خرید بذر از سایت های خارجی

خرید بذر از سایت های خارجی و معرفی فروشگاه های آنلاین

زمان مطالعه 2 دقیقه

افراد بسیاری هستند که به کاشت بذر و رشد گیاهان چه خوراکی و چه غیر خوراکی علاقه‌مندند. خرید بذر از همه جا ممکن است امکان پذیر باشد، اما بسیاری از علاقه‌مندان به کاشت بذر و پرورش گیاهان ترجیح می‌دهند بذرهای مورد علاقه‌شان را از سایت‌های خارجی تهیه کرده که اغلب از کیفیت و تنوع بالاتری برخوردار است. خرید بذر از سایت های خارجی و به صورت آنلاین کار دشواری نیست؛ به علاوه اینکه، شما وقتی در خانه نشستید به راحتی بذر مورد نظر خود را از یک کشور خارجی سفارش داده و درب منزل تحویل می‌گیرید. با اول پرداخت همراه شوید تا درباره خرید بذر از سایت های خارجی بیشتر بدانید.

سایت eBay

سایت‌هایی از قبیل eBay برای خرید بذر از سایت های خارجی، ارزش نگاه کردن را دارند، چراکه بسیاری از گلخانه‌ها و مراکز پرورش گیاه کوچک‌تر، روی این سایت‌ها بذرهای خود را به فروش می‌‌رسانند.

اما اگر شما مشتاق خرید گیاهان نادر و کمیاب هستید، بسیار دقت کنید: Robbie Blackhall-Miles، متخصص گیاهان نادر، که برای گیاهان مخصوص دارویی Crug Farm Plant در ساحل شمال ولز کار می‌کند، هشدار می‌دهد که اگرچه فروشندگان قانونی زیادی وجود دارند، و علی‌رغم تمام تلاش‌های eBay برای از بین بردن فعالیت‌های غیر قانونی مبنی بر فروش بذرها، به هر حال افرادی نیز وجود دارند که سعی در فروش غیرقانونی ارکیده‌هایی دارند که بسیار در معرض خطر هستند. همچنین که گیاهان دیگری نیز مانند این ارکیده‌ها جهت فروش غیرقانونی وجود دارند، که بطور مستقیم از طبیعت وحشی گرفته شده‌اند، و اغلب در پوشش گیاهان پرورشی و گلخانه‌ای قانونی یافت می‌شوند. 

Blackhall-Miles توصیه می‌کند که علاقه‌مندان بیشتر سمت هیبریدها و گیاهان نادر اسم و رسم‌دار بروند، که بیشتر احتمال دارد در یک گلخانه پرورش داده شده می‌شوند و نه از طبیعت وحشی.

سایت Plant World Seeds

فروشگاه معروف و نمونه دیگر برای خرید بذر از سایت های خارجی، وب سایت www.plant-world-seeds.com است. Plant World Seeds واقع در کشور انگلستان بوده و بیش از 3500 نوع بذر گل و گیاه را به فروش می‌رساند که بسیاری از آن‌ها نادر، غیر معمول و غیر بومی هستند. این سایت به هزینه حمل و نقل ارزان در سطح جهان معروف است. با بیش از 30 سال تجربه و تضمین رضایت کامل مشتری می‌توانید با اطمینان از سایت Plant World Seeds خرید کنید. فروشگاه آنلاین Plant World Seeds طیف وسیعی از بذر گیاهان موروثی را می‌فروشد.

خرید بذر از سایت های خارجی
خرید بذر از سایت های خارجی

سایت Marshalls

سایت www.marshalls-seeds.co.uk نیز یکی این فروشگاه‌های خارجی است. Marshalls همیشه سعی دارد بهترین انواع بذر سبزیجات و میوه را به مشتریان خود ارائه دهد. توجه به جزئیات دقیق از هر جنبه‌ای از تجارت این سایت توسط این شرکت، از کیفیت محصول، خدمات به مشتری گرفته تا تحویل نهایی انجام می‌شود. Marshalls در تلاش است تا طیف وسیعی از انواع بهترین بذرهای با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

سایت‌های خارجی بسیار دیگری برای فروش بذر گیاهان مختلف و گل‌ها و سبزیجات و میوه‌ها و… وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به:

و… اشاره کرد.

خرید بذر از سایت های خارجی و پرداخت هزینه آن

پرداخت هزینه با کارت‌های اعتباری مثل ویزا کارت و مسترکارت، و پی پال در اکثر این فروشگاه‌ها برای شما دوستان عزیز در فرایند خرید بذر از سایت های خارجی میسر است.

خرید با پی پال

خرید با ویزا و مستر

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT