روش پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا

روش پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا چگونه است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

خیلی از ایرانی‌ها به دنبال مناسبترین و آسان‌ترین راه مهاجرت به کانادا هستند. برای رسیدن به این هدف باید روش‌های مهاجرت به این کشور را بشناسید و متناسب‌ترین روش را با توجه به شرایط خود بیابید. دافتر مهاجرتی مستقر در کانادا زیاد هستند و بسیاری از آنها فقط به دلار پول را دریافت می‌کنند تا کار مراجعان را پیش ببرند. در این راستا روش پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا را با کمک مجموعه اول پراخت توضیح خواهیم داد.

چرا به دفاتر مهاجرتی کانادا نیاز دارید؟

انواع مهاجرت شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی می‌باشد که قوانین مهاجرت به کانادا در هر کدام از این دسته بندی‌ها متفاوت است و ممکن است هر سال تغییراتی داشته باشد. در نتیجه استفاده از از دفاتر مهاجرتی و وکلای متخصص نه تنها فرایند کار را آسان می‌سازد، بلکه شرایطی را ایجاد می‌کند که متقاضیان در مسیر اشتباه پیش نروند.

فاکتورهای مهم در مهاجرت به کانادا کدامند؟

 پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا بهترین

از مهم ترین فاکتورهایی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می‌توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد. برخی از این فاکتور در بعضی از روش‌ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر نیز اهمیتی ندارند.

مثلا سن شما برای تحصیل در کانادا بسیار مهم است، به صورتی که هر چه از تاریخ دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بالاتری برای دریافت ویزای کانادا خواهید داشت. از سوی دیگر فاکتور سن در روش سرمایه گذاری اهمیت کمتری پیدا می کند.

یا از نظر سرمایه در روشی مانند تحصیل ممکن است به سرمایه‌ای بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار کانادا نیاز داشته باشید در حالی که برای مهاجرت سرمایه‌گذاری، بسته به هر ایالت، سرمایه‌های سنگین‌تری مورد نیاز خواهد بود.

نیازهای اولیه یک مهاجر چگونه تامین می‌شود؟

خدمات پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا

زمانی که یک ایرانی به کانادا مهاجرت می‌کند در همان ابتدای امر با مشکلاتی مواجه می‌شود که به عنوان نیاز‌های اولیه، تامینشان ضروری می‌باشد. مواردی مانند پیدا کردن مسکن (خوابگاه برای دانشجویان)، امکانات خرید خودرو، قوانین باز کردن حساب بانکی و مالیاتی، خدمات بیمه و قوانین مربوطه، خدمات ترانزیت و رزرو بلیط، کمک در یافتن شغل متناسب با حرفه و رشته تحصیلی، خدمات مربوط به آموزشگاه‌های زبان در کانادا و … را شامل می‌شود. خوشبختانه این موارد توسط بسیاری از دفاتر مهاجرتی معتبر در کانادا برای متقاضیان تامین می‌گردد و بسیاری از نگرانی‌های مربوط به نیاز‌های اولیه رفع می‌شود.

پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا چگونه صورت می‌گیرد؟

 پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا

برخی دفاتر مهاجرتی در کانادا، در ایران هم شعبه دارند و متقاضیان به راحتی به ریال هزینه‌های مراحل مختلف مهاجرت را واریز می‌کنند. اما بسیاری از سایت‌های معتبر کانادایی، برای دریافت هزینه‌ها، فقط به دلار کانادا دریافت و خدمات را اریه می‌کنند. با توجه به تحریم‌ها و عدم امکان تبادلات مالی بین بانک‌های ایران و کانادا، خیلی‌ها از خود می‌پرسند که پرداخت چطور قابل انجام است؟

یکی از بهترین راه‌ها برای پرداخت هزینه دفاتر مهاجرتی کانادا ، استفاده از خدمات پرداخت‌های ارزی مجموعه اول پرداخت است. بسیاری از ایرانی‌ها پول خود را از طریق این مجموعه به دفاتر مهاجرتی مستقر در کانادا انتقال می‌دهند. به عنوان مثال شرکت مهاجران SINIM یکی از دفاتر معتبر مهاجرتی است که با مجموعه اول پرداخت برای پرداخت همکاری دارد. شما برای ثبت درخواست پرداخت هزینه ویزای کانادا می‌توانید از بخش خدمات سفارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین برای رزواسیون و خرید بلیط کانادا باز هم می‌توانید از شرکت‌های هواپیمایی خارجی خرید کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT