مقایسه شغل ارزیاب موتور جستجو در سایت های مختلف

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه شغل‌های دورکاری، بسیار متنوع و در عین حال جالب شده‌اند. یکی از این شغل‌های فریلنسری پر درآمد، ارزیاب موتور جستجو (Search Engine Evaluator) است. در این مقاله به مقایسه شغل ارزیاب موتور جستجو در سایت های مختلف دورکاری می‌پردازیم.

مقایسه شغل ارزیاب موتور جستجو در سایت های معتبر

سایت‌های معدودی در دنیا هستند که شما می‌توانید به عنوان ارزیاب موتور جستجو با آنها فعالیت و همکاری کنید و به درآمد‌های خوب دلاری هم دست یابید. در سال ۲۰۲۰ سه سایت را می‌توان نام برد که بهتر از دیگر سایت‌ها می‌توانید از این شغل کسب درآمد کنید که ما به مقایسه این سه سایت برای همکاری می‌پردازیم.

۱- سایت Appen

کسب درآمد ارزی از سایت Appen پول

این شرکت استرالیایی در زمینه داده‌‌های تجاری در سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرد، به مرور زمان خود را در زمینه تحلیل داده و نتایج توسعه داد و در سال ۲۰۱۷ با شرکت Leapforce ادغام شد و شرکت Appen Connect را ایجاد کرد. جمع‌آوری داده‌ها مختلف در این شرکت بر مبنای برون سپاری داده‌ها یا منابع و داده‌های جمعی (Crowdsourcing) است و هم اکنون حدود یک میلیون فریلنسر به طور تمام وقت یا پاره وقت با این شرکت با حقوق‌های خوب مشغول به کارند.

  • این سایت تعداد استخدامی‌های بسیار زیادی دارد.
  • علاوه بر ارزیاب موتور جستجو، می‌توانید به عنوان سنجشگر شبکه‌های اجتماعی (Social Media Evaluation) هم فعالیت کنید.
  • مبلغ دستمزد‌ها بین بسته به کار از ۵ دلار تا ۱۶ دلار در ساعت (در مواردی خاص تا ۲۳ دلار هم دستمزد داده شده است).
  • مشتری عمده آن، موتور جستجو Google است.

۲- سایت Lionbridge

مقایسه شغل ارزیاب موتور جستجو lionbridge

سایت Lionbridge Technologies یک شرکت آمریکایی است که در شهر Waltham ایالت ماساچوست در سال ۱۹۹۶ راه‌اندازی شد. در سال ۲۰۰۵ تبدیل شد به یک مرکز بازاریابی دیجیتال و تحیلی داده‌ها شد و کم کم به سمت یک شرکت ارایه دهنده بومی‌سازی خدمات دیگر شرکت‌ها پیش رفت. این شرکت در حال حاضر دارای ۴۷ دفتر در سرتاسر دنیا است و شغلهای بسیار زیادی برای همکاری با این شرکت وجود دارد.

  • انتظار می‌رود که این سایت در سال ۲۰۲۰ نیروی زیاد فریلنسری استخدام کند.
  • علاوه بر ارزیاب موتور جستجو، می‌توانید به عنوان سنجشگر شبکه‌های اجتماعی (Social Media Evaluation) هم فعالیت کنید.
  • مبلغ دستمزده‌ها بین ۱۲ تا ۱۴ دلار در ساعت می‌باشد.
  • مشتری عمده آن، موتور جستجو Google است.

۳- سایت iSoftstone

مقایسه شغل ارزیاب موتور جستجو isoftstone

سایت iSoftstone در سال ۲۰۰۱ توسط Tianwen Liu در زمینه ارایه خدمات IT و مشاوره فناوری در چین راه‌اندازی شد. آنها ابتدا خدمات خود را فقط به شرکت‌های چینی ارایه می‌دادند ولی به سرعت خدمات دهی‌یشان در ابعاد جهانی توسعه یافت؛ در حال حاضر ۲۰ دفتر در کشورهای چین، آمریکا، ژاپن و کانادا دارد. در ابتدای سال ۲۰۲۰ برای این شرکت حدود ۱۸ هزار فریلنسر مشغول به کار بوند.

  • به دلیل توسعه سریع این شرکت چینی و برای رقابت با شرکت‌های غربی، انتظار می‌رود نیروهای زیاد فریلنسر در سال ۲۰۲۰ استخدام کند.
  • به عنوان ارزیاب موتور جستجو می‌توانید فعالیت کنید و خدمات سنجشگر شبکه‌های اجتماعی را در فعالیت خود ندارد.
  • مبلغ دستمزدها ۱۰ تا ۱۴ دلار در ساعت می‌باشد.
  • مشتری عمده آن، موتور جستجو Microsoft Bing است.

 

حال که با مقایسه شغل ارزیاب موتور جستجو در سایت‌های مختلف آگاه‌تر شدید، در صورتی که در این شغل مشغول به کار شدید، برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرد. همچنین اگر می‌خواهید برای تبدیل شدن به یک ارزیاب موتور جستجو، در دوره‌های آنلاین مانند Udemy یا Coursera شرکت کنید، از طریق مجموعه اول پرداخت امکان واریز هزینه ارزی را خواهید داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT