سایت فریلنسری Designhill اول

معرفی سایت فریلنسری Designhill

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت فریلنسری Designhill در سال ۲۰۱۴ در کشور هند راه‌اندازی شد و برنامه این استارتاپ این بود که سایت مبتنی بر طراحی رقابتی مانند 99designs یا Fiver را به اجرا درآورند. این سایت توانسته است بالغ ۷۰ هزار طراح را به خود جذب کند و مورد توجه سیر کثیری از سرمایه‌گذاران اروپایی قرار گیرد.

سایت فریلنسری Designhill چه خدماتی ارایه می‌دهد؟

این سایت، مجموعه وسیعی از خدمات طراحی را به مشتریان ارایه می‌دهد. گستره طراحی‌های چاپی و غیر چاپی بسیار زیاد است. اگر چه مشتریان باید هزینه کمتری را برای طراحی نسبت به دیگر سایت‌های رقیب بپردازند، در نتیجه پول کمتری به دست فریلنسرها می‌رسد، اما باعث می‌شود که رقابت میان طراحان گرافیست هم کمتر شود و شانس برنده شدن افزایش یابد.

کدام  سایت فریلنسری Designhill

تصویر بالا نمونه صفحه‌ای است که مشتری برای انتخاب طراحی ویژه چاپ مشاهده خواهد کرد. قیمت‌های بالا، حداقل مبالغی هستند که مشتری می‌تواند برای هر پروژه واریز کند.

 

مراحل ثبت نام طراح در سایت فریلنسری Designhill چگونه است؟

هنگام ثبت نام به عنوان یک فریلنسر بایستی چند فرم را پر کنید که شامل ۲ بخش اصلی می‌شود:

بخش Introduction: دراین بخش به معرفی کلی سایت Designhill می‌پردازد و در ادامه از شما می‌خواهد که روش کسب درآمد از این سایت را مشخص کنید. شما می‌توانید یک یا همه گزینه‌ها را انتخاب کنید. این گزینه‌ها شامل حضور در مسابقات طراحی‌های گرافیکی، پروژه‌های مستقیم با مشتری،، فروش و قیمت گذاری طراحی‌های خود و فروش محصولات پرینت شده همراه با ارسال کالا می‌شود.

چیست  سایت فریلنسری Designhill

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، باید نوع فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کنید که به طور معمول، گرافیست‌ها گزینه رقابتی را ترجیح می‌دهند.

 

بخش Create Your Profile: در ابتدا باید مشخصات فردی و شناسنامه‌ای خود را وارد کنید سپس علاقه‌مندی‌ها یا تخصص خود را علامت بزنید. پس از کلیک روی گزینه Continue ، شما باید یک لینک شبکه اجتماعی را برای تعیین هویت معرفی کنید. پیشنهاد می‌شود که علاوه بر شبکه‌های اجتماعی مرسوم، لینک نمونه کار Dribbble یا Behance را هم وارد کنید. در مرحله بعد تایید پسورد و بخش امنیتی پروفایل لازم است.

 سایت فریلنسری Designhill

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، شما باید مواردی که در آن مهارت دارید را مشخص کنید.

 

پس از ثبت نام، سایت از شما می‌خواهد که نمونه کارهای خود را در پروفایل خود قرار دهید و همچنین در مسابقه شرکت کنید. لازم به ذکر است که افراد تازه ورود، تنها اجازه خواهند داشت که در مسابقاتی با کمتر از ۱۲۰ دلار شرکت کنند و پس از کسب امتیاز، می‌توانند در مسابقاتی با قیمت‌های بالاتر هم شرکت داشته باشند.

در صورتی که به عنوان یک طراح می‌خواهید از سایت فریلنسری Designhill درآمد کسب کنید، پیشنهاد می‌شود که از خدمات نقد کردن درآمد ارزی اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 4.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT