سایت VPSDime

سایت VPSDime | خرید سرور های ارزان قیمت و ارایه دهنده سرویس‌های هاستینگ VPS

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت VPSDime (وی پی اس دایم) همان‌طور که از نام آن مشخص است، ارایه‌دهنده‌ی سرویس‌های هاستینگ (میزبانی) VPSهای مختلف است. اگر در نظر دارید یک پروژه‌ی آنلاین بزرگ را روی وبسایت خود کلید بزنید VPSDime می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. هدف اصلی VPSDime ارایه‌ی سرویس‌های ارزان قیمت و در عین حال، باکیفیت به مشتری‌ها است.

سایت VPSDime

VPSDime یکی از برندهای نوپا در صنعت هاستینگ وب است و سرویس‌های هاستینگ VPS را ارایه می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است و در حال حاضر، ۵ مرکز داده را هدایت می‌کند. ۴مرکز در ایالات متحده (دالاس، لس آنجلس، سیاتل و پیسکاتاوی) و یک مرکز در اروپا (میدن هد، بریتانیا) قرار دارد. و به زودی قرار است یک سرور در آمستردام در نظر گرفته شود.

این کمپانی کاربران کمی پیشرفته‌تر را هدف قرار می‌دهد و هیچ نوع مدیریت VPS در خدمات آن‌ها وجود ندارد. بنابراین کاربر خودش باید سرور را کانفیگ کند.
VPSDime چهار پکیج VPS مختلف شامل لینوکس، پریمیوم، ذخیره‌سازی و برنامه‌های VPS ویندوز را با گزینه‌های مختلفی ارایه می‌دهد؛ بنابراین هرکسی می‌تواند گزینه‌ی مناسب خود را پیدا کند.

پلن های موجودی در VPSDime

به طور مثال سرویس لینوکس را در نظر می‌گیریم. VPSDime i هفت ردیف VPS لینوکس دارد و قیمت‌گذاری آن از ۷ دلار در ماه آغاز می‌شود. ویژگی‌های این سرویس از این قرار است: ۶GB RAM، سی گیگ فضای ذخیره‌سازی SSD، دو ترابایت ترافیک و ۴ vCPU ( سی پی یو مجازی). همچنین امکان آپدیت این سرویس تا ۳۶GB RAM به ازای ۴۲ دلار در ماه نیز وجود دارد.

سایت VPSDime

سایت VPSDime

عملکرد VPSDime

علاوه بر به اشتراک‌گذاری ریسورس (منابع) شما با دیگر کاربران، شرکت VPSDime آپ‌تایم %۹۹/۹ را تضمین می‌کند که در این صنعت، این میزان به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته می‌شود.

مزایای VPSDime

عملکرد سرور تنها دلیل استفاده از سرویس‌های VPSDime نیست. در ادامه به تعدادی از مزایای آن اشاره می‌کنیم.

• قیمت‌گذاری خوب و مناسب

در VPSDime خبری از قراردادهای طولانی مدت یا کسر از حساب‌های غافلگیرانه نیست. دقیقا همان مبلغی را که در وبسایت مشاهده می‌کنید می‌پردازید و تفاوت قیمت بین تمام ردیف‌های سرویس نیز یکسان است که ارتقای سرویس را ساده می‌کند.

•امکان انتخاب از بین سیستم عامل های مختلف بدون کارمزد و هزینه اضافی

برخلاف بسیاری از رقبای خود، VPSDime برای سیستم عامل‌های مختلف، هزینه‌های اضافی‌ای در نظر نگرفته است و می‌توانید بدون نگرانی بابت هزینه، هرکدام را که با آن راحت‌تر هستید انتخاب کنید. بنابراین چه CentOS، Debian، یا Ubuntu را انتخاب کنید، بابت آن هزینه‌ی متفاوتی پرداخت نمی‌کنید. این خیل منصفانه است و در شرکت‌های با خدمات مشابه، به ندرت دیده می‌شود.

• پهنای باند زیاد

VPSDime در اختصاص پهنای باند بسیار دست و دلباز است! از ۲TB در پلن بیسیک آن گرفته تا ۱۲TB در پیشرفته‌ترین پلن. و مهم‌تر از همه این که پکیج‌های پهنای باند اضافه آن بسیار مقرون به صرفه هستند؛ تنها ۴ دلار برای ا ترابایت دیتای اضافه

سایت VPSDime

سایت VPSDime

معایب VPSDime

درست مانند دیگر شرکت‌های فعال در زمینه هاستینگ وب، VPSDime نیز معایبی دارد از جمله این که سرورهای آن کاملا خصوصی نیستند، پشتیبانی محدود است و سرعت در دیتاسنترهای مختلف متفاوت است.

• کاملا خصوصی نیست

بر خلاف نام سرویس (سرور خصوصی مجازی)، منابع به طور انحصاری به شما اختصاص داده نمی‌شوند. مگر این‌که پکیج VPS پریمیوم (شروع قیمت از ۲۰ دلار در ماه برای یک هسته اختصاصی با ۴GB RAM) یا CPU Upsell آن‌ها را خریداری کنید. اما مورد آخر همچنان انحصار کامل را تضمین نمی‌کند.

• پشتیبانی محدود

تنها از طریق سیستم بلیط‌دهی می‌توانید با پشتیبانی ارتباط بگیرید و پاسخ‌دهی ۲۴ ساعته از طریق تلفن در طول هفته یا گزینه‌های چت زنده وجود ندارد. گفته می‌شود که زمان پاسخ‌دهی به طور متوسط حداکثر تا ۱۵ دقیقه است اما همچنان به اندازه کافی خوب نیست.

سیستم بلیط‌دهی محدود به مسائل مربوط به شبکه، سخت افزار یا عملکرد است. در واقع هرچیزی که بابت آن هزینه کرده‌اید!

عدم پشتیبانی از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین برای سرویس VPS ایده آل نیست. اما اگر نیاز دارید سریعا پاسخی برای مشکل خود بیابید می‌توانید به قسمت knoledgebase موجود در بخش مشتری استفاده کنید. در این قسمت بسیاری از سؤال‌های متداول پاسخ داده شده‌اند و می‌تواند برای تنظیم VPSتان به شما کمک کند.

• تفاوت سرعت شبکه در مکان‌های مختلف

آخرین مورد از معایب VPSDime تفاوت سرعت‌های شبکه است. تفاوت قیمتی وجود ندارد اما سرعت شبکه در بریتانیا ۱۰x با سرعت شبکه در دالاس و سیاتل متفاوت است. در اولی سرعت ۱Gbit و در دومی ۱۰Gbit است.

پرداخت هزینه VPSDime | خرید هاست از VPSDime

جهت خرید از شرکت VPSDime پس از انتخاب سرویس مورد نظر خود، می‌توانید پرداخت ارزی خود را از طریق مجموعه اول پرداخت انجام دهید. پرداخت هزینه در VPSDime با استفاده از درگاه پی پال و همچنین ویزا کارت و مستر کارت فراهم است. شما می‌توانید هزینه مورد نظر را به هریک از روش‌های پرداختی دلخواه خود در این مجموعه انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT