوباره درخواست دهید. اگر با YouTube یا Twitter درخواست دهید و شرایط لازم را کسب کنید، ممکن است تأیید فوری دریافت کنید.

چگونه با برنامه Influencer آمازون درآمد کسب کنیم؟

پس از تأیید شدن می‌توانید کد URL خود را شخصی‌سازی کنید. شما می‌خواهید چیزی کوتاه و به یاد ماندنی را انتخاب کنید. به شما این امکان را می‌دهد که هنگام اشتراک پیوند، مانند هنگام پخش ویدیو از YouTube خواهید توانست افراد را براحتی به صفحه اصلی فروشگاه هدایت کنید.

سپس اگر مشاهده کردید که شما مشتریان مشخصی دارید، می‌توانید بعد از بررسی، محصولات دیگری به ویترین فروشگاهی خود اضافه کنید. گزینه‌ای را پیدا خواهید کرد که به طور معمول محصولات جدیدی را به صفحه خود وارد کنید.

سازماندهی محصولات در “لیست ایده‌ها” هم برای شما و هم برای فالوور‌های شما قابل مشاهده است. بسته به جایگاه خود ممکن است یک لیست ایده‌آل برای ابزار آشپزخانه، هدایای کریسمس یا لوازم دفتری خانگی داشته باشید.

نکاتی برای ارتقا لیست‌های ایده

درآمد پروژه ی اینفلوئنسری آمازون

  • برای اینکه بدانید با برنامه Influencer آمازون چگونه می‌توانید درآمد کسب کنید باید آن را تبلیغ کنید.
  • آمازون نکاتی را در مورد استفاده ایده آل از لیست ایده‌های خود به عنوان یک اینفلوئنسر به شما می‌دهد.
  • عناوین لیست خود را کم نگه دارید اما خیلی مختصر نباشد. در نهایت لیست‌های شما باید شامل ۵ تا ۲۵ محصول مرتبط باشد.
  • طیف وسیعی از قیمت‌ها را در نظر بگیرید تا بودجه‌های مختلف را شامل شود و فالوور‌های شما از قشر‌های مختلف و با درآمد‌های متفاوت بتوانند خرید کنند.
  • از عناوین و توضیحات واضح و جذاب استفاده کنید.
  • همه چیز را منظم نگه دارید.
  • نظرات خود را اضافه کنید و به مردم بگویید چرا یک محصول را دوست دارید.
  • لیست محصولات را برای موضوعات پرفروش و یا مناسب فصل یا مد روز ایجاد کنید.
  • طرحی برای ارتقای کار و پیشرفت در نظر داشته باشید.

زندگی روزمره خود را همراه با نحوه استفاده از بستر رسانه اجتماعی خود مرتب کنید. چه محصولی را دوست دارید که ممکن است زندگی فالوور‌های شما را بهتر کند؟ چه توصیه‌هایی می‌توانید ارائه دهید که مربوط به مباحث اخیر یا سوالاتی باشد که از طرف مخاطب هدف شما مطرح شده است؟

۸ راه برای ارتقا فروشگاه آمازون

پروژه ی اینفلوئنسری آمازون

این فقط یک لیست کوتاه برای چرخاندن چرخ‌های فعالیت شما است:

۱. لینک پیوند را به بخش Bio یا About خود اضافه کنید.

۲. لینک پیوند خود را هنگام ذکر محصولات در صفحات خود قرار دهید.

۳. در مورد یک محصول مورد علاقه یک داستان در Facebook یا Instagram ایجاد کنید.

۴. لینک پیوند را به توضیحات YouTube خود اضافه کنید.

۵. لینک پیوندهای شده را در فیلم‌های خود اضافه کنید.

۶. آن را توییت کنید.

۷. اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید در صورت لزوم به فروشگاه خود در فهرست خود یا در پست‌ها و صفحات پیوند دهید.

۸. اگر یک خبرنامه ایمیلی دارید، پیوند خود را به فروشگاه Amazon Influencer Storefront به عنوان P.S وارد کنید.

نتیجه

کسب از پروژه ی اینفلوئنسری آمازون

به این سوال پاسخ دادیم اینفلوئنسر آمازون چگونه پول در می‌آورند، شما باید بدانید که مانند هر نوع بازاریابی  دیگر، بازاریابی اینفلوئنسر های آمازون نیاز به ثبات و صداقت دارد.

مشاغل آنلاین آمازون قانونی است، اما فقط به این دلیل که شما محصولات خود را به ویترین فروشگاه آمازون اینفلوئنسر اضافه می‌کنید، به این معنی نیست که کسی قصد دیدن آن‌ها را دارد مگر اینکه فعالانه آن را تبلیغ کنید. آمازون در این راه به شما کمکی نمی‌کند باید خودتان با ایده‌های جدید مردم را جذب کنید. حال که با کسب درآمد از پروژه اینفلوئنسری آمازون بیشتر آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت مانند نقد کردن درآمد ارزی  استفاده کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT