دریافت درگاه PayPal

دریافت درگاه PayPal برای کسب و کار آنلاین از طریق مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

درگاه پرداخت PayPal با نام تجاری “PayFlow” در عرصه بین المللی شناخته می شود. PayFlow قابلیت پرداخت از طریق کارت اعتباری (Credit Card)، کارت پیش پرداخت (Debit Card) و حساب های پی پال (PayPal Account) را بر روی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما فراهم می کند. این پرداخت ها می توانند از طریق موبایل، تبلت و یا دستگاه کامپیوتر خانگی انجام شوند. هم اکنون شما می توانید برای پیوستن به کسب و کار جهانی و دریافت درگاه پرداخت PayPal از وبسایت  اول پرداخت اقدام کنید!

در حال حاضر درگاه پرداخت PayPal به عنوان درگاه اصلی پرداخت بر روی وب سایت یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی دنیا، eBay، قرار دارد. PayFlow روشی امن و قابل اعتماد جهت خریدهای اینترنتی فراهم نموده است که بسیاری از سایت های فروش اینترنتی کالا یا خدمات را به استفاده از آن ترغیب می کند.

دریافت درگاه PayPal

دریافت درگاه PayPal

انواع درگاه پرداخت PayPal

Payflow Link

Payflow Link با الزامات قانونی PCI سازگار است و با حساب تجاری شما کار می کند. در هنگام پرداخت، مشتریان مشخصات کارت اعتباری خود را در یک قالب امن سازگار با PCI و میزبانی شده توسط PayPal وارد می کنند. در این نوع درگاه پرداخت PayPal شما می توانید قالب های آماده پی پال را با وب سایت خود ادغام نموده یا یک قالب سفارشی قابل تنظیم را انتخاب کنید. تمام قالب ها شامل PayPal و PayPal Credit می باشند؛ بنابراین مشتریان شما گزینه های بسیاری برای پرداخت در اختیار خواهند داشت. Payflow Link هیچ هزینه راه اندازی یا هزینه ماهیانه ای ندارد.

Payflow Pro

Payflow Pro یک درگاه پرداخت سفارشی و کاملاً قابل تنظیم است؛ بنابراین شما می توانید بوسیله آن یک تجربه پرداخت منحصر بفرد را در کسب و کار خود ایجاد کنید. شما می توانید دکمه پی پال را برای کمک به فروش بیشتر در وب سایت خود اضافه کنید. Payflow Pro هزینه راه اندازی اولیه 99 دلار و هزینه ماهیانه 25 دلار دارد.

دریافت درگاه پرداخت PayPal

وب سایت اول پرداخت، پیشرو در زمینه ارائه خدمات مالی و پرداخت، این امکان را فراهم نموده تا کاربران ایرانی داخل کشور بتوانند فارغ از تحریم های بین المللی از معتبرترین درگاه های پرداخت خارجی دنیا مانند پی پال (PayPal) در کسب و کارهای اینترنتی خود بهره مند شوند.

دریافت درگاه PayPal

دریافت درگاه PayPal

برای اینکه بتوانید از درگاه پرداخت PayPal بر روی وب سایت های ایرانی استفاده نموده و محصولات خود را به خارج از کشور ارسال کنید، لازم است تا حتماً از دامنه هایی غیر از (ir.) برای آدرس سایت استفاده کنید. همچنین احتیاط لازم جهت عدم ثبت هیچ آدرس پستی و یا شماره تماس متعلق به ایران را در بخش Invoice ها یا مشخصات کاربری پی پال رعایت نمایید. برای دسترسی به حساب خود حتما از یک سرور اختصاصی مجازی (VPS) مستقر در یک کشور خارجی استفاده کنید تا پی پال به آی پی شما مشکوک نشود.

از لینک زیر می توانید درخواست خود جهت دریافت درگاه پرداخت PayPal را به همکاران ما ارائه کنید تا در اسرع وقت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند:

درگاه پرداخت بین المللی

مزایای درگاه پرداخت PayPal

نرخ ثابت و پایین

درگاه پرداخت PayPal بدون هزینه لغو تراکنش ها، حداقل فروش ماهیانه یا هزینه های پنهان دیگر کار می کند. Payflow فقط 0.3 دلار کارمزد ثابت در هر تراکنش دریافت می کند که یکی از پایین ترین نرخ ها در حال حاضر محسوب می شود. علاوه بر این کارمزد 4.4 درصدی از مبلغ هر تراکنش آنلاین نیز از صاحب درگاه دریافت می شود. (توجه داشته باشید داخل کشور ایالات متحده این کارمزد 2.9 درصد خواهد بود)

در جدول زیر نرخ کارمزد ثابت درگاه پرداخت PayPal برای 12 ارز مختلف بیان شده است:

ارز کارمزد ثابت
دلار نیوزیلند 0.45 NZD
کرون نروژ 2.80 NOK
پزو فیلیپین 15.00 PHP
زلوتی لهستان 1.35 PLN
روبل روسیه 10 RUB
دلار سنگاپور 0.50 SGD
کرون سوئد 3.25 SEK
فرانک سوییس 0.55 CHF
دلار تایوان 10.00 TWD
بات تایلند 11.00 THB
پوند انگلیس 0.20 GBP
دلار آمریکا 0.30 USD

پذیرش گسترده

Payflow با اکثر کارت های اعتباری بین المللی ادغام شده و امکان تغییر پردازنده های پرداخت برای آن وجود دارد. به علاوه اگر شما فروش محصولات به خارج از کشور داشته باشید، می توانید پرداخت با پی پال را از طریق 25 ارز مختلف در 202 کشور در سراسر جهان انجام دهید.

انطباق ساده و ردیابی

راه حل سازگار با (PCI (Payment Card Industry درگاه پرداخت PayPal می تواند دستیابی به الزامات قانونی را تسهیل نماید. انجام کلیه تراکنش ها در این درگاه واسط بین المللی با امنیت بسیار بالا و در زمان واقعی صورت می گیرد. همچنین با PayFlow شما می توانید به راحتی درآمدهای ارزی خود را با ابزارهای موجود در پلتفرم پرداخت پی پال مدیریت نمایید.

امکانات بیشتر، فروش بیشتر

پذیرش اکثر کارت های اعتباری بین المللی در کنار ارائه امکانات پرداخت با PayPal می تواند هزینه ها را برای مشتریان به حداقل برساند. نسخۀ بهبود یافته موبایل به مشتریان اجازه می دهد تا از طریق گوشی های هوشمند خود اقدام به خرید اینترنتی نمایند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT