خرید از سایت Domain.com

خرید از سایت Domain.com | پرداخت در Domain.com

زمان مطالعه 7 دقیقه

محصولات پایه Domain.com ما را تحت تأثیر قرار نداد. اگر به دنبال میزبانی اشتراکی ساده اما سریع هستید، آن را بررسی کنید، اما برای هر کاربرد دیگری آن را کنار بگذارید.

خرید با ویزا کارت

خرید هاست خارجی

خرید دامنه خارجی

دو طرح سالانه وجود دارد:

  • 9.99 دلار ماهانه
  • 12.99 دلار ماهانه

نقاط قوت:

  • سرعت عالی در هنگام تست
  • پشتیبانی از طریق چت زنده
  • ارزش معقول
  • طرح تجارت الکترونیک پر از ویژگی

نقاط ضعف:

  • مشکلات ثبت نام
  • بدون صورت حساب ماهانه در برخی از طرح ها
  • محصولات محدود
  • بدون cPanel، Softaculous

Domain.com که بیشتر به عنوان یک ثبت کننده دامنه شناخته می‌شود، دارای طیف کوچکی از میزبانی مشترک و طرح های وردپرس است.

طرح اولیه فضای دیسک نامحدود، دامنه رایگان، زیر دامنه های نامحدود، 5 کاربر FTP، ۱۰ پایگاه داده و گواهینامه SSL رایگان از Let’s Encrypt ارائه می‌دهد.

پهنای باند برای همه طرح ها با عنوان “مقیاس پذیر” توصیف می‌شود. به گفته این شرکت، این بدان معنی است که اگر ترافیک شما از میزبانی مشترک بیشتر شود، “با مشتری برای شناسایی راه حل های مقیاس پذیر مانند سرورهای خصوصی کار می‌کنند.”

از آنجایی که این شرکت دیگر میزبانی VPS ارائه نمی‌کند، مطمئن نیستیم که گزینه های شما ممکن است چه باشد. این شرکت بیان می‌کند که: «ما قادریم بیش از 99.5 درصد از مشتریان را بدون هیچ مشکلی پشتیبانی کنیم».

گزینه های اشتراک Domain.com:

Domain.com با 9.99 دلار در سال

طرح Basic شامل تمام ویژگی هایی است که در بالا توضیح دادیم و در برنامه های اولیه یک، دو و سه ساله 3.75 دلار در ماه قیمت دارد و با 4.99 دلار تمدید می شود. (بدون تخفیف برای اشتراک های طولانی مدت و بدون گزینه صورت حساب ماهانه.)

طرح Deluxe پشتیبانی از وبسایت های نامحدود، 25 پایگاه داده و 25 حساب FTP را اضافه می‌کند و در برنامه های اولیه یک، دو و سه ساله 6.75 دلار در ماه قیمت دارد و با قیمت 8.95 دلار تمدید می‌شود.

طرح Ultra از پایگاه های داده نامحدود و حساب های FTP و همچنین وبسایت ها و فضای ذخیره سازی نامحدود پشتیبانی می‌کند و در طرح های یک، دو و سه ساله 13.75 دلار در ماه قیمت دارد. (هیچ تخفیف اولیه در طرح Ultra وجود ندارد، بنابراین قیمت تمدید یکسان است.)

این قیمت ها کمی گران به نظر می‌رسند، که تا حدی به این دلیل است که میزبان های دیگر معمولاً در خرید اول به شما تخفیف می‌دهند. طرح Hatchling توسط HostGator فقط از 2.75 دلار در ماه شروع می‌شود.

اگر قیمت اولویت شماست، ارائه دهندگان ارزان تری نیز وجود دارند. به عنوان مثال، Namecheap یک ثبت کننده برتر دامنه است، اما طیف بسیار گسترده تری از محصولات، دارای قیمت های واقعی است. میزبانی اشتراکی با فضای ذخیره سازی 20 گیگابایتی، 3 وبسایت، پهنای باند نامحدود و فقط 1.24 دلار در ماه در طرح دو ساله، (2.88 دلار در صورت تمدید) شروع می‌شود.

خرید از سایت Domain.com: وبسایت ساز

سازنده وبسایت Domain.com مسیر بصری آسان تری را برای ایجاد سایت شما ارائه می‌دهد، با مجموعه ویژگی های شگفت انگیزی که توانایی دارد: پشتیبانی وبلاگ، فرم های جذب، ادغام فیسبوک، ابزارهای تجارت الکترونیک، SSL رایگان و یک کتابخانه دارای 550000 تصویر رایگان.

فضای ذخیره سازی نامحدود است، پهنای باند نیز وجود دارد (پهنای باند “مقیاس پذیر” وجود ندارد.)

قیمت ها از 1.99 دلار در ماه (یک، دو یا سه سال) برای طرح Starter شروع می‌شود. سایت شما فقط به شش صفحه محدود می‌شود، هیچ پشتیبانی تجارت الکترونیکی وجود ندارد و پشتیبانی فقط از طریق چت و ایمیل است.

طرح کسب و کار از صفحات نامحدود پشتیبانی می‌کند، تجزیه و تحلیل وبسایت و پشتیبانی تلفنی را اضافه می‌کند. یک ویژگی ذخیره سابقه را برای فعال کردن بازگردانی وبسایت شما به حالت قبلی اضافه می‌کند. قیمت طرح ۱،۲،۳ ساله آن 6.99 دلار در ماه است.

طرح میزبانی تجارت الکترونیکی انبوهی از قابلیت های تجارت الکترونیک را اضافه می‌کند: فروشگاه آنلاین، محصولات دیجیتال، مدیریت سفارش و موجودی، کوپن ها و تخفیف ها، حمل و نقل یکپارچه و توانایی پذیرش پرداخت ها از طریق Stripe، PayPal و Mollie. پشتیبانی های اولویت دار به این معنی است که درخواست های شما به جلوی صف می روند و قیمت آن از 12.99 دلار است.

میزبانی وردپرس

میزبانی وردپرس Domain.com با چند طرح میزبانی مشترک بسیار ابتدایی آغاز می‌شود.

WP Starter به شما فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود، یک کنترل پنل سفارشی، تم ها و پلاگین های از پیش نصب شده و… ، متأسفیم ویژگی دیگری وجود ندارد. با پرداخت ماهیانه 3.75 دلار در ماه برای یک یا دو سال ارزان به نظر می‌رسد، اما پس سه سال با قیمت 7.49 دلار یا 9.49 دلار تمدید می‌شود.

WP Essential شامل اسکن و حذف بدافزار و پشتیبانی تخصصی وردپرس است. قیمت آن 6.95 دلار در ماه است که برای تمدید 10.49 دلار یا 12.49 دلار خواهد بود.

طرح WP Live به شما پشتیبانی بیشتر، راهنمای طراحی و حتی مشاوره بهینه سازی وبسایت ارائه می‌کند. قیمت ها از 24 تا 118 دلار در ماه متغیر است. ارزان نیست، اما صورت حساب ماهانه در دسترس است. اگر برای بهینه سازی و راه اندازی سایت خود به کمک نیاز دارید، WP Live کار را انجام دهد.

بد نیست، اما بهترین میزبانی ها گزینه ها و ویژگی های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. طرح وردپرس IONOS از 3 دلار ماهانه برای یک طرح ساده شروع می‌شود. طرح WordPress Pro آن ویژگی هایی مانند مرحله بندی، پشتیبان گیری روزانه، به‌روزرسانی هوشمند، حفاظت از بدافزار و انبوهی از فناوری های ذخیره سازی و بهینه سازی را با قیمت 18 تا 120 دلار در ماه ارائه می‌دهد.

خرید از سایت Domain.com: تنظیمات حساب

روند ثبت نام Domain.com ساده به نظر می‌رسید، تا زمانی که متوجه شدیم برنامه میزبانی مشترک ما نیاز به خرید دامنه دارد. ما نمی‌توانستیم از دامنه ای که قبلاً مالک آن بودیم استفاده کنیم.

وبسایت به ما گفت که می‌توانیم از کد DOMFREE برای دریافت دامنه رایگان استفاده کنیم، اما صفحه سبد خرید ما هشدار داد که این «نامعتبر است». چرا؟ معلوم شد که پیشنهاد DOMFREE تقریباً سه ماه پیش منقضی شده بود.

قضیه بدتر هم شد، صفحه پرداخت از پذیرش آدرس ایمیل با استفاده از دامنه خودمان (آدرسی که سال ها استفاده می‌کردیم) خودداری کرد و هشدار داد که “نامعتبر” است. چی؟ چرا؟ ما هیچ ایده ای نداریم و سایت کار نکرد.

ما یک حساب Gmail را امتحان کردیم، و این یکی جواب داد. اگرچه پس از آن به ما هشدار داده شد که “خرید شما توسط تیم تأیید سفارش ما بررسی می‌شود” و “روند بررسی معمولاً ظرف 24 ساعت است.” سایت برای جلوگیری از حمله سایبری هر کاری می‌کند و این خوب است، اما زمانی که به شما گیر الکی بدهد چندان جالب نیست.

ایجاد یک وبسایت

وبسایت Domain.com از طریق یک کنترل پنل سفارشی مدیریت می‌شود، vDeck برای کارهای پیشرفته مانند (MySQL، AWStats/ Webalizer، ویرایشگر htaccess. و غیره) استفاده می‌شود اما شما cPanel دریافت نمی‌کنید.

پنل Domain.com بسیار بسیار ابتدایی است. نصب وردپرس، ایجاد حساب های ایمیل، دامنه ها، DNS و سرورهای نام را مدیریت کنید.

VDeck بسیار شبیه cPanel است، فقط به میزان قابل توجهی ضعیف تر است (تنظیمات ما فقط 19 ابزار داشت.) اصول اولیه را پوشش می‌دهد و کاربران با تجربه باید به سرعت راه خود را پیدا کنند.

یکی از مشکلات قابل توجه Domain.com این است که تعداد زیادی تبلیغات درج کند. به عنوان مثال، صفحه ما پیشنهاد داد که حریم خصوصی دامنه را خریداری کنیم. لیستی از دامنه هایی که ممکن است بخواهیم ثبت کنیم به ما داد. برای ویژگی ای که خریداری نکرده‌اید، روی هر آیتم منو کلیک کنید و تصویری را مشاهده خواهید کرد که به شما پیشنهاد می‌دهد. گاهی اوقات سایت پیشنهاد می‌کند برای دریافت ویژگی های بیشتر، حساب را ارتقا دهید.

شروع کار با آن به اندازه کافی آسان است. به عنوان مثال، یک نصب کننده خودکار وردپرس باید ظرف چند دقیقه سایت شما را راه اندازی کند. (Softaculous وجود ندارد، بنابراین هیچ پشتیبانی برای نصب خودکار وجود ندارد.)

از طرف دیگر، می‌توانید یک سایت ثابت را از طریق مدیر فایل یا FTP آپلود کنید، یا وارد vDeck شوید، سرور جدیدی ایجاد کنید یا هر کار دیگری که می‌خواهید انجام دهید.

ما دسترسی به cPanel و Softaculous را از دست دادیم، میزبانی Domain.com در نتیجه بدتر است. در آن قدرت کافی برای گذراندن وجود دارد، و شما باید اکثر سایت ها را بدون دردسر راه اندازی کنید.

خرید از سایت Domain.com: کارایی

پشتیبانی یکی از عناصر کلیدی Domain.com است. چت زنده 24/7/365 در دسترس است و اتصال به یک کارشناس کاملاً آسان بود. ما این سوال را مطرح کردیم که “آیا سازنده وبسایت در برنامه های میزبانی گنجانده شده است یا باید به عنوان یک ویژگی اضافی خریداری شود؟” از طریق چت یک نماینده در کمتر از 30 ثانیه به ما جواب داد. نماینده بسیار دوستانه صحبت کرد و با حوصله سؤال اولیه و سؤالات دیگر ما را توضیح داد.

وبلاگ اطلاعات به چندین دسته از جمله حساب کاربری، میزبانی پیشرفته، دامنه، ایمیل و امنیت و غیره تقسیم می‌شود. مقالات به راحتی قابل شناسایی هستند و با یک جستجوی ساده میتوان آنها را پیدا کرد. هنگامی که ما به دنبال مقالاتی با موضوع انتقال دامنه بودیم، با مقالاتی مانند “Domain Transfer: How to transfer a domain to your Account?”، “How to Transfer your domain to another Company” و “How to Transfer multiple domains to your account” مواجه شدیم. شما می‌توانید حتی به عنوان یک خواننده و نه یک مشتری به همه مقالات دسترسی داشته باشید.

به عنوان آخرین آزمایش، Uptime.com را پیکربندی کردیم تا در دسترس بودن سرور و زمان پاسخگویی را هر پنج دقیقه در طول یک هفته بررسی کنیم نتایج عالی بود، به خصوص برای یک بسته میزبانی مشترک اولیه، با میانگین زمان پاسخگویی 215 میلی ثانیه. (ارائه دهندگان معمولی حدود 300 میلی ثانیه را ارائه می‌کنند.) سازگاری حتی بهتر بود، با گستره 189-362 میلی ثانیه، فشرده ترین موردی که دیده‌ایم.

خرید از سایت Domain.com: نظر نهایی

عملکرد سریع و قابل اعتماد Domain.com جذاب است (واقعا ارزش دارد)، اما محصولات اندک و فقدان ویژگی های استاندارد (cPanel، Softaculous) به این معنی است که برای اکثر افراد انتخاب هوشمندانه ای نخواهد بود.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT