دانلود وب مانی کیپر

دانلود وب مانی کیپر ( WebMoney Keeper ) برای اندروید، ویندوز و iOS

زمان مطالعه 2 دقیقه

وب مانی یک سرویس پرداخت آنلاین روسی است که بخش بزرگی از کاربران آن را ایرانیان تشکیل می‌دهند. این سرویس دهنده برای ارائه خدمات بهتر به کاربرانش اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های مختلفی را برای پلتفرم‌های مختلف ارائه کرده است. در ادامه امکان دانلود تمامی این اپلیکیشن و به ویژه وب مانی کیپر (WebMoney Keeper) فراهم شده است.

وب مانی کیپر نامی کلی برای مجموعه نرم افزار‌های مخصوص کلاینت این کمپانی است که امکان دسترسی به کیف پول و خدمات این سرویس را فراهم می‌کند.

مواردی که در لیست زیر می‌بینید، نرم افزار‌های زیر مجموعه وب مانی کیپر برای پلتفرم‌های مختلف هستند.

دانلود وب مانی کیپر استاندارد (مینی)

1 دانلود وب مانی کیپر ( WebMoney Keeper ) برای اندروید، ویندوز و iOS

یک اپلیکیشن قابل دسترسی از طریق مرورگر وب است تا کاربران بتوانند پس از ثبت نام اولیه به کیف پول خود در این سیستم دسترسی داشته باشند. بر اساس وب مانی کیپر استاندارد، اپلیکیشن‌هایی برای سیستم عامل‌های مختلف نیز ساخته شده است که عبارتند از:

  • وب مانی کیپر موبایل: نسخه برای اندروید، iOS
  • وب مانی کیپر برای مک او اس
  • وب مانی کیپر برای شبکه‌های اجتماعی: دسترسی به خدمات از طریق شبکه‌های اجتماعی

توجه: برای دانلود نسخه‌ی مورد نظر خود در قسمت بالا بر روی پلتفرم مورد نظر خود کلیک کنید.

وب مانی کیپر وین پرو (کلاسیک) نرم افزار مخصوص کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز است. در توضیحات نصب این نرم افزار آمده است که مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه ۹ یا بالاتر می‌بایست روی کامپیوتر شما نصب باشد. برای دانلود کلیک کنید.

وب مانی کیپر وب پرو (لایت) برنامه کاربردی از طریق مرورگر وب در دسترس شماست و از طریق آن می‌توانید از امکانات این سیستم استفاده کنید بدون این که نیاز به نصب نرم افزار خاصی باشد و مستقل از نوع سیستم عامل شماست.

توجه داشته باشید که امکانات این نسخه از اپلیکیشن وب مانی محدود‌تر از وب مانی کیپر وین پرو است و البته در نظر داشته باشید که پس از ایجاد حساب وب مانی از طریق این اپلیکیشن امکان استفاده از آن از طریق نسخه ویندوزی وجود ندارد و برعکس.

ابزار خودکار سازی بودجه (BAT)

2 دانلود وب مانی کیپر ( WebMoney Keeper ) برای اندروید، ویندوز و iOS

این برنامه که از طریق وب قابل دسترس است، به افرادی که می‌خواهند به طور گروهی حساب وب مانی خود را مدیریت کنند، امکان دسترسی چند نفره مدیریت شده به حساب را می‌دهد.

این برنامه برای فروشگاه دارانی که از وب مانی برای دریافت پرداخت مشتریان استفاده می‌کنند، کاربرد بسیاری دارد. این نرم افزار‌ها به طور رایگان توسط کاربران وب مانی قابل استفاده می‌باشد.

برای این که بتوانید به یک فروشنده که از وب مانی استفاده می کنید، هزینه خرید یک محصول را پرداخت کنید، نیازی به استفاده از ابزار خاصی نیست.

حال که با وب مانی کیپر و نحوه‌ی دانلود آن آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید با وب مانی، افتتاح حساب وب مانی و شارژ حساب وب مانی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با وب مانی

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT