سایت 3dtotal چیست

معرفی سایت 3dtotal ، سایتی عالی برای طراحان 3D

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت 3dtotal در سال ۱۹۹۹ توسط Tom Greenway تاسیس شد و هدف اولیه او ایجاد محیطی برای دسترسی منابع ساده 3D در وبسایت بود. این سایت پلتفورمی کامل و جامع آنلاین برای هنرمندان است که خدمات آموزشی رایگان یا ارزان قیمت، مصاحبه‌های آموزنده، مجموعه گالری‌های الهام بخش را ارایه می‌دهد. فرقی نمی‌کند که طراحی‌ها به صورت اسکچ دستی با مداد، نقاشی دیجیتال در فوتوشاپ یا طراحی مدل در ZBrush باشد. این سایت بهترین کارها و طراحی‌ها را معرفی کرده و لینک ارتباطی را ایجاد می‌کند.

اهداف سایت 3dtotal

گستره اهداف این سایت طی سالها گسترده شد است. نه تنها هدف آن ایجاد بستری برای دسترسی به منابع آموزشی تصاویر 3D است، ایجاد شبکه‌ای از هنرمندان و کمک به شناخت بیشتر‌ آنها و تعامل و تبادل تجربه از دیگر اهداف مهم این سایت می‌باشد. حتی هر از گاهی مسابقاتی در زمینه طراحی در این سایت برگزار می‌شود و هنر‌مندان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

انتشارات سایت 3dtotal

سایت 3dtotal

 

انتشارات 3dtotal که با آدرس shop.3dtotal.com شناخته می‌شود، یکی از مهمترین بخش‌های این سایت است. در این انتشاراتی، منابع آموزشی و تمرینی طراحان در قالب یک مجله یا کتابچه مجازی منتشر می‌شوند. تنوع موضاعت این مجالات بسیار گسترده است به طوری که نیاز طیف وسیعی از هنرمندان و طراحان را تامین می‌کند. برخی از مجلات رایگان هستند و برخی دیگر با قیمتی ناچیز به فروش می‌رسند.

بخش آناتومی 3dtotal

سایت 3dtotal فریلنسری

 

این بخش که با نام 3dtotalAnatomy شناخته می‌شود، هدف تامین منابع خام آناتومی و صورت بدن انسان بود. سرمایه این پروژه در سال ۲۰۱۳ در سایت Kickstarter با نام half-skin-half-écorché تامین شد. این بخش به شدت در حال توسعه است و اضافه کردن بخش‌های مختلف اعضای بدن به همراه آناتومی حیوانات هم در برنامه این سایت است.

بخش Canopy Press

بخش Canopy Press که اهداف محیط زیستی را دنبال می‌کند، در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. قرار است Canopy Press انتشاراتی باشد که مطالب آموزشی و تکنیک‌هایی ساخت ابزار، سبک زندگی و هنر سازگار با محیط زیست را به صورت غیر چاپی منتشر کنند. این بخش امید دارد که بتواند آگاهی مردم را نسبت به محیط زیست افزایش دهد.

در صورتی که می‌خواهید از خدمات سایت 3dtotal استفاده کنید، جهت پرداخت ارزی می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT