خرید از تم فارست

خرید از تم فارست با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

قالب سایت یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت آن است. از تجربه کاربری گرفته تا عملکرد و ظاهر وب سایت به قالب (تم) سایت بستگی دارد. با توجه به اهمیتی تم که دارد بهتر است از مرجع معتبری دانلود شود. معتبرترین سایت های دانلود قالب خارجی هستند. از سایت های خارجی دانلود تم برای سایت های وردپرس می توان تم فارست را نام برد. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید قالب از تم فارست آشنا شویم.

تم فارست

سایت ThemeForrest وب سایت مرجع خرید و دانلود قالب های ورد پرس می باشد. این سایت معتبرترین رابط بین طراحان و خریداران قالب است. ThemeForrest یکی از ۸ فروشنده برتر سایت envato است. همچنین سایت CodeCanyon که ارائه دهنده پلاگین های وردپرس است، نیز در این لیست قرار دارد. با توجه به محبوبیتی که این سایت دارد، بیشتر طراحان ترجیح می دهند محصولات خود را برای عرضه روی این سایت قرار دهند. به این ترتیب است که سایت تم فارست به فروشگاه مرجع برای خرید قالب تبدیل شده است.

خرید از تم فارست

با توجه به تنوع قالب های ارائه شده، خرید از سایت تم فارست می تواند چالش برانگیز باشد. چون تنوع تم ها و تعدد طراحان به حدی زیاد است که ممکن است پیدا کردن یک قابل مناسب وقت زیادی از شما بگیرد. اما سایت فیچر هایی برای ساده تر کردن این روند ایجاد کرده. پیدا کردن و خرید قالب از تم فارست بر اساس کلمه کلیدی انجام می شود. به علاوه برای ساده تر شدن فرایند، قالب ها به ۱۴ دسته اصلی تقسیم می شوند. همچنین امکان استفاده از ۶ شاخص مثل قیمت به عنوان فیلتر وجود دارد.

راه هایی که ThemeForest برای انتخاب قالب ارائه می دهند، به صورت زیر می باشد:

  • دسته بندی های اصلی: دسته بندی ۱۴ موردی که قبل تر به آن اشاره کردیم.
  • جستجو براساس کلمه کلیدی: کلمه کلیدی مرتبط با سایت خود را جستجو کنید.
  • لیست پرفروش ترین ها: این به صورت هفتگی به روز رسانی می شود.
  • مجموعه ها: مجموعه هایی که کاربران تهیه می کنند.
  • فایل های برگزیده: محصولاتی که ویراستاران سایت به صورت دستی انتخاب می کنند.
  • طراحان برگزیده: از بین محصولاتی که طراحان برگزیده سایت تولید و عرضه کرده اند، انتخاب کنید.

با استفاده از قابلیت های سایت، پیدا کردن قالب ساده تر می شود. اما نکته مهمی که در رابطه با خرید از تم فارست وجود دارد، پرداخت قیمت قالب از ایران می باشد. همان طور که می دانید، به دلیل تحریم ها امکان پرداخت در سایت های خارجی با استفاده از کارت های بانکی ایران وجود ندارد. برای پرداخت هزینه محصول دانلود شده، نیاز به یک کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. یا می توانید با استفاده از حساب پی پال خود یا حساب پیپال مجموعه اول پرداخت اقدام به پرداخت نمایید.

خرید از تم فارست
تم فارست

خرید قالب از تم فارست

پس از این که قالب مورد نظر خود را انتخاب کردید، برای دانلود نیاز به پرداخت قیمت آن دارید. همچنین در برخی مواقع برای دریافت خدمات پس از خرید قالب نیز باید هزینه پرداخت کنید. برای خرید از تم فارست و دریافت انواع خدمات پولی این سایت می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت بهره ببرید.

در صورتی که محصول مدنظر خود را در سایت ThemeForest پیدا نکردید، می توانید در وبسایت های جایگزین آن استفاده کنید. سایت هایی مثل Mojo_Themes یا creativemarket مثال هایی برای معروف ترین سایت دانلود قالب هستند. برخی دیگر از سایت های معتبر در زیر آمده اند:

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. هستی گفت:

    قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. و در حال حاضر یکی از بهترین راه های درامدزایی است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT