فروش نقاشی دیجیتال

فروش نقاشی دیجیتال در سایت Artstation

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه بسیاری از هنرمندان و نقاشان خلاق به سمت نقاشی دیجیتال ( digital painting ) روی آورده‌اند. چرا که نه تنها نیازی به ابزار پر هزینه نقاشی و مواد اولیه مانند رنگ روغن، بوم نقاشی، قلم‌های مختلف و … نیست، حتی بازار گسترده فروش نقاشی دیجیتال به صورت فریلنسری و دور کار هم وجود دارد. در این مقاله به معرفی سایت Artstation که یک سایت ایده‌آل برای فعالیت دیجیتال پینتینگ است، می‌پردازیم.

کسب درآمد از فروش عکس

معرفی سایت Artstation جهت فروش نقاشی دیجیتال

این سایت تخصصی که در حوزه طراحی‌ های دیجیتال فعالیت دارد، خدمات بسیار متنوع و جالبی را به طراحان ارایه می‌کند. این خدمات به طراحان نقاشی دیجیتال و سه بعدی و … این امکان را می‌دهد که از طریق هنر خود، به درآمد دلاری دست پیدا کنند. این سایت شامل چند بخش مختلف است:

درآمد دلاری فروش نقاشی دیجیتال

 

۱- نمایش نمونه کار: شما به عنوان یک طراح می‌توانید نمونه کارهای خود را در پنل به نمایش گذارید، این کار باعث می‌شود که شما به خوبی دیده شوید. در بیشتر مواقع مشتریان یا شرکت‌های طراحی و فیلم سازی خودشان با دیدن نمونه کارها، به شما درخواست همکاری می‌دهند.

۲- میزبانی هاست شما: این سایت به شما این امکان را می‌دهد که برای خود سایتی را طراحی کنید. قالب‌های مختلفی برای طراحی سایت در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید با سلیقه خود آن را دیزاین کنید.

۳- فروش نقاشی دیجیتال و طرح‌هایتان: شما می‌توانید در سایتی که برای خود طراحی کرده‌اید یا بخش فروش سایت Artstation ، طرح‌هایتان را در معرض فروش قرار دهید. در ابتداری فروش به شما ۷۰ درصد مبلغ فروش تعلق می‌گیرد، اما با افزایش فروش، حق سهم شما از فروش به ۹۵ درصد می‌رسد. حتی شما می‌توانید کالای فیزیکی و قابل پرینت را‌ هم بفروشید، بدین معنا که خود سایت مسولیت پرینت، بسته بندی و ارسال به مشتری را بر عهده می‌گیرد.

۴- بخش آموزشی برای فروش یا استفاده: شما می‌توانید با توجه به زمینه تخصصی خود فیلم آموزشی تهیه کنید و از این طریق در سایت کسب درآمد کنید یا اینکه می‌توانید دوره‌های آموزشی سایت را با پرداخت هزینه ثبت نام کنید و از فیلم‌ها استفاده نمایید. همچنین این سایت بخشی برای فروش مجله و کتاب‌های آموزشی دارد و شما نیز می‌توانید موضوع آموزشی مورد علاقه خود را دنبال کنید.

۵- کاریابی و ایجاد شبکه همکاری: این سایت بخش کاریابی برای طراحان را دارد که شرکت‌ها نیاز خود را اعلام می‌کنند و طراحان می‌توانند با این شرکت‌ها همکاری کنند. همچنین یک شبکه ارتباطی میان طراحان را ایجاد می‌کند تا طراحان فعالیت‌های مشترک با یکدیگر داشته باشند.

۶- ایجاد چالش: هر از گاهی موضوع یا چالشی در سایت برگزار می‌شود که طراحان با شرکت در این مسابقه می‌توانند نظرات بهترین داوران دنیا را نسبت به کار خود دریافت کنند. همچنین گاهی اوقات چالش‌ها با جوایز نقدی همراه است.

در صورتی که به عنوان یک طراح به دنبال فروش نقاشی دیجیتال یا طرحی های سه بعدی و کسب درآمد ارزی هستید، می‌توانید با خیالی آسوده جهت نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات اول پرداخت استفاده کنید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از خدمات آموزشی سایت Artstation استفاده کنید، برای پرداخت ارزی از اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 4.4/5 - از 87 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT