خرید هاست از Inmotion

خرید هاست از Inmotion | پرداخت هاستینگ Inmotion

زمان مطالعه 11 دقیقه

طرح های میزبانی InMotion

  • Inmotion Power: 7.99 دلار
  • Inmotion Core: 2.79 دلار
  • Inmotion Launch: 4.99 دلار

نقاط قوت:

  • طیف گسترده ای از ویژگی ها
  • مناسب برای کاربران شخصی و کاربران تجاری
  • برنامه های هاست اشتراکی سریع
  • 90 روز ضمانت بازگشت وجه
  • مدیریت قدرتمند و خودکار Softaculous
  • پهنای باند نامحدود در اکثر VPS و برنامه های اختصاصی

نقاط ضعف:

  • مراکز داده فقط در ایالات متحده
  • بدون نسخه پشتیبان در برنامه های میزبانی مشترک
  • صورت حساب ماهانه در همه طرح ها در دسترس نیست
  • بدون گارانتی آپتایم

InMotion Hosting در سال 2001 تأسیس شد، یک ارائه دهنده میزبانی وب در ایالات متحده است با بیش از 570000 مشتری در سراسر جهان.

خرید با ویزا کارت 

خرید هاست خارجی

میزبانی InMotion چه نوع میزبانی را ارائه می‌دهد؟

میزبانی InMotion دارای طرح های میزبانی کم هزینه و با استفاده آسان، ایده آل برای سایت های شخصی و مشاغل کوچک کم ترافیک است.

گزینه های اشتراک InMotion Hosting:

برنامه 12 ماهه – 7.99 دلار در ماه (هزینه کل 95.88 دلار)

میزبانی مدیریت شده وردپرس، اجرای هر چیزی از وبلاگ های خانوادگی ساده گرفته تا سایت های تجاری سنگین را پشتیبانی می‌کند، طرح های میزبانی WooCommerce و Prestashop می‌توانند به شما در ایجاد یک فروشگاه وب حرفه ای کمک کنند.

اگر به دنبال قدرت بالای سرور است، برنامه های VPS، میزبانی اختصاصی و ابری همه افراد را از کاربران شخصی گرفته تا شرکت های بین المللی پوشش می‌دهد.

موارد زیادی وجود دارد، در ادامه به برخی از این انواع میزبانی نگاه خواهیم کرد، تا بدانیم چه خدماتی ارائه می‌دهند.

خرید هاست از Inmotion: میزبانی اشتراکی

میزبانی اشتراکی سیستمی است که وبسایت شما و بسیاری دیگر در یک سرور وب ذخیره می‌شوند. به اشتراک گذاری منابع و هزینه ها به این معنی است که میزبانی مشترک می‌تواند کند باشد، همچنین بسیار ارزان است و می‌تواند انتخاب خوبی برای سایت های کوچک باشد.

هزینه میزبانی مشترک InMotion Hosting از 2.29 دلار در ماه برای سه سال شروع می‌شود. این طرح شامل دامنه رایگان یا نسخه پشتیبان نمی‌شود و فقط از 10 آدرس ایمیل پشتیبانی می‌کند (اکثر حساب ها محدودیتی ندارند). اما به شما امکان میزبانی دو وب‌سایت را می‌دهد، SSL رایگان، دامنه رایگان، پهنای باند نامحدود، محافظت از بدافزار و نصب وردپرس با یک کلیک وجود دارد. همچنین می‌توانید از cPanel برای مدیریت سایت خود استفاده کنید.

هر سه طرح میزبانی مشترک از میزبانی وبسایت های نامحدود پشتیبانی می‌کنند، آدرس های ایمیل را به تعداد مورد نیاز مدیریت می‌کنند. دارای ویژگی های افزایش سرعت عالی هستند (مثلاً فضای ذخیره سازی فوق سریع NVMe، چیزی که به ندرت در میزبانی مشترک می‌بینیم.) با این حال، هنوز هیچ نوع پشتیبان گیری وجود ندارد. قیمت آن از 4.99 تا 12.99 دلار طی سه سال است.

صورت حساب آنقدر که ما انتظار داریم انعطاف پذیر نیست. طرح Pro دارای گزینه پرداخت ماهانه است، اما بقیه موارد فقط در یک، دو یا سه سال در دسترس است. (باید تمام هزینه آنها را یکباره پرداخت کنید)

در مورد امضای قراردادهای بلندمدت مطمئن نیستید؟ ما هم همین نظر را داریم، اما InMotion Hosting با 90 روز ضمانت بازگشت پول (سه برابر استاندارد 30 روزه)، تضمین زیادی ارائه می‌دهد، در این سه ماه می‌توانید تشخیص دهید که بسته مناسب شما هست یا خیر.

اینها ارزان ترین طرح های میزبانی مشترک نیستند، به خصوص اگر باید پشتیبان گیری می‌خواهید. اما فهمیدن دلیل آن نیز بسیار آسان است. این شرکت کیفیت را فدای خدمات نکرده است: این میزبان قابل اعتماد با ویژگی های با کیفیت بالا است و تمام قدرتی که برای مدیریت سایت های شخصی و تجاری کوچک تا متوسط ​​نیاز دارید، ارائه می‌شود.

با این حال، اگر قیمت در صدر لیست اولویت های شما قرار دارد، نگاهی به Hostinger بیندازید. طرح ماهانه 2.99 دلاری آن از وبسایت های نامحدود پشتیبانی می‌کند، شامل پشتیبان گیری هفتگی است، اگرچه فناوری های افزایش سرعت اضافی InMotion را ندارد، اما آزمایش های ما نشان می‌دهد که Hostinger هنوز عملکرد خوبی دارد.

خرید هاست از Inmotion: میزبانی وردپرس

وردپرس یک سازنده وبسایت محبوب در سراسر جهان است، یک ابزار یک مرحله ای که می‌تواند هر چیزی را از سایت های شخصی ساده گرفته تا فروشگاه های اینترنتی سنگین و پروژه های تجاری را بسازد.

طرح های مشترک InMotion Hosting دارای نصب کننده خودکار وردپرس است، اگر فقط به دنبال یادگیری اصول اولیه هستید، خبر خوبی است. اما محدوده تخصصی میزبانی وردپرس آن فراتر می‌رود، با بهینه سازی سرعت در سطح سرور، امنیت بیشتر برای دور نگه داشتن هکرها، به‌روزرسانی خودکار وردپرس و موارد دیگر.

قیمت ها از 3.99 دلار در ماه برای دو سال (11.99 دلار در زمان تمدید) برای طرح WP Core شروع می‌شود. این طرح به دو وبسایت و ده آدرس ایمیل محدود است و هیچ گونه پشتیبان گیری وجود ندارد، اما InMotion می‌گوید که یک سایت WP Core می‌تواند 20 هزار بازدیدکننده در ماه داشته باشد، که برای بسیاری از کاربران کافی است.

طرح WP ۷.۹۹ دلار در ماه قیمت دارد و پشتیبان گیری خارج از سایت، پشتیبانی از وبسایت ها و آدرس های ایمیل نامحدود و منابع کافی برای پشتیبانی از 50 هزار بازدیدکننده در ماه را اضافه می‌کند.

اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، طرح WP-VPS به شما منابع اضافی سیستم می‌دهد و قدرت مدیریت سایت های بسیار شلوغ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اینها برنامه های توانمندی هستند، قیمت نسبتاً خوبی دارند، با قدرت مدیریت شاید یک میلیون بازدید کننده در ماه. اما ویژگی های اختصاصی وردپرس تقریباً همان چیزی است که در سایر ارائه دهندگان خواهید یافت. اگر به دنبال قدرت واقعی وردپرس هستید، WP Engine ویژگی های ممتاز، به‌روزرسانی هوشمند، بهینه سازی، آزمایش سرعت صفحه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

خرید هاست از Inmotion: میزبانی VPS

میزبانی سرور خصوصی (VPS) یک گزینه میان رده است که با هزینه کمی بیشتر به وبسایت شما قدرت بیشتری می‌دهد. احتمالاً با کاهش سرعت کمتری که اغلب در میزبانی اشتراکی اتفاق می‌افتد، سرعت بهتر و ثابت تری خواهید دید.

میزبانی InMotion دارای چهار طرح VPS است. قیمت ها از 19.99 دلار در ماه برای 4 گیگابایت رم، 90 گیگابایت حافظه SSD و 2 هسته پردازنده شروع می‌شود و تا 59.99 دلار برای 16 گیگابایت رم، 360 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD و سیستم هشت هسته ای متغیر است.

اگرچه این قیمت ها بالاتر هستند، اما به این دلیل است که دارای ویژگی های ارزشمندی هستند. هر طرح یک دامنه رایگان، انتقال رایگان، حداقل دو IP اختصاصی، پنج cPanel و یک مجوز WHM دریافت می‌کند. آنها به طور کامل مدیریت می‌شوند (InMotion، Hosting VPSرا به‌روز نگه می‌دارد و برای شما اجرا می‌کند)، همه طرح ها با Launch Assist ارائه می‌شوند.

اینها محصولات قدرتمندی هستند که می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند. طرح Starter برای سایت های میان رده، یا پروژه هایی که نیاز به منابع بیشتری دارند ایده آل است (مثلاً یک سایت عکاسی که کاربران می‌خواهند در میان گالری های تصاویر کاوش کنند.) ارتقا به یک طرح VPS می‌تواند به سایت ها کمک کند. عملکرد ثابت بسیار مهم است، فقط یک کاهش سرعت ناچیز در یک فروشگاه اینترنتی ممکن است مشتریان را دور کند.

اگر به سطح قدرت VPS نیاز ندارید، نگاهی به IONOS بیندازید. برنامه های آن ابتدایی تر هستند، فقط با ۲ دلار در ماه شروع می‌شوند. این طرح می‌تواند برای کاربرانی که دقیقاً می‌دانند به چه چیزی نیاز دارند، کارساز باشد.

Hostwinds را نیز در نظر بگیرید. طرح های VPS آن گزینه های پیکربندی بیشتری دارند، سرورهای قدرتمندتری در آن وجود دارد، و در صورت نیاز، میزبانی VPS در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خرید هاست از Inmotion: میزبانی اختصاصی

اگر میزبانی سرور اختصاصی را انتخاب کنید، سایت شما تمام قدرت یک سرور را به خود اختصاص می‌دهد. دیگر اثری از کاهش سرعت غیرمنتظره نیست زیرا سرور کاملاً متعلق به شما است. اگر یک سایت بزرگ دارید، جایی که سرعت برای آن اهمیت دارد، میزبانی اختصاصی ضروری است.

InMotion Hosting دارای پنج طرح میزبانی اختصاصی است. این طرح ها با قیمت مقرون به صرفه 139.99 دلار در ماه ( 169 دلار در هنگام تمدید) برای سیستم 4 هسته ای، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD شروع می‌شوند و تا سقف بسیار قدرتمند 539.99 دلار (619.99 دلار در صورت تمدید) پردازنده دوگانه اینتل، 192 گیگابیت رم و 192 گیگابایت هیولای NVMe SSD. این طرح بیشتر سایت ها و نیازمندی ها را پوشش می‌دهد. اگر ناراضی هستید، طرح «Make It Yourself » به شما امکان می‌دهد هر مقدار CPU، RAM و فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید.

اینها پایین ترین قیمت های موجود نیستند، اما مانند سایر محصولات میزبانی InMotion، می‌توانید از نهایت قدرت اطمینان داشته باشید. برای مثال یک اتصال شبکه 1 گیگابیت بر ثانیه وجود دارد. پهنای باند نامحدود، حداقل 50 گیگابایت فضای پشتیبان رایگان؛ مجوزهای cPanel و WHM رایگان، SSL رایگان، انتقال رایگان و موارد دیگر.

تنها مورد منصرف کننده این است که شما فقط می توانید سرورهایی را در ایالات متحده خریداری کنید. بسیاری از ارائه دهندگان می‌توانند سرور شما را در قاره های دیگر میزبانی کنند، و اگر مشتریان شما اهل قاره دیگری هستند بهتر است.

اگر موقعیت مکانی مشکلی نیست، محصولات اختصاصی InMotion Hosting یک سرویس با امکانات کامل را ارائه می‌دهند که برخی از سختترین کارهای تجاری و حیاتی را انجام می‌دهد.

اگر بودجه اهمیت زیادی دارد، IONOS را بررسی کنید. برنامه های اختصاصی از 47 دلار در ماه شروع می‌شود. اما اگر به دنبال قدرت هستید، Liquid Web گرانتر است، اما دارای پلان ها و افزونه های بیشتر و مراکز داده در ایالات متحده و اروپا است.

آیا میزبانی InMotion سازنده وبسایت دارد؟

میزبانی InMotion شامل BoldGrid سازنده رایگان وبسایت وردپرس با تمام برنامه های وردپرس خود است. یک سایت از پیش ساخته شده، ۲۰۰ طرح برای انتخاب، drag and drop (متن، تصاویر، فیلم ها، فرم ها و موارد دیگر) را روی صفحه انتخاب کنید و می‌توانید آنها را با متن و عکس های خود سفارشی کنید.

استفاده از BoldGrid آسان است و اگر با وردپرس راحت نیستید، یک جایگزین عالی است. اما امکانات زیادی ندارد و فقط برای ایجاد سایت های در مقیاس کوچک مناسب است.

سازنده وبسایت HostGator’s نیز ساده و بسیار ارزان است (از 3.84 دلار در ماه)، همه طرح های آن از یک فروشگاه اینترنتی کوچک و کمپین های ایمیل پشتیبانی می‌کند. در بالای لیست، Wix دارای قالب های عالی، مجموعه ای از ویژگی ها، یک ویرایشگر بصری و قدرت انجام تقریباً هر کاری است.

استفاده از هاست InMotion چقدر آسان است؟

پنل حساب مشتری InMotion Hosting جذاب به نظر می‌رسد، مملو است از ابزار های رنگارنگ cPanel. متأسفانه، بسیاری از اینها برای عملکردهایی هستند که به ندرت از آنها استفاده می‌کنید. اضافه کردن کارت اعتباری، خرید یا انتقال در دامنه جدید، خرید بسته امنیتی وب سایت Sucuri؛ بیانیه GDPR InMotion را بخوانید. اینها باید در یک منو جمع شوند، نه اینکه به طور دائم املاک و مستغلات با ارزش صفحه نمایش را مصرف کنند که گویی ممکن است هر روز به آنها نیاز داشته باشید.

برای هر بسته میزبانی مجموعه ای جداگانه از آیکون ها وجود دارد. همچنین میانبرهای مفیدی وجود دارد، به عنوان مثال برای راه‌اندازی cPanel یا Softaculous برای نصب وردپرس یا صدها برنامه دیگر. اما بسیاری از موارد دیگر فایده چندانی برای شما ندارند. به عنوان مثال، فکر می‌کنید چقدر از توابع «Request Email Limit Exemption» یا «Simple CSR Request for 3rd party SSL» استفاده کنید؟

خوشبختانه نیازی نیست مدت زیادی را در پنل حساب سپری کنید. با یک کلیک Softaculous راه اندازی می‌شود، شما می‌توانید وردپرس را در عرض یک یا دو دقیقه آماده کنید. cPanel عالی دارای ایمیل، فایل، پایگاه داده و سایر ابزارهای مدیریتی است که برای اجرای روان سایت خود نیاز دارید.

میزبانی InMotion چقدر سریع است؟

ما تست های عملکرد خود را با ثبت نام در یک طرح اشتراکی میزبانی InMotion آغاز کردیم، سپس یک وبسایت ساده وردپرس را بر اساس یک قالب استاندارد راه اندازی کردیم.

در مرحله بعد، ما با استفاده از سرویس مانیتورینگ Uptime.com، زمان کارکرد سرور خود را اندازه‌گیری کردیم تا هر پنج دقیقه به مدت ۱۴ روز سایت را بررسی کنیم. InMotion Hosting با زمان پاسخگویی سریع سرور 0.340 ثانیه (که جایگاه سوم از نظر سرعت در آزمایشات اخیر ما است) 100٪ آپتایم کامل را مدیریت کرد.

ما سرعت وبسایت را با استفاده از GTMetrix برای دسترسی به یک صفحه آزمایشی اندازه گیری می‌کنیم و محاسبه می‌کنیم که چقدر طول می‌کشد تا محتوای اصلی بارگیری شود (از نظر فنی به عنوان بزرگترین رنگ محتوا یا LCP شناخته می‌شود.) هرچه LCP کمتر باشد، سایت شما سریع تر و واکنش‌گراتر است.

InMotion امتیاز LCP ۰.۶۱۰ ثانیه را به دست آورد سرعتی خوب و کمتر از از Domain.com (1.5 ثانیه) و iPage (1.6 ثانیه).

اندازه گیری زمان بارگذاری یک صفحه مهم است، ما همچنین از k6 برای کشف نحوه عملکرد یک سایت زمانی که 20 بازدیدکننده در یک زمان به یک صفحه وارد شوند، استفاده می‌کنیم.

سرور ما نتیجه خوبی داد، 20 درخواست در ثانیه را بدون مشکل مدیریت کرد و میانگین 15 درخواست در ثانیه را در حد قایل قبول داشت.

به خاطر داشته باشید که سایت ما در یک طرح مشترک میزبانی شده است. ارقام ما نمی‌توانند به شما بگویند که VPS، برنامه های اختصاصی یا سایر برنامه های میزبانی InMotion چگونه عمل می‌کنند.

پشتیبانی InMotion Hosting چگونه است؟

میزبانی InMotion پشتیبانی 24/7 را از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده و مرکز پشتیبانی وب ارائه می‌دهد.

این وبسایت دارای بیش از 5000 مقاله، راهنما و آموزش در مورد طیف کامل موضوعات میزبانی است، بسیار بیشتر از آنچه در اکثر ارائه دهندگان مشاهده می‌کنید. موتور جستجو از نظر مرتب سازی نتایج چندان خوب نیست، بنابراین ممکن است یافتن آنچه نیاز دارید کمی زمان ببرد، اما محتوای مفصل و مفید زیادی وجود دارد.

پشتیبانی از طریق بلیط سریع ترین چیزی نبود که دیده ایم. پاسخ به سؤالات در حدود چهار ساعت طول می‌کشد. معمولاً ما را در جهت درست راهنمایی می‌کردند، اگرچه گاهی اوقات تمام جزئیاتی را که ما انتظار داشتیم ارائه نمی‌دادند.

خوشبختانه چت زنده بهترین نتایج را به همراه داشت. پاسخ ها سریع و مفید بودند و نمایندگان می‌توانستند به هر سؤالی که می‌پرسیدیم، پاسخ های مفیدی بدهند.

خرید هاست از Inmotion: نظر نهایی

فرقی نمی‌کند شما یک وبسایت شخصی داشته باشید یا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و پربازدید را اداره کنید، میزبانی InMotion محصولی سریع و پر از ویژگی دارد که می‌تواند به شما کمک کند.

سوالات متداول میزبانی InMotion

میزبانی InMotion از چه نوع پرداختی پشتیبانی می‌کند؟

میزبانی InMotion پرداخت از طریق کارت و PayPal را می‌پذیرد.

آیا میزبانی InMotion بازپرداخت ارائه می‌دهد؟

میزبانی InMotion دارای یک “ضمانت رضایت 100٪” است که در صورت درخواست در 90 روز، پول شما را پس می‌دهد.

آیا میزبانی InMotion گارانتی Uptime دارد؟

وبسایت InMotion Hosting تضمینی برای میزبانی مشترک ارائه نمی‌کند. اکثر میزبان ها معمولاً 99.9٪ ادعا می‌کنند و با توضیحی در مورد نحوه محاسبه و جبران خسارتی که ممکن است در صورت عدم رعایت آن دریافت کنید.

این شرکت در طرح VPS ادعا می‌کند که هر VPS روی یک سرور “با 99.99٪ آپتایم” است. با این حال، از کلمه “ضمانت” استفاده نمی‌کند، و هیچ سند مکتوبی برای محاسبه یا تضمین این 99.99٪ وجود ندارد.

به طور گیج کننده ای، این وبسایت دو رقم را برای سرورهای اختصاصی ذکر می‌کند. در بالای صفحه می‌گوید سرورها در یک شبکه سطح یک 99.99% آپتایم هستند. در پایین، می‌گوید تایم فعلی شبکه 99.999 درصد است. باز هم اشاره ای به ضمانت نیست.

بهتر بود اگر میزبان ها وضوح بیشتری ارائه می‌دادند و در صورت عدم برآورده شدن زمان آپتایم، خسارت پرداخت می‌کردند.

مراکز داده InMotion Hosting کجا هستند؟

InMotion Hosting دارای دو مرکز داده مستقر در ایالات متحده در واشنگتن، دی سی و لس آنجلس است. کاربران هاست اشتراکی می‌توانند انتخاب کنند که کدام مرکز داده میزبان وبسایت آنها باشد.

آدرس IP میزبانی InMotion من چیست؟

اگر نیاز دارید که سایت InMotion Hosting خود را به دامنه ای که در جای دیگری مدیریت شده است متصل کنید، یافتن آدرس IP سرور وب شما می‌تواند کمک کند.

برای پیدا کردن آن، ابتدا وارد پنل مدیریت حساب InMotion Hosting شوید.

به پایین بروید و طرح میزبانی خود را در لیست پیدا کنید (در زیر نام دامنه شما ظاهر می‌شود).

نماد cPanel طرح خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید (احتمالاً در بالا سمت چپ لیست.)

آدرس IP سرور شما در پنل اطلاعات عمومی در سمت چپ، در کادر “User IP Address” ظاهر می‌شود.

اگر نمی‌توانید پنل اطلاعات را ببینید، روی پیوند اطلاعات سرور کلیک کنید و به دنبال «User IP Address» بگردید.

نام سرورهای InMotion Hosting چیست؟

نام سرورهای InMotion، Hosting ns1.InMotionhosting.comو ns2.InMotionhosting.com هستند.

چگونه یک طرح میزبانی InMotion را لغو کنم؟

در مرورگر خود به وبسایت www.InMotionhosting.com بروید، روی ورود به سیستم در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و با استفاده از اعتبارنامه های میزبانی InMotion وارد شوید.

روی صورت حساب، اشتراک های من کلیک کنید.

اگر یک صلیب قرمز در سمت راست اشتراکی که می‌خواهید لغو کنید، مشاهده کردید، روی آن کلیک کنید و فرم لغو را پر کنید. طرح شما فعال باقی می‌ماند، اما تمدید نمی‌شود.

اگر ستون لغو شامل متن «Set to Manual Renewal» باشد، طرح از قبل تنظیم «تمدید خودکار» آن را خاموش کرده است. هنوز هم قبل از پایان اشتراک، یادآوری‌های ایمیلی را دریافت خواهید کرد، اما اگر علاقه‌ای ندارید، می‌توانید آنها را نادیده بگیرید و حساب را ترک کنید تا منقضی شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT