شرکت شیپینگ در امارات کدام

سه روش برای انتخاب بهترین شرکت شیپینگ در امارات

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا تا به حال با این اتفاق مواجه شده‌اید که کالایی به دلیل حمل و نقل نا‌مناسب دچار آسیب شده باشد و شرکت حمل و نقل خسارت آن را جبران نکرده باشد؟ اگر جواب شما مثبت است ما می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چطور بهترین شرکت شیپینگ در امارات را انتخاب کنید تا به عنوان صادر کننده یا وارد کننده دچار خسارت مالی نشوید.

بسیاری از اوقات شرکت‌ها به دلیل تاخیر در دریافت کالا یا عدم تحویل به موقع و همچنین آسیب کالا در هنگام حمل و نقل، دچار خسارات جبران‌ناپذیر مالی شده‌اند که حتی آنها را تا مرز ورشکستگی برده است. کشور امارات و همچنین شهر دبی بستری مناسب برای صادارت و واردات شرکت‌های ایرانی فراهم کرده است. لازم به ذکر است که در شهر دبی به تنهایی صدها شرکت خدمات شیپینگ فعال هستند. با این حال انتخاب صحیح این شرکت‌ها برای همکاری باید با آگاهی انجام شود.

1- شرکت شیپینگ در امارات دارای لایسنس معتبر باشد

بیشتر شرکت‌های شیپینگ در دبی، دارای وب سایتی هستند که خدمات و اطلاعاتشان قابل مشاهده است. برای شیپینگ کالاهایی که به صورت دریایی قرار است ارسال شود، بهتر است که لایسنس جهانی Federal Maritime Commission یا همان FMC را دارا باشند. در نتیجه باید بتوانند که کالای مشتری را بدون هیچ مشکلی ترخیص کنند.

۲- محموله ها قابل بیمه شدن باشند

باید حتما چک کنید که شرکت، محموله را بیمه می‌کند و سیاست بیمه‌ کالاها کامل باشد. آنگاه شما نگرانی کمتری در مورد خسارات احتمالی حین حمل کالا خواهید داشت. به طور معمول کالا‌ها هنگام بارگذاری و تخلیه بیشترین آسیب را می‌بینند، در نتیجه بیمه کردن کالا امری ضروری به نظر می‌رسد.

شیپینگ در امارات

۳- کالاها قابل ردیابی باشند

قابلیت ردیابی کالاها این احساس امنیت را به شما می‌دهد که کالاهای شما در زمان تعیین شده به دست مشتری می‌رسد. از سوی دیگر می‌توانید متوجه شوید که به هر دلیلی ماننده شرایط بد آب و هوایی، کالا دیرتر به دست مشتری می‌رسد و در نتیجه مشتری را زودتر در جریان قرار خواهید داد و ابهامات زمان تحویل از بین خواهد رفت. به نوعی با این کار اعتبار شما نزد مشتری افزایش پیدا می‌کند.

در صورتی که برای پرداخت هزینه‌های آنلاین و ارزی صادرات و واردات نیاز به کمک داشتید، می‌توانید از خدمات پرداختی اول پرداخت استفاده کنید. همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی خود، اول پرداخت خدمات ویژه‌ای را به مشتریان ارایه می‌کند.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT