منابع آنلاین برای یادگیری آلمانی

منابع آنلاین برای یادگیری آلمانی

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر وقت ندارید حضوری در کلاس ها شرکت کنید، دوره های آنلاین بهترین انتخاب هستند. بیشتر دروس رایگان و آنلاین هستند، بنابراین شما می‌توانید در هر کجا و هر زمان که دوست دارید مطالعه کنید.

پرداخت با ویزا کارت

تعیین وقت سفارت آلمان

در این مقاله ما چندین وبسایت محبوب را برای شما فهرست کرده ایم تا مهارت های آلمانی خود را به صورت آنلاین ارتقا دهید:

  • Alumniportal Deutschland
  • Deutsche Welle : رادیو آلمانی
  • Deutsch-Uni Online: پلتفرم زبان آلمانی
  • Goethe-Institut: مرکز زبان آلمانی
  • Deutsch-Lernen: پلتفرم زبان آلمانی
  • Schubert Verlag: تمرینات آنلاین آلمانی

منابع آنلاین برای یادگیری آلمانی: Alumniportal Deutschland

این پورتال دوره های آموزشی رایگان به زبان آلمانی را ارائه می‌دهد. با این حال، بدون دانستن حداقلی های زبان آلمانی، دوره ها برای مبتدیان اصلا مناسب نیست.

پیوند: https://www.alumniportal-deutschland.org/en/

منابع آنلاین برای یادگیری آلمانی: Deutsche Welle

دویچه وله با ارائه پلتفرمی که در آن می‌توانید به درس های دستور زبان و واژگان دسترسی داشته باشید، از خودآموزی پشتیبانی می‌کند. طیف گسترده ای از دوره ها از سطح A1 تا C به صورت pdf، فیلم، فایل صوتی و اخبار در دسترس است.

شما می‌توانید pdf را بخوانید، فیلم ها را تماشا کنید و در مورد درس ها با سایر زبان آموزان و کارشناسان صحبت کنید. جالبتر از همه، شما می‌توانید با خواندن یا گوش دادن به اخبار آلمانی مطالعه کنید، که به شما کمک می‌کند زبان را در زمینه عملی تر درک کنید.

وبسایت: https://www.dw.com/en/learn-german/s-2469

Deutsch-Uni Online

Deutsch-Uni Online (DUO) یک پورتال وب برای شماست تا یادگیری آلمانی خود را از ابتدا (کاملا مبتدی) تا سطح تسلط (C2) آغاز کنید.

شما می‌توانید یک دوره را همراه یا بدون استاد راهنما انتخاب کنید. برای یک دوره بدون معلم، می‌توانید تصحیح خودکار دریافت کنید، اما بازخورد شخصی در مورد نوشتن و صحبت کردن خود دریافت نکنید. این نوع دوره ها مقرون به صرفه و خودآموز هستند، به این معنی که شما آزاد هستید که دوره را هر طور که دوست دارید شروع کنید.

برای گزینه دوم، علاوه بر تصحیح خودکار، بازخورد شخصی در مورد نوشتن و صحبت کردن خود دریافت خواهید کرد. معلم شما فعالیت های کلاس آنلاین را مدیریت می‌کند و شما دو نفر باید در مورد زمان چت کردن برای بحث در مورد درس ها به توافق برسید.

به یاد داشته باشید که برنامه DUO را از قبل بررسی کنید زیرا دوره های آموزشی شامل تاریخ شروع هستند. یکی دیگر از فرمت های یادگیری جالب، Lernen mit Tutor intensive (ECTS) است که با معلم خصوصی نیز صورت می‌گیرد، اما فشرده تر و تحت راهنمایی تخصصی است. برای دریافت گواهینامه با اعتبارات ECTS باید کارهای بیشتری انجام دهید.

وبسایت: https://www.deutsch-uni.com/

Goethe-Institut

صفحه وب انستیتو گوته مطالب آموزشی فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما کمک کند مهارت های آلمانی خود را ارتقا دهید.

در آنجا می‌توانید با بازی کردن، انجام آزمون ها، تماشای ویدیو یا گوش دادن به فایل های صوتی زبان یاد بگیرید. این موضوعات شامل مکالمه آلمانی در محیط های مختلف: آلمانی برای روابط اجتماعی، آلمانی برای علم و فناوری و غیره تا آلمانی در محل کار می‌شود.

شما می‌توانید در دوره های زبان آلمانی به صورت آنلاین و غیر حضوری شرکت کنید. موسسه گوته در سراسر جهان حضور دارد، بنابراین می‌توانید برای بررسی دوره ها و شرکت در امتحانات به موسسه گوته در کشور خود بروید.

وبسایت: https://www.goethe.de/de/spr/ueb.html

منابع آنلاین برای یادگیری آلمانی: Schubert Verlag

Schubert Verlag یک وبسایت دیگر برای مطالعه آنلاین آلمانی است. شما به تمام تمرین های آنلاین موجود در صفحه وب دسترسی رایگان دارید. می‌توانید از برنامه Wort+Satz (Word+Phrase) که هم در دستگاه های مبتنی بر iOS و هم Android موجود است، برای گسترش دایره لغات خود استفاده کنید.

این وبسایت همچنین شما را به برخی از لغت نامه های آنلاین آلمانی پیوند می‌دهد که در حال حاضر به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، ایتالیایی و روسی دارند.

در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در مورد استفاده از وب/برنامه، بخش Fragen و Antworten (Q&A) آنها را بررسی کنید، جایی که نحوه پخش یک ویدیو یا باز کردن یک کاربرگ pdf را توضیح می‌دهد. این راهنماها قطعا مفید خواهند بود.

وبسایت: https://www.schubert-verlag.de/index.php

منابع آنلاین برای یادگیری آلمانی: Deutsch-Lernen

شما می‌توانید به Deutsch-Lernen بروید تا دروس آلمانی را از ابتدایی ترین سطح تا مقاطع پیشرفته تر بخوانید. این وبسایت همچنین نکات املایی بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که یادگیری آلمانی را برای شما سرگرم کننده تر کند.

در پایین صفحه، می‌توانید بخش جوک ها و نقل قول ها را بیابید. به این ترتیب می‌توانید آلمانی یاد بگیرید و خوب بخندید.

خواندن جوک ها یکی از راه های خوب برای یادگیری فرهنگ آلمانی است که به نوبه خود به شما کمک می‌کند زبان را بهتر یاد بگیرید!

وبسایت: https://www.deutsch-lernen.com/

آماده شروع زبان آموزی هستید؟

موارد فوق برخی از منابع یادگیری هستند که در آن می‌توانید آموزش های آنلاین را با هزینه کم یا بدون هزینه دریافت کنید. ما امیدواریم که بتوانید یک دوره زبان آلمانی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و در مسیر یادگیری خود پیشرفت زیادی داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT