اپلیکیشن های موبایل برای درآمد 2020

معرفی اپلیکیشن های موبایل برای درآمد بیشتر در سال 2020

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه تلفن‌های همراه از جمله وسایلی است که استفاده از آن یک ضرورت محسوب می‌شود. این وسایل هوشمند، اپلیکیشن‌های بسیاری را قابل استفاده کرده‌اند که تقریبا همه چیز را به طور مجازی برای کاربران فراهم کرده است. قطعا هم اکنون که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، چندین اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید که بسیار هم برایتان حیاتی و کاربردی محسوب می‌شود. به طور مثال اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی، اپلیکیشن‌های مسیریابی، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و … را شامل می‌شد. در این مقاله هم قصد داریم چندین اپلیکیشن دیگر برای کسب درآمد بیشتر در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم. با اول پرداخت همراه شوید تا با بهترین اپلیکیشن های موبایل برای درآمد بیشتر آشنا کنیم.

خرید گیفت کارت

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای درآمد بیشتر کدامند؟

در این بخش از مقاله برخی از اپلیکیشن‌های موبایل را برای شما معرفی می‌کنیم که شاید تاکنون اسم آن‌ها را هم نشنیده باشید اما برنامه‌های کاربردی بسیار مفیدی هستند برای اینکه به شما کمک کنند درآمد بیشتری داشته باشید.

Swagbucks mobile app

این اپلیکیشن Swagbucks یکی از بهترین و شناخته‌ شده‌ترین اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۰ است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به ازای انجام فعالیت‌های آنلاین خود مبالغی را به طور کاملا قانونی دریافت نمائید. فعالیت‌هایی که در این سایت باید انجام دهید بسیار متنوع هستند مانند شرکت در نظر سنجی، دیدن ویدیو، بازی‌های گیم. همچنین کارت هدیه و پول نقد هم به ازای انجام فعالیت‌های اینترنتی به شما پرداخت خواهد شد.

اپلیکیشن های موبایل برای درآمد Swagbucks

Paribus

همانطور که می‌دانید فروشگاه‌ها مرتبا در حال تغییر قیمت اجناس خود هستند. Paribus یکی از بهترین ابزارهای رایگان موجود برای چک کردن آیتم‌های خریداری شده از فروشگاه‌های خاص است که ببینید آیا قیمت آن‌ها کاهش یافته است یا نه. چنانچه کالایی که شما قبلا خریداری کرده‌اید کاهش قیمت پیدا کرده است، اپلیکیشن Paribus تفاوت قیمت را برای شما پرداخت می‌کند و باز می‌گرداند. هر چند این اپلیکیشن بسیار کاربردی است ولی فقط کسانی که در آمریکا زندگی می‌کنند، می‌توانند از این اپ بهره ببرند.

Ibotta

این اپلیکیشن یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های موبایل برای درآمد بیشتر است. با استفاده از اپلیکیشن Ibotta می‌توانید با تلفن همراه خود از رسیدهای خود عکس بگیرید و تخفیف دریافت کنید و در ازای آن پول نقدی واقعی دریافت کنید! ایبوتا با دریافت تخفیف ، راهی عالی برای پس انداز پول شما ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اکانت رایگان ایجاد کنید، برروی Rebates کلیک کنید و در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود پیشنهادات زیادی ارائه می‌شود که باید از رسید خود عکس بگیرد و تخفیف دریافت کنید.

اپلیکیشن های موبایل برای درآمد ibotta

InboxDollars هم یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد ارزی می‌باشد که بابت شرکت در نظر سنجی به شما پرداخت می‌کند. بخش نظرسنجی سایت به این صورت است که شما باید به سوالات مختلف یک نظر سنجی پاسخ دهید که می‌توانید به کارفرما‌ها و شرکت‌های صاحب نظر سنجی کمک کنید تا محصولات خود را ارتقا دهند یا اینکه علاقه‌مندی‌‌های مشتریان آتی را کشف کنند. حوزه‌های کاری بخش نظر سنجی بسیار متنوع است که مواردی مانند: خرید یا اجاره خودرو، پوشاک و مد، محصولات خوراکی‌ها، رویداد‌ها و دیدگاه‌های سیاسی، ورزش و محصولات مرتبط با آن، بیمه و سلامت، ساخت و ساز و وسایل خانه، سفر و خدمات مسافرتی را شامل می‌شود.

Decluttr

آیا مایلید تا سریعا مبلغی را دریافت کنید؟ از اپلیکیشن Decluttr استفاده کنید. به این ترتیب که بارکد CD ها، DVD ها ، گوشی تلفن، بازی ها، کتاب ها، رایانه‌های لوحی و دیگر اقلام قدیمی خود را اسکن کنید. سپس از سوی اپلیکیشن یک پیشنهاد فوری برای موارد خود دریافت کنید. اقلام را ارسال کنید و سریعا در روز بعد از ارسال آن‌ها، مبلغ پیشنهادی را برای حراج یا فروش دریافت خواهید کرد. اگر تصمیم گرفته‌اید برخی از اشیا و وسایل قدیمی خود را تبدیل به وسایل جدیدتری بکنید، استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند راهی مناسب برای این کار باشد.

اپلیکیشن های موبایل برای درآمد decluttr

Ipsos

این اپلیکیشن به ازای دریافت ایده و نظر شما، مبالغی را به شما پرداخت می‌کند. شما می‌توانید از طریق تکمیل فرم‌های نظرسنجی در اوقات فراغت خود، از این اپلیکیشن پول دریافت کنید. مبلغ واریزی از طریق پی پال برای شما واریز می‌شود و یا می‌توانید در ازای آن کارت هدیه آمازون و کارت هدیه iTunes دریافت کنید.

Bookscouter

اپلیکشن Bookscouter یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای درآمد بیشتر در سال ۲۰۲۰ می‌باشد که از طریق فروش کتاب‌های کهنه خود به آن‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید. شما می‌توانید بارکد کتاب‌های بلااستفاده را که دیگر تمایلی به نگهداری آن‌ها ندارید، اسکن کنید و برای Bookscouter ارسال کنید. پس از ارسال بارکد در این اپلیکیشن، امکان بازدید از پیشنهاد قیمت برای بیش از ۲۰ شرکت فراهم می‌شود و شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. پس از توافق بر سر قیمت، در مورد نحوه‌ی پرداخت از شما سوالاتی پرسیده می‌شود. در نهایت شما کتاب‌ها را ارسال می کنید و آن‌ها پول شما را برایتان پرداخت می‌کنند.

اپلیکیشن های موبایل برای درآمد bookscouter

اگر با برخی از این اپلیکیشن های موبایل برای درآمد جانبی فعالیت و همکاری کردید، برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید به راحتی از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 4.4/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. soheil گفت:

    سلام من در وب سایت swagbucks ثبت نام کردم اپلیکیشن سایت رو نصب کردم میگه تو کشور شما کار نمیکنه من با ایپی امریکا وارد شدم ولی میگه تو کشور شما کار نمیکنه میشه راهنمایم کنین یا اینکه وب سایت اول پرداخت میتونه برام اکانت بسازه بدون دردسر کارمو شروع کنم

    1. فرید امیری گفت:

      سلام مسولیت ساخت اکانت با مجموعه اول پرداخت نمی باشد. احتمالا شما را هنوز ایران تشخیص می دهد.

  2. ناصر دودکانلوی ميلان گفت:

    سلام کدام یک از سايت هایی که بابت تماشای ویدئو و یا….پول می‌دهند در ایران کار می‌کنند یعنی میشه در ایران ازشون استفاده کرد؟؟لطفا پاسخ دهید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT