استریم با سایت XSplit

معرفی خدمات استریم با سایت XSplit

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه بسیاری از گیمرها برای کسب درآمد ارزی خود به دنبال استریم بازی ها روی توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) هستند و از طرفی هم فریلنسرهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب (YouTube) به دنبال ایجاد درآمد از طریق استریم و افزایش بازدید و به دنبال آن جذب شرکت‌های تبلیغاتی هستند. خدمات استریم با سایت XSplit یکی از بهترین خدمات استریم در دنیا است که بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

خدمات استریم با سایت XSplit

سایت XSplit به عنوان یکی از بزرگترین ارایه دهنده‌های نرم‌افزاری استریم شناخته می شود. XSplit در سال ۲۰۰۹ هنگامی که شرکت نرم‌افزاری SplitmediaLabs با شرکت Hmelyoff Labs ادغام شد، به وجود آمد و در سال ۲۰۱۰ نسخه عمومی نرم‌افزارهای این شرکت منتشر گردید.

استریم با سایت XSplit چیست

محصولات این سایت سه نوع است:

۱) نرم افزار XSplit Gamecaster: این نرم افزار که برای استریم بازی روی سایت‌های Twitch و Mixer طراحی شده است و حتی امکان اتصال به سیستم‌های استریم دیگر شرکت‌ها مانند StreamElements را دارد.

۲) نرم افزار XSplit Broadcaster: این نرم افزار برای استفاده‌ها عمومی جهت استریم فعالیت فعلی دسکتاپ سیستم خود به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری در سرتاسر دنیا با بسترهای مختلف فیس بوک، اسکایپ، یوتیوب و … طراحی شده است. به عنوان مثال یک نفر که در زمینه آموزش نقاشی دیجیتال فعالیت دارد، می‌تواند استریم کار‌های خود را به سایت Patreon (پاترئون) متصل کرده و به نوعی طرفدارانش از او حمایت مالی کنند.

۳) نرم افزار XSplit VCam: این نرم افزار برای کسانی مناسب است که بخواهند تصویر خود را از دوربین سیستم یا لبتاپ روی استریم گیم یا فیلم آموزشی قرار دهند و تصاویر زمینه مانند اتاق یا محل کارشان حذف شود. خوبی این نرم افزار این است که آن فرد نیازی ندارد که در اتاق زمینه رنگ سبز قرار گیرد وبه راحتی هر بکگراندی مانند تصویر ثابت یا حتی بازی در حال استریم را می‌توان جایگزین کرد.

استریم با سایت XSplit چطور

در صورتی که شما بخواهید اقدام به استفاده از خدمات استریم با سایت XSplit کنید و در صورت نیاز به پرداخت ارزی، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. اگر از طریق استریم گیم، ویدیو یا فیلم‌های آموزشی درآمد دلاری دارید، می‌توانید برای نقد درآمد دلاری خود از بخش مخصوص اینکار در مجموعه اول پرداخت اقدام کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت