مهمترین ابزار فریلنسری

معرفی 10 تا از مهمترین ابزار فریلنسری

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگرچه مزایای راه اندازی یک کسب و کار آزاد و مستقل بسیار زیاد است، اما جنبه های منفی آن نیز می تواند دلسرد کننده باشد. بنابراین، ما سعی داریم با معرفی این ابزارهای ضروری به شما در مدیریت موفقیت آمیز تجارت فریلنسریتان کمک کنیم. در این مقاله به معرفی 10 تا از مهمترین ابزار فریلنسری می پردازیم.

خرید با پی پال

مهمترین ابزار فریلنسری

چه به دنبال مدیریت زمان موثر باشید و چه ارائه ایده های خود به مشتریان احتمالیتان، در اینجا یک سری ابزارهای بسیار ضروری معرفی شده اند که بهتر است همین امروز آنها را بررسی کنید.

خرید با ویزا و مستر

مدیریت پروژه

Trello و Asana می توانند گردش کار شما را اتوماتیک کنند و ساعاتی که برای برنامه ریزی یک سری کارهای خاص استفاده می شود را کاهش دهند. ما این دو برنامه را به دلایل بسیار زیادی دوست داریم، اما توانایی آنها برای کمک به شما در به دست آوردن یک دیدگاه کلی و واضح در مورد پیشرفت کارتان و عملکردتان مطمئناً بهترین ویژگی این دو ابزار است.

برنامه Trello

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

Trello می تواند به شما در کسب مهارت های سازمانی کمک کند. این ابزار یک همکاری یکپارچه و آسانی را ارائه می دهد و از طریق داشبورد خود، دیدگاه کلی را در یک نگاه ارائه می دهد. استفاده از آن بسیار آسان است، چه از نسخه وب و چه از برنامه تلفن همراه آن استفاده کنید. Trello به ازای هر کاربر حداکثر 10 تیم بورد را به صورت رایگان ارائه می دهد.

Download: Trello for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه Asana

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

Asana همانند Trello یکی از بهترین ابزارهای مدیریت پروژه است. از ویژگی های آن می توان به داشبوردهای قابل تنظیم، تخصیص وظایف فرعی، ادغام ایمیل و اولویت بندی اشاره کرد. یک تیم 15 نفره می توانند به صورت رایگان از Asana استفاده کنند.

تفاوت اصلی این دو ابزار این است که Asana عملکرد گردش کار بیشتری را ارائه می دهد و از طرفی Trello، اتوماسیون گردش کار را ممکن می کند.

Download: Asana for iOS | Android (Free, subscription available)

امور مالی

به عنوان یک صاحب کسب و کار، پیگیری درآمد و هزینه های خود امری بسیار ضروری است. برای شروع، مطمئن شوید که یک بودجه برای تجارت خود تعیین کرده اید و حساب های تجاری و شخصی خود را از هم جدا کرده اید. همچنین، برای تسهیل پرداخت‌ های به‌ موقع، تاریخ‌ های سررسید را به فاکتورهای خود اضافه کنید. ابزارهایی که می توانند این کار را انجام دهند FreeAgent و Expensify هستند.

برنامه FreeAgent

FreeAgent یک نرم افزار حسابداری مبتنی بر فضای ابری است که به طور خاص برای فریلنسرها طراحی شده است. به صاحبان مشاغل کوچک ابزارهای پیگیری زمان، صورت ‌وضعیت های سود و زیان، قالب ‌ها و مشکلات فاکتورهای تکراری را ارائه می ‌دهد. ویژگی های دیگر این نرم افزار عبارتند از ادغام PayPal، Stripe و GoCardless و همچنین امکان شخصی سازی فاکتورها.

Download: FreeAgent for iOS | Android (Free, subscription required)

برنامه Expensify

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

فریلنسرها به دلیل آسان کردن روند مدیریت پول به Expensify گرایش دارند. برای استفاده، از رسیدهای خود عکس بگیرید و آن را در حساب خود آپلود کنید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با این ابزار انجام دهید، از جمله پیگیری کارهای مالیاتی پیشرفته، گزارش هزینه های لحظه ای، و بازپرداخت آنلاین تنها با یک کلیک.

FreeAgent و Expensify یادگیری سختی ندارند، بنابراین شما در کمترین زمان بر این پلتفرم‌ ها مسلط خواهید شد. 

Download: Expensify for iOS | Android (Free, subscription available)

مدیریت زمان

پیگیری ساعات کاری و قابل پرداخت می تواند نقش مهمی در موفقیت کسب و کار مستقل و فریلنس شما داشته باشد. به همین دلیل ما به شما Toggl و OfficeTime را توصیه می کنیم. در هر دو ابزار این فرصت وجود دارد که بفهمید زمان شما چقدر ارزش دارد تا بتوانید بر اساس آن دستمزد دریافت کنید.

برنامه Toggl

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

اگر ساعتی کار می کنید، Toggl ابزار مدیریت زمان برای شما است. Toggl یک برنامه ساده است که می تواند به شما کمک کند تا نرخ دستمزد ساعتی خود را تنظیم کنید یا به شما اطلاع دهد که انجام یک کار خاص چقدر طول می کشد. 

Download: Toggl for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه OfficeTime

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

از طرف دیگر، OfficeTime ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد که شامل پیگیری هزینه ها، صورتحساب نویسی آسان، نمودارهای خلاصه و پیگیری زمان به صورت مستقیم است.

هر دوی این ابزارهای پیگیری زمان به شما این امکان را می‌ دهند که در صورت نیاز تایمر را متوقف کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در دستیابی به اهداف مدیریت زمان آورده شده است.

Download: OfficeTime for iOS (Free)

Download: OfficeTime Pro for iOS ($7.99)

سازمان دهی

چه به دنبال جذب مشتریان بیشتر باشید و چه به دنبال مدیریت مشتریانی باشید که در حال حاضر دارید، به مهارت های سازمان دهی فوق العاده ای نیاز خواهید تا مطمئن شوید که نیازهای همگی آنها را برآورده می کنید.

برنامه Google Calendar

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

با Google Calendar که یک ابزار مبتنی بر وب و تلفن همراه برای کمک به مدیریت برنامه زمانی شما است، کار خود را شروع کنید. می ‌توانید رویدادها را تنظیم کنید، جلسات را برنامه‌ ریزی کنید و یادآوری ‌هایی برای فعالیت‌ های آینده خود تنظیم کنید.

همچنین می ‌توانید پیوست‌ هایی را به تقویم رویدادهای خود اضافه کنید، از اشتراک‌ گذاری هوشمند آن لذت ببرید و از سایر برنامه ‌های Google Workplace همگی در این برنامه استفاده کنید. دلیل اینکه ما Google Calendar را دوست داریم این است که می توانید چندین تقویم برای کارهای خود ایجاد کنید.

Download: Google Calendar for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه FollowUp

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

اگر اغلب فراموش می کنید که با مشتریان احتمالی و مشتریان ثابت خود تماس بگیرید، ما ابزار مناسبی برای شما داریم. FollowUp یک افزونه ایمیل است که به شما این امکان را می‌ دهد تا یادآورهای زمان بندی شده خود را مستقیماً از اینباکس ایمیلتان تنظیم کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد تا یادآورهای شخصی سازی شده خود را در هر پلتفرم شبکه اجتماعی یا وب سایتی تنظیم کنید. می توانید FollowUp را به Gmail یا به عنوان یک افزونه به Chrome به صورت رایگان اضافه کنید (اشتراک لازم است). با استفاده از این ابزارها، کارهای مهمتان دیگر فراموش نخواهند شد.

Download: FollowUp for Google Chrome ($23/month, free trial available)

ارائه

اگر در کسب و کاری فعالیت می کنید که باید برای به دست آوردن مشتریان جدید پیشنهادها و ارائه هایی آماده کنید، باید تلاش  زیادی بکنید و بهترینِ خودتان را نشان دهید. دو تا از بهترین ابزارهای ارائه که به تصویر درآوردن بهتر دیدگاه شما کمک می کنند، SlideShare و Balsamiq هستند.

برنامه SlideShare

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

SlideShare بزرگترین انجمن اشتراک گذاری محتوای حرفه ای در جهان است. SlideShare به شما در ایجاد و ارائه پیشنهادات و اینفوگرافیک کمک می کند. می توانید این ارائه ها را به صورت خصوصی یا عمومی آپلود کنید و حتی آنها را در هر پلتفرمی که برای مشتری شما مناسب است، قرار دهید. این سرویس اسلاید هاستینگ (وب سایتی است که به کاربران اجازه می دهد اسلایدهای ایجاد شده با برنامه های ارائه را آپلود کنند، مشاهده کنند، کامنت بگذارند و یا اشتراک گذاری کنند.) ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد مانند سازگاری با چند فایل و ادغام شبکه های اجتماعی است.

Download: SlideShare for iOS | Android (Free)

برنامه Balsamiq

مهمترین ابزار فریلنسری

مهمترین ابزار فریلنسری

دومین ابزار ارائه ما Balsamiq است. Balsamiq به شما کمک می کند تا ایده خود را یک قدم جلوتر ببرید و به شما این امکان را می دهد تا ساختارها و نمونه های آزمایشی رابط کاربری خود را ایجاد کنید. به این ترتیب مشتریان شما می توانند آنچه را که قصد دارید ارائه دهید را ببینند. ویژگی عالی این ابزار مفید این است که روند همکاری را آسان می کند.

می توانید در هر لحظه به طور مستقیم با توسعه دهندگان، مشتریان، مدیران محصول و طراحان خود کار کنید.

Get: Balsamiq Cloud ($9/month, 30-day free trial available)

میزان بهره وری شغل فریلنس و مستقل خود را مدیریت کنید

راه اندازی یک کسب و کار آزاد و مستقل به معنای داشتن چندین مسئولیت با هم است. البته که این یک مسئولیت بزرگ است و فشار زیادی به همراه دارد، اما اگر از فناوری مربوطه به نفع خود استفاده کنید قطعاً قابل انجام است. برای پیدا کردن ابزارهای مناسب، کسب و کار خود را ارزیابی کنید و برنامه هایی را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به اهداف فریلنسریتان کمک می کنند.

ابزارهایی که در مورد آنها بحث کردیم می توانند نحوه انجام کسب و کار مستقل شما را تغییر دهند. چه به دنبال پیگیری دقیق زمان خود باشید، چه جذب مشتریان جدید، چه ایجاد برنامه زمانی بهتر و چه به دنبال مدیریت وظایف خود باشید. با استفاده از این برنامه ‌ها، در نهایت یک دستیار هوشمند خواهید داشت و به این ترتیب شما زمان مورد نیاز برای تمرکز روی شغلی که دوست دارید را در اختیار خواهید داشت.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT