خرید از سایت Fotbo

خرید از سایت Fotbo | پرداخت فاکتور Fotbo

زمان مطالعه 5 دقیقه

Fotbo برنامه های قدرتمند و قابل اعتماد Cloud VPS را با مقرون به صرفه ترین قیمت های موجود در بازار ارائه می دهد. می ‌توانید بین برنامه ‌های لینوکس یا ویندوز VPS، که هرکدام دارای ضمانت 30 روزه بازگشت وجه هستند، یکی را انتخاب کنید. برای خرید از سایت Fotbo و پرداخت فاکتور؛ می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت فاکتور Fotbo

خرید از سایت Fotbo

Fotbo یک شرکت هاستینگ وب اروپایی می باشد که به طور انحصاری در سرور های خصوصی مجازی (VPS) تخصص دارد. این شرکت در مقایسه با رقبا جوان است اما ادعا می کند که بهترین خدمات VPS را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

برنامه های VPS آنها از طیف گسترده ای از توزیع های لینوکس و سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می نمایند. طرح‌ های آن‌ ها برخی از ارزان ‌ترین طرح ‌های موجود در بازار هستند و چرخه‌ های صورتحساب ساعتی، روزانه و ماهانه را امکان ‌پذیر می‌ کنند.

هاست وب بر اساس 14 بررسی مشتری، امتیاز 4.8 از 5 را در Hostadvice دریافت می کند.

مزایا و معایب Fotbo

مزایا

˖ گزینه های چرخه صورتحساب انعطاف پذیر
˖ قیمت های مقرون به صرفه
˖ از سیستم عامل ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کند
˖ پشتیبانی 24/7 مشتری
˖ با ضمانت برگشت 30 روزه وجه

معایب

˗ بدون سرویس مدیریت شده

تفکیک رتبه

در HostAdvice، ما از یک روش ارزیابی مستقل برای بررسی ارائه دهندگان هاستینگ وب استفاده می نماییم. این روش به ما کمک می کند تا برای مقالات مروری خود، یک رتبه بندی یکنواخت برای هر ارائه دهنده اعمال کنیم. بر اساس پارامتر های رتبه ‌بندی ما، در اینجا خلاصه‌ای از نحوه عملکرد Fotbo آورده شده است.

پارامتر: قیمت گذاری

نمره: 10

چرا این امتیاز را دادیم؟ Fotbo برنامه های VPS لینوکس و ویندوز مقرون به صرفه را ارائه می دهد. به Fotbo 10 دادیم زیرا قیمت‌ های آن از ارزان ‌ترین قیمت ‌های تاریخ است.

پارامتر: امکانات

نمره: 10

چرا این امتیاز را دادیم؟ Fotbo بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز مانند پشتیبان گیری، عکس های فوری و فایروال ها را ارائه می دهد. ما 2 امتیاز را به دلیل عدم وجود سرویس مدیریت شده کم می کنیم.

پارامتر: کارایی

نمره: 7

چرا این امتیاز را دادیم؟ اگرچه Fotbo بهتر از اکثر رقبا عمل می کند، به دلیل عدم وجود ضمانت زمان کار، ما فقط 7 امتیاز می دهیم.

پارامتر: راحتی در استفاده

نمره: 7

چرا این امتیاز را دادیم؟ Fotbo هاستینگ VPS بدون مدیریت را ارائه می دهد. اگرچه این ممکن است برای کاربران با تجربه خوب باشد، اما برای مبتدیان و صاحبان مشاغل احتمالا چالش برانگیز است.

پارامتر: حمایت کردن

نمره: 8

چرا این امتیاز را دادیم؟ Fotbo پشتیبانی 24/7 را از طریق سیستم فروش بلیط، چت زنده و ایمیل ارائه می کند. همچنین پشتیبانی تلفنی را در ساعات کاری ارائه می دهد. ما به دلیل عدم وجود پایگاه دانش فقط 8 امتیاز را وارد می کنیم.

پارامتر: به طور کلی

نمره: 8

چرا این امتیاز را دادیم؟ Fotbo یک ارائه دهنده مناسب است که تمام گزینه های مناسب را علامت می زند.

قیمت ها سرور در سایت Fotbo 

Fotbo برنامه های VPS لینوکس و ویندوز را ارائه می دهد.

برنامه های لینوکس VPS از 4.31 تا 84.99 دلار متغیر است و پردازنده 1-10، رم 2-64، دیسک NVMe 12-400، ترافیک 1-32 ترابایت و سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه را ارائه می کند.

برنامه های Windows VPS از 6.52 تا 84.99 دلار متغیر است و 2-10 CPU، 4-64 RAM، 25-400 NVMe دیسک، ترافیک 2-32 TB و سرعت 1000 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد.

هاستینگ ابری

خرید از سایت Fotbo

خرید از سایت Fotbo

 

هاست وب 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. بنابراین اگر ظرف 30 روز اول ثبت نام را لغو کنید، هاست وب وجوه استفاده نشده را بازپرداخت می کند.

ویژگی های Fotbo

ویژگی‌های کلیدی شامل: یک ابر خصوصی مجازی، دیسک‌ های NVMe SSD، پورت اتصال 1 گیگابیت بر ثانیه و قیمت مقرون به صرفه می باشند.

خرید از سایت Fotbo

خرید از سایت Fotbo

کارایی

Fotbo با سرعت متوسط بارگذاری 2 ثانیه عملکرد عالی ارائه می کند. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد، آزمایش ما در دسترس بودن سرور ثابت را نشان می دهد.

خرید از سایت Fotbo

خرید از سایت Fotbo

سطح پشتیبانی
Fotbo پشتیبانی 24/7 را از طریق چت زنده، بلیط و ایمیل ارائه می دهد. همچنین از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر، GMT+2، از دوشنبه تا جمعه پشتیبانی تلفنی ارائه می کند.

خرید از سایت Fotbo

خرید از سایت Fotbo

راحتی در استفاده

Fotbo برنامه های VPS مدیریت نشده ارائه می دهد، بنابراین کاربر پسند بودن آن تا حدودی محدود است. با این حال، پشتیبانی مفید آنها همیشه آماده کمک به مشتریان می باشد.

ثبت

برای خرید یک طرح، باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید. این کار را می توان تنها با یک کلیک انجام داد. پس از تکمیل اطلاعات لازم، می توانید طرح مورد نظر خود را خریداری کنید.

کنترل پنل Fotbo

Fotbo کنترل پنل پیش فرض را ارائه می دهد. می توانید از این کنترل پنل برای مدیریت محیط سرور خود، افزودن وب سایت ها و بهینه سازی تنظیمات هاستینگ خود استفاده کنید.

یک اکانت ایمیل با Fotbo اضافه کنید

هیچ محدودیتی برای اکانت های ایمیلی که می توانید با Fotbo ایجاد کنید وجود ندارد. به سادگی وارد کنترل پنل خود شوید و اکانت های ایمیل را ایجاد نمایید.

نتیجه گیری: آیا Fotbo را توصیه می کنیم؟

اگر در زمینه هاستینگ وب تازه کار هستید، توصیه می کنیم سایر ارائه دهندگان هاستینگ VPS، به ویژه آنهایی که دارای سرویس مدیریت شده هستند را بررسی کنید. اگر کاربر با تجربه ای هستید، Fotbo برای شما ایده آل است.

سوالات متداول
VPS برای چه مواردی استفاده می شود؟

VPS برای هاست وب سایت ها، برنامه ها و سایر خدمات آنلاین استفاده می شود. کنترل و سفارشی سازی بیشتری را در مقایسه با هاستینگ اشتراکی فراهم می کند.

Fotbo VPS چقدر است؟

Fotbo VPS بسته به مشخصات طرح VPS و ویژگی های اضافی، از 4.31 تا 84.99 دلار متغیر است.

آیا Fotbo هاستینگ VPS رایگان ارائه می دهد؟

خیر. برای استفاده از سرویس هاستینگ VPS Fotbo باید یک طرح خریداری کنید.

آیا Fotbo هاستینگ اشتراکی ارائه می دهد؟

خیر. Fotbo فقط VPS را ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت