خرید از سایت Cloudzy

خرید از سایت Cloudzy | پرداخت در سایت Cloudzy

زمان مطالعه 4 دقیقه

خرید از سایت Cloudzy : بررسی ها و نظر کارشناسان

خرید از سایت Cloudzy: ابری

Cloudzy (که قبلا به عنوان RouterHosting شناخته می شد) بیش از 5000 مشتری و سرور دارد که در چندین مکان در سراسر جهان قرار دارند. پلن های سطح بالاتر بسیار گران می شوند، اما در پایین تر، پلن ها با ذخیره سازی SSD در پیکربندی RAID 10 ارزش پولی خوبی دارند. خرید از سایت Cloudzy را در اول پرداخت می توانید انجام دهید.

برای مقایسه بهترین هاست های وب، ما یک وب سایت وردپرس را در هر یک هاست کردیم و عملکرد، خدمات مشتری و ارزش پول را آزمایش کردیم. نتایج را اینجا بررسی کنید.

خرید هاست خارجی

Cloudzy در سال 2008 به عنوان RouterHosting با چشم انداز ساده تر و مقرون به صرفه تر هاستینگ وب سایت تاسیس شد. این برند در سال 2022 به کلودزی تغییر نام داد، زیرا حرکتی به سمت گسترش برای ارائه خدمات هاستینگ ابری است. دارای سرورهای مستقر در چهارده مرکز داده جهانی، بیش از 5000 مشتری و یک وب سایت انگلیسی زبان است.

ویژگی ها و سهولت استفاده

Cloudzy طیف ساده ای از برنامه های هاستینگ سطح سازمانی را می فروشد که دارای ویژگی های اصلی زیر است:

. قابلیت اطمینان 995 درصد

. پشتیبان گیری را می توان به صورت دستی پیکربندی کرد

. انتخاب سیستم عامل ویندوز یا لینوکس

. ذخیره سازی SSD در پیکربندی RAID 10

. انتخاب از چهارده مکان مرکز داده

شما می توانید انتخاب کنید که سرورهای خود در یکی از چندین مرکز داده در سراسر جهان، از جمله ده مرکز داده در ایالات متحده (نیویورک، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، فینیکس، سیاتل، واشنگتن، شیکاگو، واشنگتن، دالاس، بوفالو، و پیتسبورگ) قرار گیرند یا اروپا (لندن یا فرانکفورت). همچنین گزینه ای برای انتخاب از بین ویندوز یا لینوکس (توزیع های متعدد) وجود دارد، بنابراین به طور کلی برنامه ها بسیار انعطاف پذیر هستند.

پلن های VPS از فضای ذخیره سازی SSD در پیکربندی RAID 10 استفاده می کنند، به این معنی که سرعت خواندن/نوشتن دیسک تا ده برابر سریعتر از HDD است و خطر از دست دادن اطلاعات کمتر است. همچنین، کانتینرهای اختصاصی روی گره‌ها وجود دارد، به این معنی که داده‌های شما با همسایه‌تان به اشتراک گذاشته نمی‌شود و نیازی نیست نگران افزایش ناگهانی حجم یا ترافیک مخرب باشید.

سرورهای اختصاصی در چهار بسته پایه ارائه می شوند، اگرچه همه آنها به جز یک بسته، Dual Intel Xeon X5650 (12 x 2.67Ghz – 24 x 2.67Ghz Threads) فروخته شده است. در صورت نیاز، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و یک بسته کاملاً سفارشی ایجاد کنید که به طور خاص برای نیازها و بودجه کسب و کار شما طراحی شده است.

این وب سایت ادعا می کند که “99.995٪ قابلیت اطمینان” دارد، اما بدون ضمانت SLA یا آپتایم برای مراجعه به آن، تشخیص اینکه این بر چه اساس است دشوار است.

قیمت گذاری و پشتیبانی

برنامه ها، به ویژه بسته های VPS، ارزش خوبی برای پول دارند. بسته‌های منابع بالاتر می‌توانند بسیار پرهزینه باشند، اما طرح‌های سطح پایین‌تر راهی عالی برای شروع یک محیط خصوصی با قیمت مناسب هستند. همانطور که انتظار دارید، گواهینامه های SSL و نام های دامین یک هزینه اضافی هستند.

شما می‌توانید طرح‌ها را از یک ماه تا سه سال خریداری کنید که با افزایش مدت برنامه ماهانه کاهش می‌یابد. همه طرح ها با ضمانت کوتاه هفت روزه بازگشت وجه ارائه می شوند.

طبق گزارشات، خدمات مشتری از طریق ایمیل، اسکایپ و تلفن در دسترس است، اما وقتی از وب سایت بازدید کردیم، فقط یک فرم تماس آنلاین / سیستم بلیط و شماره تلفن پیدا کردیم. همچنین مشخص نیست که ساعات کاری یا میانگین زمان پاسخگویی چقدر است، اما طبق تجربه ما، از طریق سیستم بلیط آنلاین با تیم تماس گرفتیم و ظرف دو ساعت پاسخی مودبانه دریافت کردیم.

Cloudzy چقدر هزینه دارد؟

Cloudzy برنامه هایی از 5 تا 300 دلار ارائه می دهد. قیمت بستگی به نوع طرح هاستینگ شما دارد. جدول قیمت به روز شده (به روز رسانی هفتگی) را می توانید در زیر مشاهده کنید.

کدام طرح کلودزی را باید دریافت کنم؟

توصیه ما این است که با یک طرح ارزان تر شروع کنید. همیشه می توانید بعداً ارتقا دهید. Cloudzy می تواند به شما در مهاجرت به یک طرح گران تر کمک کند. افزایش چند برابری بازدیدکنندگان بیشتر از حد انتظار طول می کشد و تا زمانی که نیاز پیش نیاید نباید پول زیادی پرداخت کنید. البته، نیازهای شما ممکن است متفاوت باشد، و می توانید با یک متخصص هاستینگ از Cloudzy در اینجا مشورت کنید.

پشتیبانی مشتری Cloudzy چقدر خوب است؟

Cloudzy به عنوان یکی از هاست های وب برتر ما رتبه بندی نشده است. اما این می تواند نتیجه این باشد که Cloudzy یک ارائه دهنده هاستینگ کوچک و تحت رادار است. یک شرکت هاستینگ کوچک مزایایی دارد – به عنوان یک مشتری، شما برای آنها مهمتر هستید. همچنین می توانید مقایسه محبوب ترین خدمات هاستینگ وب را در اینجا بررسی کنید.

4.3 قیمت گذاری

مقایسه

چگونه Cloudzy با رقابت مطابقت دارد؟

بررسی ابری: خط پایین

کلودزی شعار «لینوکس ارزان و ویندوز وی پی اس» را دارد و ما با این نظر موافقیم. سخت نیست که بفهمیم چرا 5000 مشتری برنامه های SSD خالص را خریداری کرده اند، اگرچه ضمانت زمان کار می تواند بهبود یابد.

قبل از تصمیم گیری، برخی از شرکت های هاستینگ جایگزین را که ما به شدت توصیه می کنیم را بررسی کنید.

مزایا

. ذخیره سازی SSD خالص در پیکربندی RAID 10

. طرح ها ارزش پولی خوبی دارند

. برنامه های سرور اختصاصی کاملاً قابل تنظیم

. انتخاب مکان سرور و سیستم عامل

معایب

. بسیاری از سرورهای اختصاصی موجود نبودند

. گزینه های خدمات مشتری محدود

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت