علت مسدود شدن اکانت 99designs چیست

علت مسدود شدن اکانت 99designs چیست و چه مواردی باید رعایت شود؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه بسیاری از فریلنسر‌های حوزه گرافیک با سایت‌های فریلنسری خارجی از جمله 99designs آشنایی دارند. اما برای بسیاری از گرافیست‌ها اتفاق افتاده که بعد از چندسال فعالیت با 99designs، با متن مسدود شدن اکانت 99designs مواجه شده‌اند، بدون آنکه سایت 99designs توضیح کاملی بدهد.

دلایل تعلیق یا مسدود شدن اکانت 99designs

دلایل زیادی برای تعلیق اکانت ۹۹ دیزاین ( 99designs Suspension Account ) یا مسدود شدن کامل اکانت وجود دارد که در حقیقت به دلیل رعایت نکردن شرایط و قوانین این سایت است:

مسدود شدن اکانت 99designs

۱- اعلام گزارش عدم رعایت حق کپی رایت

می‌توان گفت مهمترین حالت به عدم رعایت قانون کپی رایت برمی‌گردد. در صورتی که شما در یک مسابقه شرکت کنید و کل یا جزيی از طراحی شما از طراحی شخص دیگری کپی برداری شده باشد، پس از اعلام گزارش از طرف دیگر شرکت‌کننده‌ها، حتی اگر طرح را هم پاک کنید پس از چند ماه آن کار مورد ارزیابی داوران 99designs قرار می‌گیرد. در صورتی که بخشی کوچکی از طرح کپی باشد شما را به حالت تعلیق چند هفته‌ درخواهند آورد و اگر کاملا کپی باشد، اکانت کاملا مسدود می‌شود.

۲- عدم اعلام تصاویر استوک

طراحان باید برای طراحی بروشور، وبسایت و حتی جعبه، لینک عکسها و نقاشی‌های دیجیتال استوک را به مشتری ارایه دهد. عدم اعلام تصاویر استوک منجربه تعلیق چند هفته‌ای می‌شود. تکرار این کار به مسدود شدن کامل اکانت می‌انجامد.

۳- استفاده بیش از حد طراحی

بسیاری اوقات طرح‌های عالی طراحان موفق به برد مسابقه نمی‌شوند، با این حال طراح با توجه به زمانی که برای طراحی گذاشته است، می‌خواهد به هر نحوی کار خود را به فروش گذارد. ارایه یک طرح به طور مداوم در مسابقات مختلف بدون دستکاری‌های اساسی در نهایت منجربه این خواهد شد که داوران 99designs اقدام به مسدود کردن اکانت یا تعلیق دوماهه بزنند.

علت مسدود شدن اکانت 99designs

۴- عدم ارایه کارهای با کیفیت

داوران و کارشناسان 99designs بسیاری از اوقات اکانت‌ها و نمونه کارهای افراد مختلف را بررسی می‌کنند. در صورتی که کار طراح بعد از حضور یکساله به هیچ عنوان در سطح استاندارد سایت 99designs نباشد، فرایند مسدود شدن اکانت 99designs رخ خواهد داد.

۵- ایجاد راه ارتباطی مستقیم با مشتری

هیچ سایت فریلنسری دوست ندارد که ارتباط مستقیم و بی واسطه بین مشتری و فریلنسر ایجاد شود یا به نحوی سایت دور زده شود. اگر در طی مکالماتتان با مشتری شماره تلفن، آدرس ایمیل و یا دیگر راه‌های ارتباطی را برای مشتری ارسال کنید، عملا قوانین سایت‌های فریلنسری را دور زده‌اید و اکانت شما برای همیشه مسدود می‌شود.

در صورتی که طراح 99designs بوده‌اید و هم اکنون دچار مسدود شدن اکانت 99designs شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم دوباره اکانت بسازید و البته با رعایت نکات بالا، هوشیارانه‌تر در مسابقه شرکت کنید و همچنین با خیالی آسوده برای نقد کردن درآمد ارزی، از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد درآمد ارزی

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT