ثبت نام در سایت DesignCrowd

راهنمای ثبت نام در سایت DesignCrowd ، کسب درآمد ارزی

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت DesignCrowd در سال ۲۰۰۸ در سیدنی استرالیا با هدف ایجاد بستری برای ارایه خدمات ارتباط میان گرافیست‌ها و مشتریان راه‌اندازی شد. همچنین این سایت مانند 99designs و Designhill بستر پروژه‌های رقابتی را فراهم آورده است. این سایت در سال ۲۰۱۱ سایت Brandstack که ارایه کننده لوگو آماده بود را خریداری کرد و به BrandCrowd تغییر نام داد. همچنین این مجموعه با سایت Worth1000 که مبتنی بر پروژه‌های رقابتی بود هم ادغام شد.

مراحل ثبت نام در سایت DesignCrowd

۱- وارد سایت designcrowd.com شوید.

۲- روی گزینه Regester کلیک کنید.

۳- یک نام برای خود انتخاب کنید و ایمیل و پسورد مدنظرتان را وارد کنید. سپس مطابق تصویر زیر گزینه I’M A DESIGNER را انتخاب کنید.

سایت DesignCrowd

۴- پس از کلیک روی گزینه Continue، از شما می‌خواهد که یک شماره حساب Paypal یا Payoneer را وارد کنید. شما باید در بخش حساب PayPal یک جیمیل فرضی را وارد کنید.

حساب DesignCrowd

۵- کشور را هم جایی غیر از ایران  انتخاب کنید (ترجیحا مالزی یا امارات).

۶- پس از ثبت نام برای ایمیل شما لینک تایید ارسال می‌شود.

فرایند مالی و نقد درآمد در DesignCrowd

۷- وارد پروفایل خود شوید، روی بخش Payout Method کلیک کنید. حساب Paypal (جیمیلی که موقع ثبت نام وارد کرده بودید) را از Payouts over $100 به Payouts under $100 تغییر دهید.

۸- پس از اتمام پروژه و برنده شدن در مسابقه، سایت DesignCrowd به شما اعلام خواهد کرد که می‌خواهد دستمزدتان را واریز کند. شما باید به بخش نقد کردن درآمد ارزی سایت مجموعه اول پرداخت بروید و خود کارشناسان فرایند نقد کردن را برای شما به انجام می‌رسانند.

 

۹- برای داشتن مجوز فعالیت، باید طرح‌های شما مورد تایید داوران قرار گیرد. باید حداقل ۵ مسابقه شرکت کنید و کارهای شما قبل از ارسال به پنل مسابقه، مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد. در صورتی که نتوانید از این مرحله عبور کنید اجازه فعالیت در DesignCrowd را نخواهید داشت.

در صورتی که در سایت DesignCrowd موفق به کسب درآمد ارزی شدید، برای نقد کردن درآمد ارزی خود پیشنهاد می‌شود که به راحتی از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در صورتی که درآمد شما ارزهایی به جز دلار یا یورو بود، (مانند دلار استرالیا) حتما آن را به مجموعه اول پرداخت اطلاع دهید تا تاییدیه دریافت غیر دلاری را انجام دهند.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی شما

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT