خرید از سایت neteasegames

خرید از سایت neteasegames | خرید آیتم بازی neteasegames

زمان مطالعه 2 دقیقه

neteasegames کمپانی بازیسازی چینی است که از سال 1997 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است! این کمپانی بازیهای خود را برای انواع سیستم عامل های مختلف عرضه کرده است. بسیاری از گیمر ها برای خرید آیتم از سایت neteasegames.com با مشکلات فراوانی روبرو هستند. جای نگرانی نیست! اول پرداخت در کنار شماست. برای خرید از سایت neteasegames می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید آیتم بازی neteasegames

خرید از سایت neteasegames

استودیوی NetEase Games مدت‌هاست که به عنوان یکی از پیشروترین توسعه دهندگان بازی‌های موبایلی شناخته می‌شود. با این حال در چند سال اخیر، این شرکت چینی تلاش کرده است تا به طرق مختلف وارد بازار رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها شود.

خرید از سایت neteasegames

خرید آیتم بازی neteasegames

آن‌ها تا به امروز در شرکت‌های غربی مانند Bungie، Behavior Interactive و Quantic Dream سرمایه گذاری کرده‌اند و Grasshopper Manufacture «سودا» (Suda) را خریداری کرده و خالق سابق بازی «یاکوزا» (Yakuza)، «توشیهیرو ناگوشی» (Toshihiro Nagoshi) که اکنون استودیوی خود را در داخل NetEase Games رهبری می‌کند، استخدام کرده‌اند. آن‌ها همچنین استودیوهایی را یکی در مونترال کانادا و دیگری به نام استودیوی «ساکورا» (Sakura) در گوانگژو و توکیو نیز افتتاح کرده‌اند.

خرید از سایت neteasegames

خرید آیتم بازی neteasegames

پرداخت در این سایت از روش های متفاوتی ممکن است که بهترین روش و ارزان ترین راه برای شما گیمرهای عزیز پی پال میباشد.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت